Nyt on se aika istahtaa Fiendtin kiville ja miettiä mikä on suunta ja mikä on tempo?
Vaalit lähenee uhkaavasti!
9
595
Vastaukset
- Anonyymi
Se tarkoittaa Otto von Fieandtin kiviä Kokkolantien varrella
- Anonyymi
Ainoa mahdollisuus on suunnata oikealle ja tempoa ripaa, kunnes se aukeaa. Kokoomuksen ehdokkaat ovat sivistysporvareita ja sukunimet jo velvoittaa ottamaan asemaa ja johtajuutta Karstulassa. Äänestä kokoomusta.
- Anonyymi
Onko Karstulassa sivistysporvareita(kokoomuksessa)? Annahan yksikin nimi.
- Anonyymi
Kun tilanne oli kova Ukko istahti kiville ja vetäsi kunnon henkoset piipustaan.,
- Anonyymi
Kokoomus on ainoa piippupuolue, äänestä kokoomusta.
- Anonyymi
Ei kokoomus ei
- Anonyymi
Montako aloitusta aiheesta tarvii tehdä?
- Anonyymi
Ihan muutamalle ehdokkaalle tiedoksi että eikö ensin pitäisi saada oma elämä kuntoon ennen kuin lähtee kuntalaisten yhteisiä asioita hoitamaan.
- Anonyymi00010
Juuri ne kovaäänisimmät ajavat vain omia etujaan, esimerkkejä on vaikka kuinka.
Kaikki huijarit vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501