Maata josta viitisentoista vuotta sitten ei juuri mitään kirjoiteltu, jonka tiedettiin olevan jossakin Ryssänmaan takana ja jossa ei juurikaan matkailtu ja joka sittemmin on siirtynyt sotapoluille, ruoditaan yhtenään tiedotusvälineissä..
Kyllä Herrat sitten jaksavat aiheesta valittaa. Alkaa kyllästyttää.. Ei kiinnosta Kun sen asoita aletaan junnata televisiossa tai radiossa vaihdan kanavaa.
ottaa päähän tuo yhden ja saman aiheen jauhaminen radiossa ja ja tv;ssä
39
281
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en lue enää mitään Ukraina-uutisia, tuli jo aikoja sit kiintiö täyteen. Aikooko Zelenskyi jäädä Stubbin luo asumaan pitemmäksi aikaa? eilen oli menossa Stubbin kotiin. Hohhoijaa,,,
- Anonyymi
On niin erityistä ja fiksunoloista kieltää Ukrainan ongelmat. Tuntee itsensä niin tärkeäksi. MITÄS ALKOIVAT!
Niin sanottiin veteraaneille Suomessakin näiden fiksujen nuoruudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niin erityistä ja fiksunoloista kieltää Ukrainan ongelmat. Tuntee itsensä niin tärkeäksi. MITÄS ALKOIVAT!
Niin sanottiin veteraaneille Suomessakin näiden fiksujen nuoruudessa.Sinä et tiedä kuten ei moni muu mistä oikein on kysymys. Samanmielinen media kuin Ukroinan vallassa olijat , jotka eivät ole hyviä ihmisiä vaan pahoja.
Valheiden verkosto jonka sionisti juutalaiset,khazaarit luoneet. kasaarien jälkeläisiä on ympäri maailmaa ma niistä on jotain ihmisvastaisia asioita..
- Anonyymi
80+ aiheuttaa jo monelle muistiongelmaa. Kyllä ryssien sekaantumista Ukrainan asioihin on seurattu ansaitusti uutisissa koko neukkulan hajoamisen jälkeisen ajan.
Keskity sinä vain kauniisiin ja rohkeisiin vaimitäniitäonkaan. Samoin moni suhtautui maailmalla Talvisotaan.- Anonyymi
Onneksi Suomessa on myös ihmisiä joilla on muisti tallella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Suomessa on myös ihmisiä joilla on muisti tallella.
Ja viisas tietää mitä samat sionisti roistot tekivät venäläisille esiintyen bolsevikkeina. Israel on samaa mitä ukrot.
Sionisteina tunnetut ovat pahoja.
- Anonyymi
Ukrainan kohtalo on erittäin merkittävä Euroopalle. Asia pitää osata nähdä suuremmassa mittakaavassa eikä käpykylän asukin mittakaavassa.
- Anonyymi
Sinulla on aivopestyn näkemys ma oletko edes suomalainen kun tuollainen viha päällä?
- Anonyymi
Miten luulet että nämä pystyisivät näkemään oikeastaan missään mittakaavassa näitä asioita.
Kun ensinnäkään eivät kesä edes miten sota alkoi, mutta konspiraatio teoriat täyttävät näiden tyhjät aukot joihin he luottavat kiven kovaan . Mutta tiede ei ole koskaan heihin tarttunut .
- Anonyymi
Torille? tämä ei ole ostosuositus
Zelenskyi mainitsi Nokian
Presidenteiltä kysyttiin, mikä rooli on Suomella Ukrainan uudelleenrakentamisessa.
Zelenskyi vastasi, että ne valtiot ja niiden valtioiden yritykset, jotka ovat auttaneet sodan aikana, ovat osa Ukrainan uudelleenrakentamista. Hän mainitsee muun muassa Nokian
minulla on noin 20% Nok salkkuryhmässä - Anonyymi
Osaa ikäneidoista kiehtoo vielä Nyyrikin nyyhkytarinat.
- Anonyymi
En tiennytkään, että Nyyrikki on ukrainalainen julkaisu.
- Anonyymi
Kyllä Ukrainasta on tasaiseen tahtiin tietoja saatu. Et aina muista. Ikä vie muistin.
- Anonyymi
Kyllä se kuuluu yleissivistykseen, että tietää, mitä maailmassa tapahtuu!
- Anonyymi
Etpä taida. Kävitkö piikeillä muuten? Uskoit mediaan ja tottelit kuten orja.
Tiedättekö ketkä,omistaa lääketehtaat ja rikastuvat sairauksille? Me olemme sairaita koska aiheuttaa niitä. - Anonyymi
Niinhän sen luulisimolevan , vaan nämä joilla ei tietoa ole , eivät edes voi ymmärtää mitä sana sivistys tarkoittaa.
Minä ajattelen joka kerta kun näen itkeviä ihmisiä Ukrainasta uutis lähetyksessä että miksi heidän on tämä koettava , ja pienet lapset jotka menettävät oman isänsä joka tapetaan kylmästi sodassa , he eivät tule koskaan kokemaan isän rakkautta kasvaessaan. , koska isä heiltä otettiin
Me näemme uutisissa sen kärsimyksen ja tunnemme empatiaa näitä ihmisiä kohtaan, mutta he kokevat sen ja voi vaan arvata mitä traumoja kaki tämä aiheuttaa lapsissa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä taida. Kävitkö piikeillä muuten? Uskoit mediaan ja tottelit kuten orja.
Tiedättekö ketkä,omistaa lääketehtaat ja rikastuvat sairauksille? Me olemme sairaita koska aiheuttaa niitä.Lääketehtaat eivät toimi ilmaiseksi. Siellä on työntekijöitä joilla maksetaan palkka , raaka aine maksaa , koneet maksaa . Ja sinä mouruat heidän rikastumisestaan .
