Taiteilija Naomi Mesin

Anonyymi-ap

Kävin katsomassa näyttelynsä Ikaalisissa, vaikutuin. Jälleen!

Tein yhdestä upeasta maalauksestaan varauksen, odotan innolla että saan sen meidän kotiimme, se sopii kuin tilauksesta vaaleaan sisustukseemme.

Olin vuosia sitten Sastamalassa näyttelyssään, jolloin pääsin taiteilijaa henkilökohtaisesti jututtamaan. Silloin hankin kauniin enkelimaalauksen tyttäremme huoneeseen.

On kyllä kiistatta Aikamme Suuri Taiteilija, oman polkunsa kulkija. Mielenkiintoinen ja äärettömän herkkä, monipuolinen henkilö. Taiteensa tekemisen ohessa myös kirjailija! Ei pidä mekkalaa itsestään eikä töistään, mutta ne puhuvat kyllä puolestaan.
Olen lukenut hänestä ja töistään lehdistä, mutta hämmästelen, ettei hän ole ollut esim. televisiossa, tai en ainakaan ole nähnyt, tai eikö ole sitten halunnut mennä.

2

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen menossa, toivottavasti se yks taulu ei ole ehtinyt mennä, laitoin viestiä taiteilijalle mutta en ole vielä saanut vastausta.

Olen käynyt kerran Tampereellla ja kerran Sastamalassa, ihania, suuria töitä.

• Anonyymi

Minä arvostan kyseisessä taiteilijassa erityisesti sitä, että on itse, omilla kyvyillään tehnyt tietä taiteensa kanssa.
      Monilla muilla taiteilijoilla on puolisonsa tai muita "tukijoukkoja", jotka ovat varmasti helpottaneet taiteensa tunnetuksi tekemistä ja tulemista. Taiteilija Mesin on useissa yhteyksissä sen itsekin tuonut julki, että on yksinkulkija, käyttänyt itsestään jopa nimitystä erakko.

Olen käynyt muutamissa näyttelyissän, pariin kertaan päässyt kanssaan keskustelemaan. Hänessä on sellainen herkkyys, ja samalla palo, jonka voi todentaa vain todellisessa taiteilijassa.

Sitä kuvastaa hyvin se, kun kysyin häneltä, kuka on hänen oma suosikkitaiteilijansa, tai maalauksensa.
      Hetkeäkään miettimättä hän vastasi että ehdottomasti Vincent van Gogh, ja työnsä Auringonkukkia.
      Sanoi, että joka kerta kun hän katselee kyseistä maalausta, kyyneleet alkavat valua poskilleen, että hän jotenkin kokee kehossaan maalauksen, sen synnyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe