Telian laskuviestit kummallisia

Anonyymi-ap

Maksoin perjantaina minun Teliassa laskun ja se meni maksettu-tilaan. Keskiviikkona tuli tekstiviesti että lasku on maksamatta ja peritään 5 euron maksu plus viivästyskorko.

Tänään tuli tekstiviesti että on uusi lasku tulossa maksettavaksi summa 0,0 euroa eräpäivä 4.4.2025. Minun Teliassa kaikki laskut näkyvät maksettu-tilassa, myös tuo 0,0 euron lasku.

Onkohan Teliassa kaikki hyvin?

4

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku häikkä joskus noissa pankkisiirroissa on. Laskutusjärjestelmä erehtynyt, ettei laskua olisi maksettu. Varmaan aika automatisoituja nuo laskutukset on. Mut loppu hyvin kaikki hyvin.

• Anonyymi

Mitä hyvää siinä on jos seuraavaan laskuun lisätään 5 euron viivästysmaksu ja kun tuota 0,0 euron laskua ei kuitenkaan pysty maksamaan, niin siitäkin tulee viivästysmaksu ja menee ulosottoon, joka lisää oman osuutensa. Tuo 0,0 euron lasku ei liity mitenkään tuohon toiseen laskuun. On siis kaksi erillistä tapahtumaa

• Anonyymi

Nyt tuli jo ulosotosta maksuvaatimus siitä perjantaina maksetusta laskusta. Myöhemmässä keskiviikkoisessa muistutusviestissä lukee, että jos lasku on jo maksettu, viestistä ei tarvitse välittää.
      Oma Teliassa edelleen kaikki laskut maksettu-tilassa. Ulosoton vaatimuksessa viitenumero täsmää maksetun laskun kanssa.

Ei enää naurata.

• Anonyymi

Olin yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Jotain häikkää siellä päin on ollut ja asia selvisi nopeasti. Onneksi ei ollut uusi huijausyritys joltain hakkerilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      83
      1658
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1289
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      89
      1001
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      202
      946
    5. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      68
      888
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      872
    7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      863
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      840
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      794
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37