Toyota vahvisti asemaansa maailman suurimpana autonvalmistajana tammikuussa.

Anonyymi-ap

62

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyota valmisti tammikuussa 846.744 autoa ja se tekee vuositasolla 10.160.928 autoa. Parhaat kuukaudet kylläkin ovat vasta edessäpäin.

    • Anonyymi

      Eipä tuo asia paranna yhtään Toyotan autoja, samaa tai oikeastaan surkeampaa kuraa ja halpista maailma täyteen.

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet? Media kaikkialla maailmassa kertoo Toyotan olevan kaikkein luotettavin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet? Media kaikkialla maailmassa kertoo Toyotan olevan kaikkein luotettavin.

        Ei kerro. Kannattaa sinunkin lukea muitakin lähteitä kuin Toyotan asiakaslehteä ja nettisivuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kerro. Kannattaa sinunkin lukea muitakin lähteitä kuin Toyotan asiakaslehteä ja nettisivuja.

        Älä yritä koko ajan antaa väärää kuvaa asioista. ÄLÄ ANNA KOKO AJAN VÄÄRÄÄ KUVAA ASIOISTA!!!!!!!!!!!!!!

        Googleta niin kaikki maailman nettisivut ovat täynnä Toyotan laatua, kestävyyttä ja luotettavuutta.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Laatu ja luotettavuus nostavat Toyotan suosiota kaikkialla maailmassa.

      • Anonyymi

        Hauska yritys. Kyllä se on halpuus ja isot panostukset mainontaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska yritys. Kyllä se on halpuus ja isot panostukset mainontaan.

        Ei, vaan laatu, kestävyys ja luotettavuus.


    • Anonyymi

      Tämäkö se on sitä Toyotan konkurssiin menoa, josta sinä olet koko ajan huutanut?

      • Anonyymi

        Ei määrä kerro yrityksen kannattavuudesta ja taloustilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei määrä kerro yrityksen kannattavuudesta ja taloustilanteesta.

        Toyota teki kaikkien aikojen ennätystuloksen ja liikevoitto koheni tammi-maaliskuussa 78 prosentilla verrattuna vuoden takaiseen. Maaliskuun lopussa päättyneen vuoden mittaisen tilikauden voitto oli peräti 34,5 miljardia dollaria.

        Sekö on Toyota kuolemassa pois ja menossa konkurssiin? Noita uutisia lehdet kertovat kylläkin Volkswagebista.

        https://www.kauppalehti.fi/aiheet/auto


    • Anonyymi

      Paljos Toyotan velka on tällä hetkellä?
      Miten paljon Toyotan pitää investoida sähköautojen kehitykseen että se alkaa pärjätä muille valmistajille? Mistä se raha meinataan repiä?

      • Anonyymi

        Toyata julkaisi kakkien aikojen suurimman voiton viimeksi valmistuneelta tilikaudelta. Tiesit kyllä.


      • Anonyymi

        Kaikilla yrityksillä on velkaa. Jos yrityksellä ei olisi velkaa se olisi liian houkutteleva kohde valtaukselle, mikä johtaisi yrityksen pilkkomiseen ja myyntiin osina, eli realisointiin.

        Toyotan ongelma ei kuitenkaan ole myynnin hiipuminen kuten VW:llä mikä joutuu sulkemaan Saksassa tehtaita.

        Oletko lukenut Toyotan osavuosikatsauksen? Mitä siinä kerrottiin haasteiksi?


    • Anonyymi

      Onko teillä vajakeilla paljonkin sijoitettuna Toyotan tai VW-Groupin osakkeisiin? Tuntuu olevan niin tunteisiin menevä asia tuo ulkomaalaisten omistajien automerkkien myyntiluvut.

      • Anonyymi

        Takarivin Taaveilla ei nyt vain ole mitään muuta mihin rakastua kuin kehätien autokauppojen ulkokenttien vanhoihin romuihin. Kait se on elämää tuokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takarivin Taaveilla ei nyt vain ole mitään muuta mihin rakastua kuin kehätien autokauppojen ulkokenttien vanhoihin romuihin. Kait se on elämää tuokin.

