Samsung Galaxy Book 15,6 Win 11 / ongelma äänien toistamisessa

Anonyymi-ap

Voisiko joku tietävä vihjata mitä kannattaisi tehdä seuraavassa tilanteessa:
Kaksi viikkoa sitten ostettu laite, josta pari päivää sitten hävisi äänentoisto. Kävin läpi kaikki ääniasetukset, mutta vikaa en löytänyt. Lisäksi win diagnostiikka etsi vikaa, eikä löytänyt.
Mielelläni pitäisin laitteen, vaikka palautusaika ei ole mennyt umpeen. Aikaisempi Samsung läppäri toimi moitteettomasti kahdeksan vuotta.
Huoltoon voisi kai kiikuttaa masiinan, mutta kalastelen tässä vielä jotain vihjettä, jolla voisin yrittää taikoa äänet takaisin, koska suoratoiston seuranta ei maistu miltään ilman ääniä. Kiitos kun luit pikku murheistani! Lumikki

8

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vika ei ole läppärissä, VAAN WINDOWISSA

• Anonyymi

Asenna äänipiirin ajuri uudestaan

• Anonyymi

Win diagnosointi ehdotti tätä, ja kysyi voiko asentaa sen puolestani. Annoin luvan, mutta asentaminen ei onnistunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Win diagnosointi ehdotti tätä, ja kysyi voiko asentaa sen puolestani. Annoin luvan, mutta asentaminen ei onnistunut.

Niin. Mikäpä onnistuisi, Windowsissa.

• Anonyymi

Kokeile onko kuulokkeilla sama juttu. Jos ei kuulu kuulokkeilla eikä kaiuttimista niin epäilen äänikorttia.

• Anonyymi

Minulla on Applen laitteita muut (mobiili, kuulokkeet ja Padi), joten vielä ei ole Samsungin kuulokkeita.

• Anonyymi

Kiitos kaikista kommenteista! Syykin äänettömyyteen selvisi, sillä minulla oli jokin päivitys asentamatta.

• Anonyymi

W11 sekoilee mullakin kokoajan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8900
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5268
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4611
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      87
      4341
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      57
      3543
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3336
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3188
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2836
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2625
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2581
    Aihe