Onko Evanssilla vain 10 voittoa? Äijä on kuitenkin 36 v ja ajanut täyttä sarjaa tehdas tiimissä 13 vuotta
Onko Evanssilla vain 10 voittoa
8
148
Vastaukset
- Anonyymi
Montas Sulla on
- Anonyymi
Vikipedian mukaan 9. Alittaja voisi myös omat voitot kirjata tänne.
- Anonyymi
12.voittoa mulla. Hirvosellakin on enemmän kuin evanssilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12.voittoa mulla. Hirvosellakin on enemmän kuin evanssilla
Mikko Hirvosella on 15 ja Latvalalla 18
Evans 9 joka on minun mielestäni ihan hyvä vaikka ei yllä Mikon ja Latvalan tasoon.
Ei saa kuitenkaan haukkua evanssia. Moni ei pääse edes ajamaan ralliautolla.
- Anonyymi
Ei edes 1wd v1600 kyytiin nää kitisijät ja valittajat.
- Anonyymi
Joo Latvalan mollaajat ei pärjää edes v1600 autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Latvalan mollaajat ei pärjää edes v1600 autolla.
Ei täällä latvalaa kukaan ole mollannut kun sillä hän on 18 voittoa ja yli paljon bodium paikkoja. Evanssia toi aloittaja ihmetteli kun noin vähän on hänellä voittoja.
- Anonyymi
Mestari 2025
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522216
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3511485Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2091428
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta29891Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859