        Nyt oli kyllä aloitus uusien autojen valmistuksesta ja Toyotan ylivoimaisuudesta siinä.
        Kansanautokonsernin pienen valmistusmäärän häpeästäkin oli jotain mainittu. Masentaako sellainen tieto?


      • Anonyymi

        Ne kertovat auton ostajalle auton laadusta, kestävyydestä ja luotettavuudesta.


    • Anonyymi

      Tän ketjun aloitus näkyy olevan itkettävä totuus.

    • Anonyymi

      Suuruus kertoo Toyotan laadusta, kestävyydestä ja luotettavuudesta. Sillä on suuri merkitys auton ostajalle. Juuri siksi Toyota on maailman suurin ja kasvattaa tuotantoaan.

    • Anonyymi

      Voihan niitä itselataavia myydä kehitysmaihin mutta muualla niiden aika alkaa olla ohi.

    • Anonyymi

      Kiinan myyntiluvut 1-2/2025
      1. BYD 374168
      2. Geely. 384171
      3. Volkswagen 295753
      4. Toyota. 206673

    • Anonyymi

      Euroopan sähköautomarkkinat kasvoivat 26,1 % tammikuussa 2025.
      Volkswagen nousi 179,6 % ja varmisti johtajuuden noustaen 2 sijaa. Tesla seurasi toiseksi häviten 47 % ja pudoten yhden paikan, kun taas BMW sijoittui kolmanneksi, menetti myös yhden paikan ja putosi 2,1 %. Eurooppalaiset autonvalmistajat alkoivat investoida voimakkaammin sähköautoihin, vaikka kiinalaiset merkit raportoivat edelleen vaikuttavasta kasvusta, kuten BYD (+134,3 %).

    • Anonyymi

      Vahvisti asemiaan?
      https://www.drive.com.au/news/toyota-australia-facing-2-billion-in-compensation-payouts-over-diesel-class-action/

      https://pressroom.toyota.com/toyota-recalls-certain-model-year-2022-2023-toyota-tundra-and-lexus-lx-vehicles/

      https://mobile.guideautoweb.com/en/articles/75720/cablegate-class-action-against-toyota-is-now-settled/

      Kovin paljon on viallista suoraan sanottuna pa*kaa Toyota työntänyt markkinoille viimeaikoina.

      Eikä bZ4X ollut lähellekään sitä mitä luvattiin aluksi.
      Eikä luvatut uutuudet tee muutosta tähän jatkumoon.
      Laatu on mutta surkeeta!

      • Anonyymi

        Kerrohan niistä BZ4X laatuongelmista jos nyt menee ostamaan uutta.


    • Anonyymi

      Toyota Turska olisi hyvä nimi uudelle maliille.

      • Anonyymi

        Tällaistakin se itku ja tuska on kun Toyota on ylivoimaisesti koko maailman ylivoimainen ykkönen. Siitähän tuo aloitus oli kirjoitettu! Etkö osaa lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaistakin se itku ja tuska on kun Toyota on ylivoimaisesti koko maailman ylivoimainen ykkönen. Siitähän tuo aloitus oli kirjoitettu! Etkö osaa lukea?

        Naurattaa vain, kun te vanhojen romujen omistajat luette uutisia uusista autoista ja postaatte niitä tänne. Lukisitte korjasmokäsikirjoja, varaosahakuja, Motonetin ja Tokmannin öljytarjouksia ja muita itsellenne sopivia juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurattaa vain, kun te vanhojen romujen omistajat luette uutisia uusista autoista ja postaatte niitä tänne. Lukisitte korjasmokäsikirjoja, varaosahakuja, Motonetin ja Tokmannin öljytarjouksia ja muita itsellenne sopivia juttuja.

