Tyttöjen esittely:
Kati 15
Emilia 16
Essi 18
Aino 19
Henni 22
Alkutarinaa ei ole koska ketään se ei kuitenkaan kiinnosta.
Nyt he olivat siinä, riisuneet minut alasti ja katsoivat minua himoiten. Tulivat päälleni "Nuoleppa mun pimppa puhtaaks"
Aino hieroi alapäätään kasvoihini.
"Sun kulli on ihanan kivi kova"
Emilia ilmoittaaa ja alkaa imemään sitä antaumuksella.
"Tytöt väistykää"
Henni ottaa siittimestäni kiinni varmoin ottein. "Leikitään että sä olet härkä. Siitä tämä kiimainen naaras"
Henni meni lehmän asentoon kun muut tytöt olivat ikäänkuin eläinlääkäreitä vieressä. "Härkä ensin nuolee ja haistelee onko naaras kiimassa."
Essi vetää minut kontallaan naamani suoraan Henni ihanan suureen takapuoleen. Tytöt pakottavat minut nuolemaan takapuolen ja pimpsan puhtaaksi kiimalimoista. Henni huokaisee. "Ompas tällä härällä isot kivekset "Kati huokaisee samalla kun puristelee niitä"
Tytöt nostavat minut Hennin päälle ja laittavat siittimenin Hennin märkään pilluun.
Henni alkaa välittömästi ähkiä ja liikkua allani kullia liikutellen. Saan kullin vedettyä pois Hennin sisältä, mutta tytöt toruvat ja pitävät minua paikallani kun Henni hinkkaan peppuaan kulliini kunnes se on sisällä. Tunnen olevani pian laukeamis pisteessä. Laukean. Henni pillu on aivan täyttä spermaani. "Tuntuipa hyvältä" Henni sanoo
"palkitaampa härkä" Tytöt alkavat imeä innoissaan kulliani spermoista. Henni työntäää toisen valtavista rinnoistaan ja käskee imeä. "Ruokaa härälle" En enää jaksa vastustella vaan alan imeä. Pikku Kati haluaa testailla para aikaa uudestaan kovettuvaa kulliani
5 eri tyttöä samalla
Anonyymi-ap
2
1406
Vastaukset
- Anonyymi
Hah hah vitun tyhmä!!
- Anonyymi
Etkö ymmärrä edes lukemaasi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816