Monessa ketjussa vilahtelee "kiinalainen" niin mikä juttu? Toinen on "eskimo". Vissiin joitain paikallisia sisäpiirijuttuja mutta ihan mielenkiinnosta kysyn...
Mikä on tuo "kiinalainen"
Anonyymi-ap
8
739
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kuvitellut koko asian.
- Anonyymi
Eskimo kyrpänen.
- Anonyymi
Lienee salakepulaisia.
- Anonyymi
Se Kiinalainen on periytyvää sukupuuta Törmänmäen kokoomuslaisille ketkä hommaa sinne sitä Tuulipuistoa,,,,pilkettä silmäkulmaan...
- Anonyymi
Salakieltä.
- Anonyymi
Upi seikkailee "kiinalaisen" kanssa Virossa.....
- Anonyymi
Eekö se oo nyt lähössä sinne hollantii, ku ei äippä ota ennää tolokun poekaa luokseen asumaan ja Paltamosta sille ei kukkaan anna asuntoa. Kajjjaanista meni kämppä alta. Ei auta äipän ja mMummon rahat.
- Anonyymi
Voihan se asua asuntovaunussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45599Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502