        Nomutta, uusien autojen ostamisesta se alotus oli? Ei siinä ollut mitään mainintaa mistään "vanhoista vikavaginotten romuista"? Itsekö keksit kun Toyotan ylivoimainen etumatka itkettää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nomutta, uusien autojen ostamisesta se alotus oli? Ei siinä ollut mitään mainintaa mistään "vanhoista vikavaginotten romuista"? Itsekö keksit kun Toyotan ylivoimainen etumatka itkettää?

        Vai on se itselataavien valmistaja jollakin etumatkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on se itselataavien valmistaja jollakin etumatkalla.

        Valtavalla jatkuvasti kasvavalla etumatkalla sen sähköautot tulevat juuri oikeaan aikaan ensi syksynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtavalla jatkuvasti kasvavalla etumatkalla sen sähköautot tulevat juuri oikeaan aikaan ensi syksynä.

        Maailman ylivoimaisella ykkösellä on hymy herkässä!


    • Anonyymi

      Milloin logojen liimailusta on tullut autojen valmistusta?

      • Anonyymi

        Nii'ih, miks siinä itäeuroopan kommareille lanseeratussa vikavagenissa on sellainen pesäpalloräpylän kuva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii'ih, miks siinä itäeuroopan kommareille lanseeratussa vikavagenissa on sellainen pesäpalloräpylän kuva?

        Hanki silmälasit, niin näet, että Skoda ja Volkkari ovat ihan eri autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki silmälasit, niin näet, että Skoda ja Volkkari ovat ihan eri autoja.

        Ei sillä ole varaa, elää jossain 60-luvun tunnelmissa vielä 2025!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole varaa, elää jossain 60-luvun tunnelmissa vielä 2025!

        Eikö se nyt enää olekkaan se vikavagenin jämäosista kyhätty AG- auto? Vain merkki ja politrukin irvistys maskissa on konkurssista jälellä ?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki silmälasit, niin näet, että Skoda ja Volkkari ovat ihan eri autoja.

        Eri auto, mutta paljon samoja osia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri auto, mutta paljon samoja osia.

        Hyvinkin sama auto mutta erinäköinen kori. Tekniikan kanssa on samat murheet ja yhtä lyhyt takuu... Suomessa. Saksassa (3v) ja varsikin ison veden takana VW pakko antaa 5v takuu.


    • Anonyymi

      Sinne jäi vw kyykkimään.

    • Anonyymi

      Laatu, kestävyys ja luotettavuus tekevät autojenvalmistajasta suurimman.

      • Anonyymi

        Siksi Fiatin myynti lienee lopetettu Suomessa kun se ei kestä.


    • Anonyymi

      Harmitaa tuo nii tohjon voitoputki.

    • Anonyymi

      Tuo on samaa kuin mahtailisi Venäjän tekosilla. Miten tuo hyödyttää suomalaisia, tuo aasialaisen Toyotan myynti?

      • Anonyymi

        Se kertoo suomaalaisille, että autot ovat erittäin laadukkaita, kestäviä ja luotettavia. Vertaa Fiatiin.


    • Anonyymi

      Uskaltaako toyotisti mennä muun auton kuin Toyotan kyytiin? Voi olla hankalaa sopivan taksin löytyminen!

      • Anonyymi

        Nykyään kaikki taksit ovat Toyotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kaikki taksit ovat Toyotia.

        Asutko Japanissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko Japanissa?

        Japanissa Tojot ovat ykkösiä takseina, meillä Mersu, Volvo, Volkkari ja Škoda. Kotkaankin on, hyi olkoon, pesiytynyt taksiin yksi farkku-Tojo. En varmasti nouse siihen vaikka olisin miten tuubassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanissa Tojot ovat ykkösiä takseina, meillä Mersu, Volvo, Volkkari ja Škoda. Kotkaankin on, hyi olkoon, pesiytynyt taksiin yksi farkku-Tojo. En varmasti nouse siihen vaikka olisin miten tuubassa.

