Hyvä hyvä.

Anonyymi-ap

Morjesta.on tämä ihmekunta.täällä saa olla,töissä ...sehän on vaativaa työtä.eritoten srk ohjaaja.miten on...onko sopiva .ite ohjaaja jos on toimessa.suljen vakituisen pois.Lasten kaitsija.entinen

35

1200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä kys ohjaaja koko perheen voimalla.käy hoitamassa.asioita.

• Anonyymi

Ulosantisi on heikko, kenestä oikein koitat puhua? Aloituksestasi ei saa mitään tolkkua.

• Anonyymi

Aloittaja on huumediileri.

• Anonyymi

Hei.sot, sot.

• Anonyymi

Hei.sinulle.en ole luulemasi.enkä ole ollut lukkojen takana.enkä ole ollut kaapissa.Minä yritän olla varovainen leimaamatta ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei.sinulle.en ole luulemasi.enkä ole ollut lukkojen takana.enkä ole ollut kaapissa.Minä yritän olla varovainen leimaamatta ketään.

Olipa sellainen juttu.katso alku.tapahtumasta on joitain vuosia.se on sallittua.yöllä mennä joillekkin puhumaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa sellainen juttu.katso alku.tapahtumasta on joitain vuosia.se on sallittua.yöllä mennä joillekkin puhumaan....

Taidat olla ihan seko huumediileri .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene takas sinne kaappiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene takas sinne kaappiin.

KIITOS.Oletko nyt onnellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KIITOS.Oletko nyt onnellinen.

Hei.minä haluaisin.että kaikki olis hyvin.toivon aina kaikille hyvää.eipä näköjään heti tulee syytetyksi.Sanansa kannattaa valita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei.minä haluaisin.että kaikki olis hyvin.toivon aina kaikille hyvää.eipä näköjään heti tulee syytetyksi.Sanansa kannattaa valita.

Kiitos.en häiritse.tämä on hyvä palsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haloo huumediileriksi,ei voi sanoa .jos ei ole varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haloo huumediileriksi,ei voi sanoa .jos ei ole varma.

Voisitko kertoa mistä täällä hyryllä saa .joka sekottaa pään.Sinulla on tieto koska kirjoittelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko kertoa mistä täällä hyryllä saa .joka sekottaa pään.Sinulla on tieto koska kirjoittelet.

Kevät tulossa.pitäkää toisistanne huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvinkin kannattaa valita, jos sanavarasto on noinkin niukka, josta paistaa kaunaisen katkera mieliala.

• Anonyymi

Hyrynsalmi -Suomen onnellisin kunta

• Anonyymi

Kautta aikain yksi parhaimmista ja selkeimmin jäsenneltyistä ketjun aloituksista tällä palstalla.

• Anonyymi

Juuri näin hyvin tyypillistä täällä.

• Anonyymi

Täysi viasko.

• Anonyymi

Kaukana onnellisuudesta paikkakunta Hyrynsalmi.

• Anonyymi

Aina joskus lukkojenkin takaa pääsee vahingossa koneelle avautumaan no anti on sitten mitä on, mutta olkoon.

• Anonyymi

Miksi tulit kaapista ulos.

• Anonyymi

Onneton kunta .

• Anonyymi

Hyrynsalmi on pieni kylänpahanen joka kuihtuu kuihtumistaan .

• Anonyymi

Älkää nyt mollatko hyrynsalmea ei tämä ole yhtään kummempi paikka asua kuin mikään muukaan paikka suomeassa tosin jos hesaa pidätte super paikkana asua niin ei se ole käpykylää kummenpi paikka

• Anonyymi

Kyl Hesa on suuri paikka, tämän Hyryn rinnalla.

• Anonyymi

Mutta henkisesti takamatkalla.,.

• Anonyymi

Kyl kyl🤣

• Anonyymi

Hyrynsalmi on takapajula , jossa ei ole mitään .

• Anonyymi

Juurikin näin

• Anonyymi

Hesassa välitetään vain rahasta ja naisista, ei hengellisistä ja taiteellista arvoista.

• Anonyymi

Kyllä siellä taiteesta enemmän arvostetaan mitä hyrynsalmella.

• Anonyymi

Mutta ei kansan taiteesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei kansan taiteesta!

Näin on hanuria siellä ei soita kuin itäeurooppalainen, ei hesalaiset!

• Anonyymi

Käyttääkö ne SalmellaHyryn Hotapulveria väkevämpää? Jos olis löytyny Germaani veljien Pervitin kätkö, niin asia vois olla toisin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      2970
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      54
      1416
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1041
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      988
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      832
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe