Kuinka paljon tilillä saa olla rahaa ilman että Ulosotto vie niitä ?
Tilillä rahaa
23
301
Vastaukset
- Anonyymi
Maksa velkas suosiolla kun olet kerran velkaantunutkin, niin ei tarvitse miettiä luihuiluja.
- Anonyymi
Nöf nöf.
- Anonyymi
Muistaakseni taitaa olla 1,5 - 2 kertaa suojaosuus. Tuo edellinen kirjoittaja on täysi pelle ja pihalla elämän reaaliteeteistä.
- Anonyymi
Huomioidaanko tähän jos on huolettavia eli onko silloin suojaosuus isompi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomioidaanko tähän jos on huolettavia eli onko silloin suojaosuus isompi ?
Muistaakseni tiliä ei koske elätettävät eli suojaosuus on se n. 1500e, tuon verran voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni tiliä ei koske elätettävät eli suojaosuus on se n. 1500e, tuon verran voi olla.
Tai noh...en tiedä, voihan se ollakin että määrä on isompi koska ohjeistuksissa puhutaan aina 1,5 x suojaosuus....ja suojaosuushan aina nousee jos elätettäviä....joten..?
- Anonyymi
Vain täysi pelle päätyy ulosottoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain täysi pelle päätyy ulosottoon.
Kaikki ei asu aikamiespoikana kotona ja saa äidin laittamaa ja maksamaa ruokaa.
- Anonyymi
Moni luulee, että kun uo ottaa palkasta osansa, se on siinä.
Mutta jos tilille alkaa kertyy niin raja menee siinä jossain 1200 euros.
En tiedä tän hetken tilannetta.
UO tietää tilin saldon koska itselläni ei ollut mitään tietoa
ulosottotoimenpiteistä,
mutta kun saldo ylitti yhtenä päivänä ulosottoon riittävän määrän, oli tehty ulosotto tietämättäni.
Nykyjärjestelmä on tällainen;
1. Tulorekisteri
2. Menorekisteri (luotot)
3. Oikeus nähdä tilin saldo! - Anonyymi
AINA voi keskeyttää ulosoton käräjäoikeuden kautta, mutta se vaatii sen että TIEDÄT että ulosotto on menossa!
Ulosoton keskeytys käräjäoikeuteen!- Anonyymi
Joopa..mutta uo pitää rahat kunnes asia on päätetty
- Anonyymi
Tiedä siitä mutta tappava totuus on ettei voutikaan elämästä selviä hengissä jos ei pysy lestissään.
90 luvun sikailu vaan jatkuu.
Nyt näitä yksityisiä nousee kuin sieniä sateella ja touhu kuin villistä lännestä.
Viidakon laki pätee siihenkin.
Hammurabin laki on silmä silmästä ja henki hengestä.
Ei kannata kokeilla.- Anonyymi
Tääl on Suomen laki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääl on Suomen laki!
Koitahan gubbe noudattaa niitä suomen lakeja ,toiselle pahanteko on rikos,niinku varastaminenkin!vielä sinut tunnistetaan.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitahan gubbe noudattaa niitä suomen lakeja ,toiselle pahanteko on rikos,niinku varastaminenkin!vielä sinut tunnistetaan.....
Ei ole hän ukko, vaan 90-vuotias mummo talikon varresta. Sai tarpeekseen kompostitarkastajasta ja ajatteli antaa palaa joka suuntaan. Suomen Puolustaja Mummo.
- Anonyymi
Mulla on sata tonnia, ei ole vienyt kun olen maksanut kaikki laskuni ajoissa
- Anonyymi
Olet tosi Spede persaukinen.
- Anonyymi
Jos olisit kirjoittanut tämälleen saman kysymyksen googleen, olisit löytänyt jo vastauksen. Mikä googlen käytössä on niin vaikeaa?
Tiesin vastauksen toki ilman googleakin mutta en vituuttani kerro sitä.- Anonyymi
Silti päätit näyttää olevasi mulkku ja tulit pätemään. Viddu mikä hiiri!
- Anonyymi
Kuulepas, tämä on keskustelupalsta ja monelle vertaistuki. Jos olet kuukelin käyttäjä ja uskot kaiken mitä sinne on syötetty, olet aikas tollukka. Sellainen, joka on kokenut ITSE jotain, on paras infon antaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas, tämä on keskustelupalsta ja monelle vertaistuki. Jos olet kuukelin käyttäjä ja uskot kaiken mitä sinne on syötetty, olet aikas tollukka. Sellainen, joka on kokenut ITSE jotain, on paras infon antaja.
Eli kaikki mitä suomi24:lla vastataan lienee sitten ehdottomasti totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti päätit näyttää olevasi mulkku ja tulit pätemään. Viddu mikä hiiri!
Harmittaako? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D :D :D :D Opetteleppa sellainen asia kuin lähdekritiikki.
Montas eri vastausta tässä ketjussa onkaan? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882918Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4752249- 891572
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501326Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701178- 77897
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa13834- 30832
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75786Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767