        On meillä ennen Skodaa ollut ennenkin itäautoja taksissa, kuten Volga ja Pobeda. Mersu toki on jo kauan ollut ylivoimainen ykkönen. Monopolimiehillä on ollut varaa ostaa kalleinta kun ei markkinataloudessa ole tarvinnut elellä. Nyt on jo sitäkin yrittämistä jo hieman järkeistetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meillä ennen Skodaa ollut ennenkin itäautoja taksissa, kuten Volga ja Pobeda. Mersu toki on jo kauan ollut ylivoimainen ykkönen. Monopolimiehillä on ollut varaa ostaa kalleinta kun ei markkinataloudessa ole tarvinnut elellä. Nyt on jo sitäkin yrittämistä jo hieman järkeistetty.

        Eivätkö japanilaiset olekaan itäautoja? Ovatko ilmansuunnat vaihtaneet paikkaansa? Onko Aasian talous meille suomalaisille tärkeämpi kuin Euroopan talous? Miksi maanpettureita pidetään hengissä? Siinä toyotisteille pohdittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö japanilaiset olekaan itäautoja? Ovatko ilmansuunnat vaihtaneet paikkaansa? Onko Aasian talous meille suomalaisille tärkeämpi kuin Euroopan talous? Miksi maanpettureita pidetään hengissä? Siinä toyotisteille pohdittavaa.

        Ei itäautostatus tule ilmansuunnasta vaan vanhasta itäblokista varsovanliitossa. Etkö tiennyt? Ei ole enää muuta kuin Skoda jäljellä sosialismin suurista saavutuksista. Kaikki muut ovat jo itäautojen taivaassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö japanilaiset olekaan itäautoja? Ovatko ilmansuunnat vaihtaneet paikkaansa? Onko Aasian talous meille suomalaisille tärkeämpi kuin Euroopan talous? Miksi maanpettureita pidetään hengissä? Siinä toyotisteille pohdittavaa.

        Toyota on investoinut Eurooppaan yli 11 miljardia euroa työllistää Euroopassa yli 25 000 henkilöä.

        Lähes kaikki Toyotan automallit valmistetaan Euroopassa.

        Toyota Motor Europe valvoo Toyotan, Lexuksen sekä Gazoo Racingin valmistamien autojen, varaosien sekä lisävarusteiden myyntiä ja markkinointia sekä Toyotan Euroopan tuotantolaitosten toimintaa. Toyota on investoinut Eurooppaan yli 11 miljardia euroa vuodesta 1990 lähtien, ja se työllistää suoraan yli 25 000 henkilöä Euroopassa. Toyotalla on yhteensä kahdeksan tuotantolaitosta Euroopassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö japanilaiset olekaan itäautoja? Ovatko ilmansuunnat vaihtaneet paikkaansa? Onko Aasian talous meille suomalaisille tärkeämpi kuin Euroopan talous? Miksi maanpettureita pidetään hengissä? Siinä toyotisteille pohdittavaa.

        Ostatko sinä aina Eurooppalaisen tuotteen vai sen halvemman kiinalaisen ?

        Mitenkäs kotona WiFi-tukiasema, onko kiinassa tehty vai Euroopassa?
        Entä työkalut, kattilat, airfryer televisio jne...
        Entä vaatteet, ostatko vain Eurooppalaista?


    • Anonyymi

      Muistakaahan sellainen juttu että vain aageen laakeen tuotteita talliin. Ne ovat katsos parhaita. Kiitos. Taru

    • Anonyymi

      Hyppään kohta VDL- sähköbussiin ja ajan Prismaan ostamaan Phillipsin kasettimankan joka on valitettavssti tehty Kiinassa, mutta muutakaan ei markkinoilta löydy.

    • Anonyymi

      Hyvä tuote kelpaa laatutietoisille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

      kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      152
      10997
    2. Pieni häivähdys sinusta

      Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5250
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

      r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2463
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

      Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2153
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

      Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1721
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

      Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1584
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

      Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1270
    8. Känniläiset veneessä?

      Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1196
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

      Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

      Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      902
    Aihe