Täällä Kajaanissa ihmiset vain kävelevät mitään muuta ihmiset eivät tee kaduilla vaan kävelevät kävelevät ja kävelevät
Katutapahtumat Kajaanissa
9
151
Vastaukset
- Anonyymi
Puistossa on penkkejä siellä voi myöskin istua jos käveleminen harmittaa.
- Anonyymi
On niitä jakkaroita myös kauppakadulla.
- Anonyymi
Usko toimii rakkauden kautta. Rakkaus ei koskaan häviä.
”Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme. Mutta suurin niistä on rakkaus.” 1 Korinttilaiskirje 13:13
”Uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toisianne. ” Johannes 13:34 - Anonyymi
Minne ovat menossa?
- Anonyymi
McDonald's
- Anonyymi
Tekemisen puutteessa harrastukset ovat täällä suuressa arvossa moottoriajoneuvot ym. lihaksien kasvattaminen.
- Anonyymi
Niin Anssi Kelakin tekee laulussaan
- Anonyymi
Hienoa että kävelevät! Kävele väh. 7000 askelta päivässä, niin kunto nousee verenkierto paranee, nivelet saavat voitelua, verenpaine laskee ja paljon muuta. Kävelyllä säästät omia ja veronmaksajien rahoja, kun et tarvitse terveyshuollon palveluita niin paljon. Kävelemisiin!!
- Anonyymi
Rupia järjestämään äläkä aina vaan kitise että sitä ja sitä pitäs olla. TEE JOTAIN, ruikuttava pökäle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980