Olisiko parempi, että jokainen pysyisi omassa maassaan.
Olisiko parempi
7
334
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, ja suolahtelaiset Suolahdessa.
- Anonyymi
hehheh tuo oli hyvä.
Mutta tässä tullaan siihen kun on luotu yhteiskunta ja nyt jos yhdeltä otetaan jokin mitättömän vähäkin pois niin siitä nostetaan hirvee äläkkä.Jos ei oteta yhtään maahanmuuttajaa niin vasureilta loppuu äänestäjät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hehheh tuo oli hyvä.
Mutta tässä tullaan siihen kun on luotu yhteiskunta ja nyt jos yhdeltä otetaan jokin mitättömän vähäkin pois niin siitä nostetaan hirvee äläkkä.Jos ei oteta yhtään maahanmuuttajaa niin vasureilta loppuu äänestäjät.Äkissä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto
- Anonyymi
Ajattelin kasvattaa porkkanoita omassa maassa kesällä.
- Anonyymi
No tuolla Thaimaassa tämä Farang eli Keijo vaikuttaa olevan varsin tyytyväinen, että muutti sinne Äänekoskelta.
Eli vastaus kysymykseen on: EI - Anonyymi
Olen ehdottanut usein kaupungin valtuuston kokouksessa, että rakentaisimme muurin erottamaan Äkin ja Suolilahden toisistaan. Ei saa kannatusta ajatus, koska Suolilahtelaiset vastustavat sitä, että joutuisivat sekoilemaan keskenään ja antaisivat sivistyneistön olla rauhassa.
- Anonyymi
Persut voivat pysyä kantajuottolassaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109