HUOMENLAHJA MIEHELLE

Mitä ihmettä hankin kullall...

Onko ehdotuksia miehen huomenlahjaksi? Pitäisi kuitenkin olla suht' edullinen, korkeintaan 50€. Mitä olette muut morsiamet hankkineet?

20

31031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruusumorsian

      että molempien huomenlahjana olisi tatuoinnit, mutta en todellakaan ajatellut laitattaa puolison nimeä kroppaani ainakaan perinteisessä muodossa.

    • eelia

      Minun mieheni saa nännilävistyksen. Hankimme sen varmuuden vuoksi vasta häiden jälkeisenä maanantaina, sen jälkeen ei pariin kuukauteen olla kovasti nahka nahkaa vasten..:)

    • tks

      Annoin kaksi lahjaa; antiikkisen lasisen paperipainon ja netistä etukäteen ostetut liput musikaaliin, jota kävimme katsomassa häämatkalla.

    • tii

      minusta on myös tor:in vasara, kaulakoru Kalevala sarjaa, siihen kuuluu myös muita koruja, joten sarjaa voi kerätä jatkossakin :) Hopeinen ketjuineen n.45€

      • !!!

        Mies arvostaa käytännöllisyyttä. Ostakaa koruja, paperipainoja ja muuta krääsää vain jos tiedätte että mies tarvitsee/haluaa sellaisia. Itse en haluaisi, koska niitä ei koskaan tarvitse. Tuskin hyppisin riemusta musikaaliliputkaan kädessä, mutta se on tietysti miehestä kiinni. Emme me kaikki yhtä juntteja ole.


    • Tuleva hääpari

      Mieti mistä miehesi pitää. Esim. keräileekö hän jotakin? Tai onko hän hulluna vaikka pienois malleihin tai jonkin sortin kirjallisuuteen. Vai pitääkö hän autoista tai moottoripyöristä. Omalle miehelleni huomenlahjaksi tulee kirja, sarjakuva, pehmo, peli tai elokuva, tai jotain muuta hänelle sopivaa(siis jos huomen lahjat päätämme hankkia n_n)

      • syysrouva

        Minä annoin huomenlahjaksi partavettä ja saman sarjan deodorantin. (Maksoivat tosin yli 50 euroa) Em. hygieniatuotteille on useimmalle (toivottavasti) käyttöä ja ovat kuitenkin vähän "fiinimpää" tavaraa kuin esim. pitkät kalsarit ja rexona, vaikka ovatkin joka miehen perustavaraa. Lisäksi vielä annoin Kama Sutra- kirjan.


      • mikä........
        syysrouva kirjoitti:

        Minä annoin huomenlahjaksi partavettä ja saman sarjan deodorantin. (Maksoivat tosin yli 50 euroa) Em. hygieniatuotteille on useimmalle (toivottavasti) käyttöä ja ovat kuitenkin vähän "fiinimpää" tavaraa kuin esim. pitkät kalsarit ja rexona, vaikka ovatkin joka miehen perustavaraa. Lisäksi vielä annoin Kama Sutra- kirjan.

        säilyy muistona...jos ei dikkaa koruista niin sitten joku elämys..kuten joku konsertti tai futismatsi ulkomailla


    • lahjomaan

      Tuolla Huomenlahja naiselle -palstalla Hei haloo kirjoitti näin:

      "En tiedä olenko ihan hakusessa, mutta käsittääkseni huomenlahja oli ammoisina aikoina tapana antaa morsiammelle ensimmäisen yhteisen yön jälkeen...Tiedätte varmasti mitä tarkoitan. Nykymorsiammilla aika harvoin on "perusteet" ko. lahjan saamiseen. Minä itse mukaan luettuna..."

      Sulhasilla "perusteita" huomenlahjoihin luulisi olevan vielä vähemmän ;)

      • Minä

        Minä menen tutun kuvaajan luo kuvauksiin...hääalusvaatteissa otetaan muutamia hyvällä maulla toteutettuja kuvia miehelle muistoksi...


      • ????????????

        Öh, miksi minulla on mielikuva että huomenlahja (arvokas koru tai vaikka maapalsta) annettiin myös vaimolle turvaksi sitä tilannetta varten että jos ukosta aika jättää? No, kaipa se yhteiskunta köyhistäkin huolta pitää toistaiseksi ainakin että ehkä tosiaan ei ole perusteita....


    • pilviini

      Me ostetaan toisillemme uudet sykemittarit. Ei siis kovin perinteistä :)

    • MimmiHoo

      Minä ostin sulhaselle alumiinisen korttilompakon, josta se tykkää ihan hulluna - on ollut nyt jo vuoden päivät koko ajan käytössä ja ei ole mennyt miksikään.
      Tuote on tanskalainen Ögon design, löytyy Suomesta Helsinki Livingistä,
      www.helsinkiliving.fi . Eikä ollut pahan hintainen, alle 30eur...

    • Sessi76

      Itse ostin myös Troikan korttilompakon kaiverruksella miehelleni huomenlahjaksi. Miehellä on jo kaikkea niin oli vaikeaa keksiä käytännöllistä lahjaa. Kävin ostamassa sen Keskisen Kellosta, ja näyttäisi olevan myös netissä tuo kaiverrus veloituksetta.
      http://keskisenkello.valmiskauppa.fi/korttikotelot-lompakot-troika-korttikotelot-c-155_119.html

      Saa sieltä noita Ögon Designejakin näköjään.
      http://keskisenkello.valmiskauppa.fi/korttikotelot-lompakot-ogon-designs-korttilompakot-c-155_154.html

    • ilgghuil

      Tuli mieleen nimikyltti oveen/postilaatikkoon jos otatte yhteisen sukunimen. Itse en ostanut tuota mutta luulisi että ei se nyt yli viittäkymppiä millään maksa.

    • vanha vaimo kyselee

      Milloin tämä huomenlahja miehelle - vouhkaus on alkanut? Ja mikä sen pohjimmainen tarkoitus nykyään on? Onko tämä jokin filmeistä (amerikkalaisista) kopsattu idea?

      Onko siis tarkoitus kiittää miestä siitä, etteä suostui menemään naimisiin?

      Entisajan naisen huomenlahjan minäkin tiedän. Ja tarkoitus oli sitouttaa neitsyt vaimoksi loppuiäksi.

      Jos morsian arvostaa uutta miestään, eikö muutaman kympin pilipalirihkama ole vähän halpa kiitos miehelle?

      • Anonyymi

        Aivan upea huomenlahja on antaa ikoni, esimerkiksi Hellyyden Jumalanäiti. Sellaisen voi antaa myös muu kuin ortodoksi, ihan kuka tahansa.


    • ????????????

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Huomenlahja

      http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/meidan_haat/jaksot_1?1053797

      No on tämä nyt merkillistä kun kaikkien mielestä sillä vaan on kiitetty seksistä vaikka mielestäni aika monessa paikassa puhutaan siitä elannon turvaamisesta kuoleman varalta. Ihanaa, esi-äitimme ovat siis harjoittaneet ensitöikseen maksullista seksiä!? :-D

      Että oikein vouhkaus... :-D Eihän sitä mikään pakko ole ostaa. Ei tarvii ostaa joulu-, syntymäpäivä-, isänpäivä- eikä niitä häälajojakaan jos ei halua! Jos kerran lahjan ensisijainen tavoite on jonkinlainen KORVAUS. Itselläni on ilmeisesti jokin ruuvi löysällä kun ostelen ja annan lahjoja ihan mielelläni, oikeastaan vielä mielummin kuin olen saavana osapuolena.

    • Anonyymi

      Teetätin ammattikuvaajalla huomenlahjaksi tyylikkäät boudoir kuvat. Kuvaushinta ei mahdu tuohon budjettiisi mutta lahjan saama huomio ylitti kaikki odotukset.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe