Miksi Suomessa rakennetaan nykyään niin rumia taloja?
Sieluttomia ja masentavia uudet omakotialueet, nämä ilman seiniä olevat, pelkkää näyteikkunaa tilalla. Harmaine sävyineen valtaavat yhä enemmän maisemaa.
Usein vielä pulpettikatto.
Ennen vanhaan kaupat olivat tällaisia. Miksi ihmiset haluaa asua nykyään kaupassa, puuttuu vain logo ylhäältä.
Pimeän laskeuduttua nämä näyteikkunoilla varustetut harmaapalatsit muuttuvat nukkekodeiksi. Puuttuu vain iso käsi ohjaamasta ihmisiä kun sisälle näkee miten siellä hyöritään ja eletään.
Miksi nykyään rakennetaan niin rumia taloja
Anonyymi-ap
1
243
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nuo saa mustana.
On siinä kieltämättä riski siihen, että tällekin trendille nauretaan muutaman vuoden kututtua, eikä vain vinoilla nyt.
Murretuille harjakatoille nauretaan jo nyt, tämä ikkunatrendi tiheästi rakennetulla asuinalueella on todennäköisesti seuraava. Kyllähän nuo ovat aina sopineet isolle tontille josta voi tiluksiaan tai merimaisemaa katsastaa, mutta alle 1000 neliön tonteille, naapuri parinkymmenen metrin päässä, niin hups...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001