Aiemmin on maailmalla ihmetelty eläinten "verettömiä" teurastuksia, jossa on operoitu ulos esim.lehmän osia hienosäätöisesti. Nämähän yhdistettiin ufoihin.
No, nyt ainakin Ruotsiin on jo syntynyt osin aivottomia vasikoita.
Tässähän on selvä yhtäläisyys. Mutta luodaanko uusia eläimiä, jotka eivät tuntisi enää tuskaa, edes nälkää ja janoa ihmisen käsittelyssä ja eläintuotannossa ?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsissa-loytyi-lahes-aivottomia-zombivasikoita/9119068
Huomasitteko yhtäläisyyden ?
4
285
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ufomediaan ilmestyy aivottomia juttuja päivittäin.
- Anonyymi
Mäkin oon tätä pähkäillyt kun muistin sen lehmän joka ei halunnut lähteä teurastettavaksi vaan pakeni koko ajan teurastusautolta. Oliko se nyt viime kesänä.
Ja se että eläimet hei ihan oikeesti ITKEE. Ne TUNTEE.
Jokin ihmistä kehittyneempi laji ei varmaan halua enää ainakaan lasten ja nuorten surevan eläinten takia jos lihaa syöville papoille kehitelläänkin tunnoton laji tuotantoon. Mutta siten se on myöhemmin ottaa käytäntöön myös ihmisen kohdalla. - Anonyymi
Ufo loren tarinoissa briteissä ym skotlannissa käynyt ihmisille myös.
- Anonyymi
Nykyihminen on käytännössä aivoton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513- 29513
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485