Ammatit introvertille

Anonyymi-ap

Moi! Onko joillain introverteillä ammatti ehdotuksia? Olen introvertti ja ujo. Tästä huolimatta olen tänä keväänä valmistumassa parturi-kampaajaksi. Opintojen aikana olen huomasin, että kiireiset asiakaspalvelu alat eivät ole minun juttuni ja väsyttävät minua niin paljon etten jaksa enää päivän jälkeen nähdä ketään tai tehdä mitään. Haluaisin hakea amk, mutta en osaa päättää minne hakisin.
Ihanne alani olisi jokin, jossa saisi käyttää luovuutta ja työskennellä rauhallisessa ympäristössä ilman jatkuvaa asiakkaiden kanssa oloa.

6

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Sinähän sanoitkin jo lopussa mikä olisi sinun ihanneammattisi. Se elättääkö "jokin, jossa saisi käyttää luovuutta ja työskennellä rauhallisessa ympäristössä ilman jatkuvaa asiakkaiden kanssa oloa." onkin sitten toinen juttu.

Introvertit ovat monesti yksintehtävissä töissä kuten koodari, arkisto tmv. tai sitten ovat töissä, jossa saa tehdä tarkkaa työtä rauhallisessa aikataulussa esim- koristepuuseppä tai kirjaston työntekijä. Myös tilinpitoon liittyvät tehtävät voivat sopia

• Anonyymi

majakanvartijana pienellä ulkosaariston luodolla. Kullankaivajana lapin kultapuroilla. Kalastajana.

• Anonyymi

Mikä on alunperin saanut ujon ja introvertin valitsemaan koulutuksen ammattiin, jossa ollaan ihan toisen ihmisen iholla jatkuvasti? Halu kauneuden vaalimiseen? Voisiko tuota halua toteuttaa helpommin ruusujen kasvattajana? Tyypillinen ujon ammatti olisi kirjanpitäjä, mutta luovuudelle siinä ei ole sijaa.

• Introverttiys ei tarkoita, etteikö voisi työkseen tehdä jotakin, missä on tekemisissä ihmisten kanssa. Tietysti introvertti saattaa stressaantua enemmän nopeatempoisesta vieraiden ihmisten kanssa olemisesta, mutta monessakin työssä ollaan tekemisissä pitkälti vain kollegoiden kanssa ja asiakkaat ovat asiakkaita. eivät ihmisiä siinä mielessä.

Vaikka ujo olenkin, ei introverttiyteni estänyt esimerkiksi opettajan työtä ja siinä oppi suhtautumaan omaan esiintymiseen jokseenkin kiihkottomasti.

• Anonyymi

Sinne minne boombox bomppii !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      185
      11391
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1841
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1785
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1443
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe