Onko työntekijöiden asiat kunnossa täällä.
Hml tokmanni
7
277
Vastaukset
- Anonyymi
On varmasti ovat niin hyvällä tuulella ainakin aina se henkilökunta mihin minä olen törmännyt.
- Anonyymi
Ei ole. On kielletty puhumasta asioista.
- Anonyymi
No eihän firman asioista saa muutenkaan koskaan puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän firman asioista saa muutenkaan koskaan puhua.
No mulla on pari tuttua siellä töissä san kyllä selville koskeeko kohu hämiksen putiikkeja kolmehan näitä täällä on.
- Anonyymi
On seksikäs myyjätär tiiriöllä. Hänellä tuskin on valittamista, vaikka toisinaan voi Kakkonen huutaa punasena.
- Anonyymi
Ainakin mitä hintoja katsoo. Niin ei ainakaan tuotteiden tekijöille oo maksettu kunnon palkkoja, sairausvakuutuksesta tai eläkkeistä puhumattakaan. Vaikka ois miten matala tuotantomaan hintataso, niin ei noilla hinnoilla taata ihmisarvoista elämää. Huomioikaa, että siinä on myös kaupan kate, verot ja kuljetuskustannukset. Aivan älytöntä riistoa täytyy olla.
- Anonyymi
Varokaa Turengissa tummaa vanhempaa naista olevinaan jokupomo ? Saa helposti raivari. Nähty viimeksi matto osastolla.
Ei ihme jos asiakkaat kaikkoot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801927
- 1241620
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848