Oon 35v mies oulainen nainen slita tavataan ja pannaan 0449124315
Haluun pillua asun oulainen oon 35v mies
9
1174
Vastaukset
- Anonyymi
Onko vielä tarvetta? Vaimoni voisi joutaa lainaan vähäksi aikaan ensiviikolla, jos kelpaa sellainen kohtuullisen hyvin säilynyt 5-kymppinen. Pillu ihan toimiva.
- Anonyymi00003
moi tarvii köske vaimon soittaa tulee käymään
- Anonyymi00004
soittaa vaan ootan
- Anonyymi00010
No idiootti miksi et jo soita. Mikäs hätä sulla taas on.
- Anonyymi00005
No tuolla asenteella tuskin saat naista
- Anonyymi00006
58 vuotias vaimon voisin sinulle antaa.hyvin säilynyt,todella herkkuperse.tykkää nuorista miehistä ja on kyltymätön.voisin katsoa sivummalla.kiinnostaisko
- Anonyymi00009
Ai ihanko tosi.kiitti vinkistä.otan eron siitä ja etsin uuden
- Anonyymi00011
Hyi hemmetti kerroit taas kaiken olennaisen itsestäsi. Sinähän oman kohtalosi tiedät.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai ihanko tosi.kiitti vinkistä.otan eron siitä ja etsin uuden
Se on tuon hönön hoito. Haluaa pitää sen itsellään siksi se laittaa tollasta tekstii.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257