Taiteilija Naomi Mesin

Anonyymi-ap

Kävin katsomassa näyttelynsä Ikaalisissa, vaikutuin. Jälleen!

Tein yhdestä upeasta maalauksestaan varauksen, odotan innolla että saan sen meidän kotiimme, se sopii kuin tilauksesta vaaleaan sisustukseemme.

Olin vuosia sitten Sastamalassa näyttelyssään, jolloin pääsin taiteilijaa henkilökohtaisesti jututtamaan. Silloin hankin kauniin enkelimaalauksen tyttäremme huoneeseen.

On kyllä kiistatta Aikamme Suuri Taiteilija, oman polkunsa kulkija. Mielenkiintoinen ja äärettömän herkkä, monipuolinen henkilö. Taiteensa tekemisen ohessa myös kirjailija! Ei pidä mekkalaa itsestään eikä töistään, mutta ne puhuvat kyllä puolestaan.
Olen lukenut hänestä ja töistään lehdistä, mutta hämmästelen, ettei hän ole ollut esim. televisiossa, tai en ainakaan ole nähnyt, tai eikö ole sitten halunnut mennä.

2

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen menossa, toivottavasti se yks taulu ei ole ehtinyt mennä, laitoin viestiä taiteilijalle mutta en ole vielä saanut vastausta.

Olen käynyt kerran Tampereellla ja kerran Sastamalassa, ihania, suuria töitä.

• Anonyymi

Minä arvostan kyseisessä taiteilijassa erityisesti sitä, että on itse, omilla kyvyillään tehnyt tietä taiteensa kanssa.
      Monilla muilla taiteilijoilla on puolisonsa tai muita "tukijoukkoja", jotka ovat varmasti helpottaneet taiteensa tunnetuksi tekemistä ja tulemista. Taiteilija Mesin on useissa yhteyksissä sen itsekin tuonut julki, että on yksinkulkija, käyttänyt itsestään jopa nimitystä erakko.

Olen käynyt muutamissa näyttelyissän, pariin kertaan päässyt kanssaan keskustelemaan. Hänessä on sellainen herkkyys, ja samalla palo, jonka voi todentaa vain todellisessa taiteilijassa.

Sitä kuvastaa hyvin se, kun kysyin häneltä, kuka on hänen oma suosikkitaiteilijansa, tai maalauksensa.
      Hetkeäkään miettimättä hän vastasi että ehdottomasti Vincent van Gogh, ja työnsä Auringonkukkia.
      Sanoi, että joka kerta kun hän katselee kyseistä maalausta, kyyneleet alkavat valua poskilleen, että hän jotenkin kokee kehossaan maalauksen, sen synnyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      90
      1664
    2. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1105
    3. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      346
      1080
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      979
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      783
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      30
      681
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      666
    8. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      636
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      620
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      616
    Aihe