Tapaan ihastustani säännöllisen epäsäännöllisesti. Kun olemme yhdessä, tunnit karkaavat ja puhe ei lopu. Pikkuhiljaa tiedän hänestä paljon henkilökohtaisia asioita.
Naisella ei ole vuosiin ollut miessuhteita, eikä ole kiinnostustakaan. On kuitenkin sanonut olevansa hetero.
Hän ei reagoi kehenkään ympärillä olevaan, olemme tosi intensiivisesti kaksin kahvilla, viinillä, syömässä ja muualla.
Hän tuntuu olevan vähän mustasukkainen tai ainakin kiinnostunut mun suhteista ja ystävistä. Tietää, että olen kiinnostunut naisista ja hänestä.
Mistä tiedän onko kyse jostain muusta kuin ystävyydestä?
Kestääkö muilla ikuisesti tämmöiset epätietoiset ajat?
Mistä huomaatte naisen kiinnostuksen?
21
737
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu. Olen kaks vuotta tavannut yhtä naista. Kauhean intensiivistä, mutta mikään ei etene.
- Anonyymi
Älkää odotelko vuosia, elämä on nyt.
- Anonyymi
Muutamassa kuukaudessa selkiää, jos tavataan intensiivisesti. Älä anna sen roikottaa.
- Anonyymi
Kyllä jo kahdessa vuodessa olisi pitänyt edetä . Miksi et kysy suoraan miten hän kokee teidän ystävyyden
- Anonyymi
Jos olet kiinnostunut, tee selvä aloite, jos tulee pakit, voit jatkaa matkaasi naisiin jotka oikeasti ovat kiinnostuneita sinusta suhdemielessä eikä vain käytä sua "terapointiin"/ saadakseen kuuntelijan/huomiota kun satut olemaan läsnä hänelle.
- Anonyymi
Miten tekisi aloitteen?
- Anonyymi
Selkein aloite on treffiehdotus. Ei jää epäselväksi ollaanko kavereita vai mitä. Ehdota saman tien paikkaa ja aikaa, ettei jää roikkumaan.
"Lähtisitkö kanssani treffeille esim. kahvila Kevätkiuruun perjantaina klo 18.00?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkein aloite on treffiehdotus. Ei jää epäselväksi ollaanko kavereita vai mitä. Ehdota saman tien paikkaa ja aikaa, ettei jää roikkumaan.
"Lähtisitkö kanssani treffeille esim. kahvila Kevätkiuruun perjantaina klo 18.00?"Just noin olen toiminut, paitsi jättänyt treffi-sanan pois.
On ollut mahtavaa keskustelua ja päivä on venynyt yöhön. Sitten taas täys hiljaisuus, kunnes sama toistuu. Joitakin suunnitelmia on tulevasta, eli retkeä ja matkaa yms.
Mutta välit pysyvät muuttumattomia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just noin olen toiminut, paitsi jättänyt treffi-sanan pois.
On ollut mahtavaa keskustelua ja päivä on venynyt yöhön. Sitten taas täys hiljaisuus, kunnes sama toistuu. Joitakin suunnitelmia on tulevasta, eli retkeä ja matkaa yms.
Mutta välit pysyvät muuttumattomia.Ehkä mieltää sut ystäväksi. Ystävienkin kanssa kahvitellaan ja jutellaan joskus yömyöhään, matkoillakin käydään. Siksi kannattaa heti alussa puhua treffeistä. Sun pitää nyt tehdä joku liike intiimimpään suuntaan, lähesty tunnetasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just noin olen toiminut, paitsi jättänyt treffi-sanan pois.
Mutta välit pysyvät muuttumattomia.Minä kysyisin suoraan että haluaako hän vaan olla kaveri vai olisiko kiinnostusta suhteeseen joka on enemmän kun kaveruus.
Mitäs jos hänkin ajattelee samoin että haluaisi olla enemmän kun kaveri eikä uskalla sitä ilmaista pelosta että sinä haluat vaan olla pelkkä kaveri hänen kanssaan
Suhteet ovat joskus vaikeita , syy on siinä ettei osata keskustella avoimesti.
