Hei,
Sinä kaunis sporttinen nainen Lappeenrannan uimahallin kuntosalilla.
Katseemme ovat kohdanneet useasti, kun olemme sattuneet olemaan salille samaan aikaan.
Selvästi molemminpuolista mielenkiintoa on ollut havaittavissa, mutta kumpi meistä on se, joka uskaltaa tehdä sen tärkeän seuraavan siirron?
Lappeenrannan uimahallin kuntosali, kaunis sporttinen nainen
16
1565
Vastaukset
- Anonyymi
Olen varmaankin se nainen jota tarkoitat, tyttöystäväni ei tykännyt jutustasi.
- Anonyymi
Näin varmaankin olet, harmi että tyttöystäväsi on niin ehdoton.
Kaksin aina kaunihimpi, kolmin vielä komiampi?
- Anonyymi
Hymysi saa polveni notkumaan.
- Anonyymi
Oliko se Linda?
- Anonyymi
Ei ollut, hän ei ole vielä kypsynyt aikuiseksi naiseksi.
- Anonyymi
Minä se olin. Nähdään joskus
- Anonyymi
Juu mä oon ihan kiimassa joten tule vaan rohkeasti kopeloimaan.. olen varmasti sama ketä tarkoitat.
- Anonyymi
Olen ollut jonkin aikaa poissa salilta, mutta palaan kyllä kohta takaisin. Syksy on vuodenajoista mielestäni kaunein ja romanttisin. Mitäs jos treenien jälkeen, illan pimetessä, nautitaan yhdessä kynttilänvalossa kuppi teetä ja käperrytään toistemme kainaloon?
- Anonyymi
Odottavan aika on pitkä😜
- Anonyymi
Minun puolesta voit vaikka vettää kätteen, T: Luutnantti Parkkinen
- Anonyymi
Tänään tuun paikalle, valkoinen tpaita ja tummat perseverkkarit.
- Anonyymi
Jälleen yksi syy lisää lähteä käymään Lappeenrannassa!
- Anonyymi
Mikä se toinen syy on. Ehkä se ku lemillä ei oo pitkäripaista
- Anonyymi
Et sitten tullutkaan. Odottelin pitkän aikaa.😢
T. Sporttinen nainen - Anonyymi
Vielä ei tiemme kohdanneet, yritetään tällä viikolla paremmalla menestyksellä😊
- Anonyymi
Oon ihan hottina jo!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37112375Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635427Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002665Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167910Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271872No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746