Miksi ihmeessä? Etkö sinä oikein ymmärtänyt? Kokoomusta johtaa Elinkeinoelämän Keskusliiton puheenjohtaja Kärä Häkämies. Hän toimii myös pääministerinä. Petteri Lapanen on hänen juoksupoikansa.
Miksi sinä köyhä vellinsyöjä äänestit viime eduskuntavaaleissa Kokoomusta ja Persuja?
14
309
Vastaukset
- Anonyymi
No hölmöhän mie olin
- Anonyymi
Toivottavasti ne ketkä viimeeks noita äänesti ois tulleet järkiinsä ja eivät toistas samaa virhettä...täytyy olla tyhmä jos samaan ansaan kahdesti astuu...
- Anonyymi
Eat the rich.
- Anonyymi
Koska puheet oli aivan toista kun teot, siksi en äänestä enää kumpaakaan puoluetta!!!
- Anonyymi
Niimpä. Mitä nämä puolueet on tehneet tavallisen kuntalaisen hyväksi imatralla.
- Anonyymi
Luulin että rikastun ja ei tarvitse mennä töihin.
- Anonyymi
Ilmanko oot persu.
- Anonyymi
Jyri Jukka Häkämies (s. 30. elokuuta 1961 Karhula on suomalainen poliitikko ja työnantajajohtaja. Marraskuusta 2012 lähtien hän on toiminut Elinkeinoelämän keskusliiton toimitusjohtajana. Olen tavannut hänet Karhulan torilla useita vuosia sitten. Hän on ikäiseni , itsekin olen mies.
- Anonyymi
Se on täysi kusipää joka lypsää yli 400k€/v ansiotuloja.
- Anonyymi
Yleensä ovat peräkammarikasvatuksen saaneita.
- Anonyymi
Sorry olen köyhä vellinsyöjä.Mutta äänestän silti kokoomusta.
- Anonyymi
Olet lisäksi persumaisen fiksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet lisäksi persumaisen fiksu.
kiitos
- Anonyymi
Luulin pääseväni parempien seuraan, mutta palkkaani laskettiin ja työ paikka meni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81288- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031047Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62797- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613