Moni nainen on myös ehkä pettynyt joskus aikaisemmin suhteissaan ja pelkää että se toistuu. Siksi on hyvä asia että osataan keskustella ja sanoa asiat kuten tuntee.
- Anonyymi
Joo, pitäis varmaan lähestyä tunnetasolla lisää, mut silloin voi myös katkoittaa.
Heti kun kysyn jotain meidän välisestä, menee puolustuskannalle ja katsoo alaspäin.
On läsnä ja puhuu tosi henkilökohtaisia, kun nähdään, mutta vetäytyy kun lähestyn " mistä on kyse"- kysymyksiä.
Selvästi ei halua selvitellä mitään, vaikka siten sais itsekin rauhan.- Anonyymi
Niin kuin itsekin sanot, ei halua selvitellä mitään. Pahalta näyttää sun kannalta, oli kyse mistä tahansa. Joko ei ole kiinnostunut tai on kiinnostunut, mutta ei halua edetä. Antaisin olla ja jatkaisin ystävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin itsekin sanot, ei halua selvitellä mitään. Pahalta näyttää sun kannalta, oli kyse mistä tahansa. Joko ei ole kiinnostunut tai on kiinnostunut, mutta ei halua edetä. Antaisin olla ja jatkaisin ystävänä.
Kiitos, varmaan näin. Vaikeaa vaan päästää irti kun tuntuu, että kiinnostusta on jopa paljon. Mutta selvästi ei tosiaan tahdo edetä.
Mun on vaikea ymmärtää tätä yhtälöä, koska jos kiinnostun, en missään tapauksessa stoppaisi etenemistä.
Kertokaapa te jotka ootte kiinnostuneet, mutta ette halua edetä, mistä on kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, varmaan näin. Vaikeaa vaan päästää irti kun tuntuu, että kiinnostusta on jopa paljon. Mutta selvästi ei tosiaan tahdo edetä.
Mun on vaikea ymmärtää tätä yhtälöä, koska jos kiinnostun, en missään tapauksessa stoppaisi etenemistä.
Kertokaapa te jotka ootte kiinnostuneet, mutta ette halua edetä, mistä on kysymys.Jos on riittävän kiinnostunut (rakastunut) haluaa varmasti edetä. Älä tuhlaa aikaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on riittävän kiinnostunut (rakastunut) haluaa varmasti edetä. Älä tuhlaa aikaasi.
Samalla voi olla menneisyydestä kipeät muistot jossa on tullut petetyksi ja pelkää että se toistuu. Silloin voi noin yleisesti kaverina keskustella siitä miten näkee suhteen naisen ja miehen välillä ja mitä asioita arvostaa suhteessa.
- Anonyymi
Kun olet kiinnostunut naisesta, onko kuitenkin joku syy miksi et halua edetä?
- Anonyymi
Kannattaa jatkaa elämäänsä, ei elellä haaveissa. Joskus se saa toiseen puhtia enemmän kuin se, että on aina saatavilla.
- Anonyymi
Mun mielestä ton tyyppiset naiset kannattaa pitää ystävinä eikä muuta.
- Anonyymi
Tästä samaa mieltä. Ystävyys muuttuu suhteeksi aika luonnollisesti, jos niin on käydäkseen. Silloin molemmat on aktiivisia viemään juttua eteenpäin.
- Anonyymi
Yksi parhaista tunteiden mittaajista on odotukset ja vaatimukset. Jos tällä naisella ei ole sua kohtaan mitään kummempia odotuksia ja vaatimuksia, et ole hänen mielessään ketä tahansa naapurin Jenniä tärkeämpi.
Tunteiden mukana tulee halu olla yhdessä ja odotus meidän kahden yhteisestä maailmasta, johon muilla ei ole osaa. Syntyy kahdenkeskisiä asioita. Toinen on tarve suunnitella tulevaa, meidän yhteistä elämää ja viedä suhdetta eteenpäin: enemmän yhteistä tekemistä, enemmän yhteistä aikaa jne.- Anonyymi
Tää on hyvä. Mutta mä luulen, että tällä mun ihastuksella ei ole mitään odotuksia ja vaatimuksia kenellekään. On semmoinen yksinäinen hiihtäjä. Ilmeisesti en kuitenkaan onnistu lähestymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822148
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641368Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711013
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P301005- 15949