Onhan se, kyllä se on!

Anonyymi-ap

Vähiten itseään pitkässääjuoksussa toistava, eniten vaihtuvuutta viikon ja sitä pidemmällä aikajaksoilla tarkastelttuna. Vähiten kyllästyttävin kotimainen radiokanava SEA FM. Kelpaa muutkin soittoon kuin vain varmat isot hitit.

Terveisin mielellään kyseistä kanavaa kuunteleva. Tuossa yllä ne pää syyt.

25

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voisi enempää olla samaa mieltä. Olin töissä perjantaina ja maanantaina Sea FM:n kuuluvuusalueen ulkopuolella ja yritin valita vähimmän pahan vaihtoehdon radioon. Kuuntelin NRJ:tä päivän ja meinasi järki mennä. Keskipäivän juontajalla ei käytännössä ollut muuta sanottavaa kuin "minä olen Mika Nousiainen" tai mikä lie. Täysin tyhjänpäiväisiä juontoja, ylipitkiä mainoskatkoja, ja vanhaa musiikkia. Ainoa uusi ulkomainen kappale, joka on julkaistu tämä vuoden puolella oli Alex Warrenin Ordinary. Sitten vielä kehtaavat hokea, että soittavat uutta musiikkia. Aivan järkyttävän huonosti kasattu soittolista. Soittavat paljon myös nykyisin suomalaista poppia joka on melkein iskelmän kuuloista. Kappaleet eivät juuri eroa toisistaan. Musiikkilinja on pääosin vanhempaa musiikkia, joka on julkaistu viime vuosina. En kuuntele enää jatkossa, jos ei ole pakko. Onneksi on radio, joka ajattelee kuuntelijoita. Puhun nyt Sea FM:stä,

• Anonyymi

Enenn kanssa soittivat NRJ:llä paljon kotimaista rokkia ja poppia ja iskelmääkin sekä suomeksi / englanniksi esitettyä. Nykyisestä olen perilllä vain sen verran mitä joskus vilkaisen mitä soinut ja voin todeta saman, minkä jo vuosia sitten.

Nrj:n musalinjaa muutettiin viimeksi rajusti 2014 Minä en syytä tiedä, mutta huonompaan meni eikä kanavaa ollut enää syytä kuunnella. Muutamia vuosia myöhemmin mainosmyyntikin yhdistettiin Bauerille, joten surkea uudistus sai vahviatuksen myös taloudellisesti, mutta onneksi apajille tuli Sea FM paikkaamaan vajetta kanavatarjonnassa.

• Anonyymi

Itsensä kanssa on helppo olla samaa mieltä. En usko tarinaasi, koska meri fm on internetin kautta kuunneltavissa vaikka Neitsytsaarilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsensä kanssa on helppo olla samaa mieltä. En usko tarinaasi, koska meri fm on internetin kautta kuunneltavissa vaikka Neitsytsaarilla

Enpä viitsinyt työpäivän aikana kuluttaa kaikkea akkua puhelimesta. Ei ole uskon asia. Voit kuuntelemalla itse todeta saman. Sea FM pesee ihan mennen tullen.

• Anonyymi

Tiedetään. Omaa kanavaa pitää mainostaa täällä, koska Klf tulee ja vie kuulijat! 👍

• Anonyymi

Älä kiusaa koko ajan!

• Anonyymi

"Tiedetään. Omaa kanavaa pitää mainostaa täällä, koska Klf tulee ja vie kuulijat!"

Tämä ei varmasti ole Sea FM:n huoli, sillä radiolla on vakiintunut kuuntelijakunta. Kun KLF kuuluu Helsingissä, niin uskoisin ihmisten helposti vaihtavan taajuudelle, sillä musiikkiasemien tarjonta on pääkaupunkiseudulla ala-arvoista. Poikkeaa täysin muiden pääkaupunkien linjasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tiedetään. Omaa kanavaa pitää mainostaa täällä, koska Klf tulee ja vie kuulijat!"

Tämä ei varmasti ole Sea FM:n huoli, sillä radiolla on vakiintunut kuuntelijakunta. Kun KLF kuuluu Helsingissä, niin uskoisin ihmisten helposti vaihtavan taajuudelle, sillä musiikkiasemien tarjonta on pääkaupunkiseudulla ala-arvoista. Poikkeaa täysin muiden pääkaupunkien linjasta.

Onhan Sea fm jo Helsingissä!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetykset tapahtui silloin yhteistyössä Osuuskunta Koostamon kanssa.
        https://www.mediamonitori.fi/2018/06/26/sea-fm-radio-aloittaa-lahetykset-helsingissa/

Miten tämmöiselle toimijalle kannattaa myöntää pitkäaikaista lupaa, jos varaa ei ole ottaa lyhytaikaista 50W taajuutta itse?

Helsingissä ei kannata lähettää minkään radion millään luvalla kuin harrastusmielessä, jos ei ole toimilupaa. Tiedoksi faktoja teillekin. Miksei joku Bauer tai Nelonen lähetä jokaisella paikkakunnalla radiota, joissa ei toimilupaa, jos se on niin fiksua? Juuri niin, ajatuskin on typerä, kun tuo yllä oleva argumentti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin ei ole iso huoli Sea FM:lle.

KLF ei tulisi kilpailemaan juurikaan samoista kuulijoista. Kannattaa tutustua faktoihin, joka muuta väittää. Toki kaikki kanavat ovat kilpailijoita toisilleen jossain määrin, mutta missä määriin on ratkaiseva.

KLF:n tarjonta ja vaihtuvuus tulee kerrotun mukaan olemaan suppeampaa kappaleissa, sekä genrevalikoimaltaan, lisäksi painotus on tuoreuden sijaan vahnemmassa musiikissa.

Epäilen vahvasti, kone/dj musan ystävien, KFL:n mahdollisesta taajuudelle tulosta huolimatta pyhittävän entiseen malliin lauantai illat Sea FM tarjonnan parissa. Toki pientä hetkellistä notkahdusta saattaa alkuun olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingissä ei kannata lähettää minkään radion millään luvalla kuin harrastusmielessä, jos ei ole toimilupaa. Tiedoksi faktoja teillekin. Miksei joku Bauer tai Nelonen lähetä jokaisella paikkakunnalla radiota, joissa ei toimilupaa, jos se on niin fiksua? Juuri niin, ajatuskin on typerä, kun tuo yllä oleva argumentti.

"Miksei joku Bauer tai Nelonen lähetä jokaisella paikkakunnalla radiota, joissa ei toimilupaa, jos se on niin fiksua?"

Tekoälyradiota Bauer lähetti viime vuonna kahteen kertaan.

Lyhytaikainen lupa on hyvä tapa luoda tunnettuutta kanavalle.

https://mesenaatti.me/ kolehti pystyyn, jos ei muuten varaa.

• Anonyymi

Taasko se sea fm kiimailu alkoi, hetken olikin rauhallisempaa 🧐

• Anonyymi
        UUSI

Hyvistä asioista kannattaa puhua. Siksihän tämä ketju on luotu. Kannattaa lukea ketjuja itsekin jotka on omaan mieleen 🫵

• Anonyymi
        UUSI

Huutista meri fm kiimailuille🤣

• Anonyymi

Olen myös selannut kaikki radiot läpi töiden aikana. Ainoastaan Sea FM ei ärsytä. Joku kappale harvoin saattaa vähän häiritä, mutta yleensä ei jää soittoon toivottoman pitkiksi ajoiksi. Hyvä mitä useampi ihminen tietää Sea FM:stä, että vaihtoehtoja todellakin on. Joku on tuossa ylempänä häiriintynyt, kun syystä kehutaan. Annan neuvoksi tutustumaan asioihin eikä vain kirjoittelemaan mitä sattuu.

• Anonyymi

Se vaihtoehto on mielestäni pooki

• Anonyymi

Minä olen tehnyt töitä töiden aikana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen tehnyt töitä töiden aikana.

Työt sujuu paremmin, jos radio ei ole häiriötekijä. Suurin osa on.

• Anonyymi
        UUSI

Häiriintyä siitä kun joku tekee Radiota eritavalla ja jaksaa panostaa aktiivisesti kanavan musiikkivalintoihin ja välittää kuulijoiden viihtyvyydestä taajudella. Kuitenkin jokaisella on oikeus ärsyyntyä halutessaan siitä kun kaikki radiokanavat eivät olekkaan samalla muotilla luotuja, joissa vain genrerajat ja tietyt artistit ei soi tietyn toimijan tietyllä kanavalla ja toisella soivat vaihtelee.

• Anonyymi
      UUSI

Milloin KLF aloittaa? 📻👍

• Anonyymi
        UUSI

Ota ja laita viestiä sinne..siitä voi sitten aloittaa oman ketjun.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Millainen sun kaivattu on

kuvaile kolmella sanalla tai tavalla.
      Ikävä
      112
      2435
    2. Poliisioperaatio Paltamossa?

Kuka ja mitä? Kertokaa.
      Paltamo
      22
      2373
    3. Unkari lopettaa Pride-marssit lailla

Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html
      Maailman menoa
      397
      1740
    4. 50-vuotias lapsitähti Sami Pilvilä kuollut

En kyllä lainkaan muista tuollaista kaveria. Hän voitti Lapsitähti-kisan vuonna 1986 ja osallistui vuonna 1987 Syksyn Sä
      Maailman menoa
      8
      1333
    5. Totuus on että säikähdin

Sun rakastumista. Yhtäkkiä tuli vain niin paljon tunteita että tutustuminen meni perseelleen. Sitten tein sen mitä tein
      Ikävä
      67
      1099
    6. Jos ajattelet lähtöä

Niin annat minulle lopullisen rauhan.
      Ikävä
      23
      1070
    7. Jotenkin mua loukkaa se

Että on joku tosi tärkeä asia, jonka jätät mulle kertomatta. En tiedä jätätkö muiltakin, mutta ainakin multa. Tunnen sen
      Ikävä
      39
      1046
    8. Martinalta ulostulo Stefanista

Seiska: ulostulo Stefan Thermanista. Viktoria on onnekas, että hänellä on Eskon kaltainen isä. - Mitä sit Isabellalla e
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1043
    9. Mikä on ollu irl

Paras hetki kaivattusi kanssa
      Ikävä
      52
      998
    10. TUULIVOIMA ILLAN ANTI

Tuulivoima illan tärkein anti oli, että kaupunginjohtaja Rusanen ei ole tehnyt yhtään mitään. Hän laittoi kaiken syyn tu
      Kiuruvesi
      59
      901
    Aihe