Kesänopeusrajoitukset painavat päälle ja alkaa olla viimeisiä aikoja olla yöllä mittaamassa nopeuksia tyhjillä teillä 80 rajoitusalueilla.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tilastojen mukaan pahimmat kuolonkolarit ajetaan kesällä tyhjillä teillä 80 rajoitusalueilla.
- Anonyymi
Vaan sillä ei ole mitään tekemistä talvinopeusrajoituksen tai edes tarpeettoman alhaisen kesänopeusrajoituksen kanssa. Niissä tapauksissa kyse on päättömästä kaahaamisesta, joka on ilmiönä täysin nopeusrajoitusten ja fiskaalistavoitteellisen nopeusvalvonnan ulkopuolella ja ulottumattomissa.
- Anonyymi
Jepet on kiinnostuneita lillukanvarsista koska he itse eivät osaa lakia noudattaa. Esitutkinnassa vääriä kirjauksia avan järkiään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546