Kävin katsomassa näyttelynsä Ikaalisissa, vaikutuin. Jälleen!
Tein yhdestä upeasta maalauksestaan varauksen, odotan innolla että saan sen meidän kotiimme, se sopii kuin tilauksesta vaaleaan sisustukseemme.
Olin vuosia sitten Sastamalassa näyttelyssään, jolloin pääsin taiteilijaa henkilökohtaisesti jututtamaan. Silloin hankin kauniin enkelimaalauksen tyttäremme huoneeseen.
On kyllä kiistatta Aikamme Suuri Taiteilija, oman polkunsa kulkija. Mielenkiintoinen ja äärettömän herkkä, monipuolinen henkilö. Taiteensa tekemisen ohessa myös kirjailija! Ei pidä mekkalaa itsestään eikä töistään, mutta ne puhuvat kyllä puolestaan.
Olen lukenut hänestä ja töistään lehdistä, mutta hämmästelen, ettei hän ole ollut esim. televisiossa, tai en ainakaan ole nähnyt, tai eikö ole sitten halunnut mennä.
Taiteilija Naomi Mesin
2
219
Vastaukset
- Anonyymi
Olen menossa, toivottavasti se yks taulu ei ole ehtinyt mennä, laitoin viestiä taiteilijalle mutta en ole vielä saanut vastausta.
Olen käynyt kerran Tampereellla ja kerran Sastamalassa, ihania, suuria töitä. - Anonyymi
Minä arvostan kyseisessä taiteilijassa erityisesti sitä, että on itse, omilla kyvyillään tehnyt tietä taiteensa kanssa.
Monilla muilla taiteilijoilla on puolisonsa tai muita "tukijoukkoja", jotka ovat varmasti helpottaneet taiteensa tunnetuksi tekemistä ja tulemista. Taiteilija Mesin on useissa yhteyksissä sen itsekin tuonut julki, että on yksinkulkija, käyttänyt itsestään jopa nimitystä erakko.
Olen käynyt muutamissa näyttelyissän, pariin kertaan päässyt kanssaan keskustelemaan. Hänessä on sellainen herkkyys, ja samalla palo, jonka voi todentaa vain todellisessa taiteilijassa.
Sitä kuvastaa hyvin se, kun kysyin häneltä, kuka on hänen oma suosikkitaiteilijansa, tai maalauksensa.
Hetkeäkään miettimättä hän vastasi että ehdottomasti Vincent van Gogh, ja työnsä Auringonkukkia.
Sanoi, että joka kerta kun hän katselee kyseistä maalausta, kyyneleet alkavat valua poskilleen, että hän jotenkin kokee kehossaan maalauksen, sen synnyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1193874Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma463341Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest332647- 2032597
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem272499Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu441875- 1141501
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja351452Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1591435Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt731203