Eu lopettaa puunpolton mökeillä

Anonyymi-ap

11

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EU:ssa ei ymmärretä, että Suomessa saunapuut ovat ihan oikeaa puuta, jota poltetaan asianmukaisesti. Keski-Euroopassa takassa poltetaan mitä lie risuja ja pensaan oksia ja pakkauslaatikoista saatuja päreitä, kun eihän niillä edes ole siellä mitään metsiä.

• Anonyymi

Suomessa onneksi ollaan vastuullisia ja poltetaan painekyllästetyt ylijäämät, samat risut ja pahvit sun muut pakkausmuovit mökillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa onneksi ollaan vastuullisia ja poltetaan painekyllästetyt ylijäämät, samat risut ja pahvit sun muut pakkausmuovit mökillä.

Niinkö teet? - Ei meillä ainakaan polteta kuin puuta.

• Anonyymi

Hankitaan kaikille sähköttömille mökeille aggregaatti ja sähkökiukaat, niin ollaan mieliksi keskusjohdolle ja on se helpompaakin kuin klapien kanssa puljaaminen.

• Anonyymi

Suunnitelmissa on sähkötoimiset hiukkassuodattime piippuihin. Säädös on nyt jäissä, mutta valmistelu jatkuu.

Saunan kiukaita säädös ei koske,mutta puuhellojen käyttöön se vaikuttaa.

• Anonyymi

Säädökset vaikuttavat vain niiden voimaanastumisen jälkeen rakennettuihin laitteisiin. Saunojen kiukaita ei olla ottamassa mukaan tähän.
      Siis paljon melua tyhjästä !!!

• Anonyymi

Siitä on lyhyt askel siihen, että halutaan vaatimustasoa nostaan ja ensin se tulee pakolliseksi tulisijojen uusimisen yhteydessä ja lopuksi kaikkiin..

Minä en enää luota yhtään EU-hallintoon. Näpräävät tällaisten asioiden parissa, eivätkä saa isompia asioita kuntoon. Juuri mietinnässä, sijoitanko perintörahat Suomeen, vai EU:n ulkopuolelle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä on lyhyt askel siihen, että halutaan vaatimustasoa nostaan ja ensin se tulee pakolliseksi tulisijojen uusimisen yhteydessä ja lopuksi kaikkiin..

Minä en enää luota yhtään EU-hallintoon. Näpräävät tällaisten asioiden parissa, eivätkä saa isompia asioita kuntoon. Juuri mietinnässä, sijoitanko perintörahat Suomeen, vai EU:n ulkopuolelle..

Ai kaiken 1000 euron perinnön?

• Anonyymi

Ihan taas jännittää koska tulee seuraava tämän tasoinen vedätysaloitus ??

• Anonyymi

Sitten vaan asennutetaan hiukkassuodatin piiipun päähän, eihän se sen kummoisempaa ole. Maksaa korkeintaan muutaman tonnin ja taas nousee paikan arvo parikyt tonnia.

• Anonyymi

Luuletko tosiaan sellaisen nostavan mökin arvoa? Ei ainakaan minun silmissä nosta. Kaikki huoltoa ja ylläpitoa vaativat härpäkkeet mökillä alentavat mökin arvoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1919
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      285
      1047
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      80
      864
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      858
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      779
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      17
      723
    7. 70
      694
    8. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      674
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      670
    Aihe