Mistä ihmiset ilmestyvät sadoittain Kajaanissa järjestettäviin tapahtumiin aika pelottavaa että jossakin täällä on 36 tuhatta ihmistä.
Pelottavan tyhjä kaupunki Kajaani
6
316
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täällä asuntoja näe missään jos ei lähde etsimään puiden ja pensaiden keskeltä.
- Anonyymi
Kajaania ei ollut merkattu karttoihin 80 luvulla oli vain Oulujärvi.
- Anonyymi
Oikein☝️✍️👀👽
- Anonyymi
Kyllä täällä on hyvä asua ja yrittää, vai pitäiskö sanoa että yrittää asua.
Täällähän on esimerkiksi……no, tori ja sitä ollaan uudistamassa.
Marraskuussa pitäisi olla valmis…taitavat tähdätä talvimarkkinoille
Kyllä letunpaistaja ja kaksi mansikanmyyjää iloitsevat tästä kehityksestä- Anonyymi
MOntakohan kertaa sinäkin olet torilla käynyt? Tai sinunlaisesi valittaja, joka istuu koneella ja valittaa kun missään ei ole ketään ja mitään ei tapahdu!
Ehkä näin on sinun ja kaltaisteri kohdalla mutta me muut ELÄMME.
Torillakin on elämää , enemmän kuin letkauttamasi letunpaistajat ja mansikanmyyjät.
Nousehan ylos sieltä tynnyristä, ota laput pois silmiltä, niin huomaat miten ihana paikka Kajaani on!!!
- Anonyymi
Taidat olla letunmyyjä tai mansikanmyyjä koska niin otti koville. Tuo on juuri sitä kainuulaista mielenheikkoutta, ettei kestä kritiikkiä😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090