Voisiko joku tietävä vihjata mitä kannattaisi tehdä seuraavassa tilanteessa:
Kaksi viikkoa sitten ostettu laite, josta pari päivää sitten hävisi äänentoisto. Kävin läpi kaikki ääniasetukset, mutta vikaa en löytänyt. Lisäksi win diagnostiikka etsi vikaa, eikä löytänyt.
Mielelläni pitäisin laitteen, vaikka palautusaika ei ole mennyt umpeen. Aikaisempi Samsung läppäri toimi moitteettomasti kahdeksan vuotta.
Huoltoon voisi kai kiikuttaa masiinan, mutta kalastelen tässä vielä jotain vihjettä, jolla voisin yrittää taikoa äänet takaisin, koska suoratoiston seuranta ei maistu miltään ilman ääniä. Kiitos kun luit pikku murheistani! Lumikki
Samsung Galaxy Book 15,6 Win 11 / ongelma äänien toistamisessa
8
181
Vastaukset
- Anonyymi
Vika ei ole läppärissä, VAAN WINDOWISSA
- Anonyymi
Asenna äänipiirin ajuri uudestaan
- Anonyymi
Win diagnosointi ehdotti tätä, ja kysyi voiko asentaa sen puolestani. Annoin luvan, mutta asentaminen ei onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Win diagnosointi ehdotti tätä, ja kysyi voiko asentaa sen puolestani. Annoin luvan, mutta asentaminen ei onnistunut.
Niin. Mikäpä onnistuisi, Windowsissa.
- Anonyymi
Kokeile onko kuulokkeilla sama juttu. Jos ei kuulu kuulokkeilla eikä kaiuttimista niin epäilen äänikorttia.
- Anonyymi
Minulla on Applen laitteita muut (mobiili, kuulokkeet ja Padi), joten vielä ei ole Samsungin kuulokkeita.
- Anonyymi
Kiitos kaikista kommenteista! Syykin äänettömyyteen selvisi, sillä minulla oli jokin päivitys asentamatta.
- Anonyymi
W11 sekoilee mullakin kokoajan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003