Kerttu Niskanen jätti MM-kisoissa ensi kertaa hiihdetyn 50 km -kuninkuusmatkan väliin ja säästi voimia loppukauteen. Ja hyvinhän tuo kannatti: Kollenilla kahdesti kympin sakkiin. Lepo vaan, kyllä noita kaiken maailman MM-kisoja riittää.
Kerttu taktikoi oivasti
5
178
Vastaukset
- Anonyymi
Ja rahhaa tulee. Pitäkööt muut Suomen mainetta yllä.
- Anonyymi
Nyt tämä diiva vaatii että reata pitää tehdä hänelle sopivaksi, jyrkät ja kaikki kaatumiseen mahdollisesti johtavat alamäet ja muut pois. Minä määrään!
- Anonyymi
Typo, piti kirjottaa että eikä reata
- Anonyymi
Koko "maailman cup" järjestelmä pitää myös päivittää.
Säälittävää katsottavaa hiihtokilpailu, jossa ei tarvitse voittaa vaan leikkiä etäppipisteillä!
Maaiman cup pisteet pitäisi jakaa jatkossa VAIN PALKINTOSIJOISTA!
Kerttu hiihti Lahdessa omaa varjokisaansa (järjestelmän sallima), vain Cup pisteistä:)
Ei suomalaiset opi hiihtämään kilpaa, jos keinottelurahat sallitaan jatkossakin.
SM hiihdoissakin vain kyttäillään ja peesataan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko "maailman cup" järjestelmä pitää myös päivittää.
Säälittävää katsottavaa hiihtokilpailu, jossa ei tarvitse voittaa vaan leikkiä etäppipisteillä!
Maaiman cup pisteet pitäisi jakaa jatkossa VAIN PALKINTOSIJOISTA!
Kerttu hiihti Lahdessa omaa varjokisaansa (järjestelmän sallima), vain Cup pisteistä:)
Ei suomalaiset opi hiihtämään kilpaa, jos keinottelurahat sallitaan jatkossakin.
SM hiihdoissakin vain kyttäillään ja peesataan.Toi vois olla ihan jees. Pisteet vain 3 parhaalle mutta myös arvokisoista. Samoin palkintorahat vain 3 parhaalle niin pistäis vähän yrittämään.
Doping- ja muista sääntörikkomuksista kunnon sanktiot; Dopingista kärähtäneet ainakin 5 vuotta kilpailukieltoa ja muista rikkomuksista sitten tapauskohtaisesti riippuen hyödyistä yms. Turhat selittelyt sikseen, niistä vois antaa tuplasanktiot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815