ladatkaa se,todella hyvät lataus nopeudet!!1! Ares RULAA :D
LADATKAA ARES P2P ohjelma
9
3848
Vastaukset
- Ohjelma
Latasin ko. Ares-ohjelman ja täytyy sanoa, että on paras koskaan käyttämäni P2p-ohjelma. Nopeudet ovat aivan uskomattomia verrattuna esimerkiksi Dc :aan. Kaikella kunnioituksessa Dc:tä kohtaan, mutta mielestäni se on kohdannut voittajansa.
- onneton enkuli
eiks mistää löydy kielipakettia et sais ohjelmaan suomen kielen
- eryery
warettaa se kielipaketti.
- ................
Perseestä! taidan pysytellä azureusissa.
- LeukaMononen
Kyl näit latausohjelmii riittää, Kazaa, Bearshare, limewire, shareaza, winmx, ares.... listaa vois jatkaa vaiks kui kauan mut silti yks on ylitse muiden, nimittäin DC ! Ainoa kunnollinen latausohjelma!
- poika
käytä sinäkin torrenttia!
- petraaaa
Oon kohtuullisen uusi käyttäjä Aresissa, kysyisin semmosta että miten voidaan ladata leffoja? Oon muutaman nyt ladannu, ääni tulee aina mutta kuva jää jonnekin hakoteille.. :(
- S-Fecure
Kaikki paitsi:
Direct http/ftp
Torrent
IRC xdcc protocol
Usenet
On täyttä paskaa, ja turha muuta väittää. Lopulta joku dc on myös ihan samaa paska-kastia kaikkien kazaiden ja ee-muulien kanssa. Vain amatöörit käyttävät näitä tyypillisiä 'client p2p' ohjelmia. - .
S-Fecure kirjoitti:
Kaikki paitsi:
Direct http/ftp
Torrent
IRC xdcc protocol
Usenet
On täyttä paskaa, ja turha muuta väittää. Lopulta joku dc on myös ihan samaa paska-kastia kaikkien kazaiden ja ee-muulien kanssa. Vain amatöörit käyttävät näitä tyypillisiä 'client p2p' ohjelmia.Nimenomaan!
Usenet toimii aina täydellä kaistalla. Jaa leffoja ja ämpäreitä.
Kaija koota on vähän vaikeampi saada, mutta ulkolaisia helposti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259