Lakkauttaako uusi valtuusto nyt niitä kouluja? Kun se jotenkin jäi pöydällä tällä nykyisellä valtuustolla.
Koulujen lakkatuksesta
8
309
Vastaukset
- Anonyymi
Kyläkoulut on henki ja elämä max 10 prosentille äänestäjistä. Kovin montaa kyläkoululahkolaista ei pääse valtuustoon. Änkevät kylläkin itsensä sivistyslautakuntaan, joten paljon uliuliulia, virkamiehet yhtä, lautakunta toista, hallitus yhtä ja valtuusto myös tätä yhtä mieltä.
- Anonyymi
Eli lakkautukset etenee nyt 2025-2029?
- Anonyymi
Länkipohjan koulu täytyy valitettavasti sulkea.
Olen Länkipohjan asukas ja ehdolla vaaleissa, en hyväksy tehotonta toimintaa. Muilla asioilla kylästä saa viihtyisän, koulu ei niihin kuuluu- Anonyymi
Työttömien koulutuskeskus länkipohjan koululle. Oppiaineena miten olen työnantajalle hyödyllinen
- Anonyymi
Nimi esille, niin ääni tulee!
- Anonyymi
Kertaalleen lakkautukset oli jo toteutumassa. Kh PJ (Koskenpää) ja SivLa Pj (Länkipohja) ymmärsivät realiteetit. Mutta sitten alkoi taas puliveivaus ja perälautana ollut valtuuston asettama 30 oppilasta korvattiin epämääräisyyden jatkumisena ja vuosittaisena tarkasteluna. Verojen korotuksilla ei ole rajoja.
- Anonyymi
Toivottavasti. Älyvapaata pitää kouluja pitkin pikku kylää muutamalle nulikalle. Taksiin vaan ja jkl tai tre sivistyksen pariin jo peruskoulutukseen. Lähtevät joka tapauksessa viimeistään toisen asteen opintoihin pois Jämsästä.
- Anonyymi
No ihan varmasti lähtevät, kun Jämsä on täynnä keskenään lisääntyneitä kääpiä, joita kiinnostaa vain muumioiden asiat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718