Minä olen aina saanut lääkkeestä avun jos olen sairastanut, ensinnäki penisiliini on ollut hyvä asia olemassa.
Joten en ymmärrä miten yleensä väännät rautalankaa asiasta . Kukaan ei pakota sinua syömään lääkkeitä .
Ja me muut ollaan kiitollisia että lääkkeitä on silloin kun niitä tarvitaan .aika kapea näkemys ihmisistä.
- Anonyymi
Mummoissa on näitä ristipisto immeisiä.
- Anonyymi
Ei juurikaan matkailtu? Usea tuttavani kävi lomailemassa mm. Jaltalla.
Joku kävi myös Odessassa.
Eräs tuttavani oli omalla autollaan siellä kun auto kärähti kelvottomaksi ja palaneen romun luskaaminen Suomeen tuli hintoihinsa. Kun auto oli tullut kapitalistimaasta neukkulan Ukrainaan niin se myös lähti sieltä.Kyllähän siellä on matkailtu.
En siis minä, mutta edesmenneen äitini valokuva-albumissa näkyy olevan kuvia hänen Kiovan matkaltaan. Oli tiettävästi jollain opastetulla ryhmämatkalla siellä, koska ei hänellä mitään tuttavia tai muita yhteyksiä sinne ollut, eikä kielitaitoakaan.- Anonyymi
Ajatella, että ihan usea matkusti.
.Minun tuttavistani usea matkusti Teneriffalle.
Niitä reissuja sanottiin Keihäsmatkoiksi.
En minä tietenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tietenkään.minkä tähden tenerifeä kutsutaan riffaksi
joku juntti oli lukihäiriöinen jossain hesarissa tms? Anonyymi kirjoitti:
En minä tietenkään.Eihän Teneriffa Unkarissa ole.
Kysymys olikin siitä, kun aloittaja epäili Ukrainan "olevan jossakin Ryssänmaan takana ja jossa ei juurikaan matkailtu".Tellukka kirjoitti:
Eihän Teneriffa Unkarissa ole.
Kysymys olikin siitä, kun aloittaja epäili Ukrainan "olevan jossakin Ryssänmaan takana ja jossa ei juurikaan matkailtu".Siis Ukrainassa ... Sekoitan nyt näköjään kaikki U-kirjaimella alkavat maat.
- Anonyymi
kirjoitin Purralle Zelenskyistä
Halla-aholla on erinomaiset suhteet Ukrainan johtoon eli Zelenskyiin ja Ruslan Stefantshukiin, puhemieheen
Suomen pitää käyttää tätäkin nyt hyväkseen. Vrt. asioiden munaaminen 1990-luvulla Linux-järjestelmän kanssa, ei mitään jäänyt Suomelle, vaikka keksintö tehtiin Helsingin yliopistossa, totaalinen passiivisuus ja ymmärtämättömyys
Zelenskyi mainitsi Nokian eli vastasi, että ne valtiot ja niiden valtioiden yritykset, jotka ovat auttaneet sodan aikana, tulevat olemaan osa Ukrainan uudelleenrakentamista. Hän mainitsee muun muassa Nokian
Nyt pitäisi rakentaa Halla-ahon tueksi taloudellinen nyrkki, joka seuraisi tätä operaatiota tarkasti jo nyt ja koko ajan päivätasolla kansainvälisesti ja toimisi, jotta Ranska ja Saksa eivät vie Suomen etuja ... leikkaus
ELi kerätä xxx,xxx,xxx,xxx,xxx ... ... joukoista
ryhmä, joka todella paneutuisi asiaan
PS. tämä kanava on ihan hyvä aloitus
https://twitter.com/talous/status/1902802446885269914 - Anonyymi
Ukraina vöyhötys Suomessa on epätervettä hulluutta.Ette tiedä syistä miksi niiden touhuihin oli puututtava ja yllätys koko terve maailma on sama miltä!
Ihmiskauppaa yms. myrkkytehtaat.Yksi pahimpia paikkoja.- Anonyymi
Tiedätkös mitään syytä, miksi Suomen olisi varjeltava 1300 km pituista itärajaamme?
Emme toivo ihmiskauppaa yms. myrkkytehtaita alueellemme.
Kyllä koko terve maailma on sama miltä. - Anonyymi
Mikä on koko terve maailma?
- Anonyymi
Sellaisen määrityksen rajat ovat kyllä hyvin epäselvät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:53 osaa vastata tyhjentävästi tiedusteluusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No salaliitto teorioihin uskovat eivät ole terveitä mitenkään, höpöttelevät ” miksi suomen ”
Kun eivät sitä edes ymmärrä niin ei niille edes kannata selittää.
Siinähän takkuavat asioiden kanssa koska heillä ei ole pienintäkään tietoa, vaikka tieto on ollut esillä vuosi kausia .mutta ainahan se on ollut niin että tyhjät tynnyrit kolisee eniten .
Eivät ole vaan olleet kykeneväisiä seuraamaan asioita koskaan ja sitten kun jotain tapahtuu niin ovat ymmällään ja keksivät naurettavia selityksiä sillä kapsiteetilla mikä heillä on.
- Anonyymi
Ukr korruptio on ryssäntuontitavaraa Ukrainassa vähän samaa oli kekkoskausi
Koska ette tunne historiaa ettetetiedä ettei rysällä ole koskaan ollut valistuskautta, koska .... niin mistä syystä?- Anonyymi
. . . vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Siis sinä et tiennyt maan olemassa oloa, moni muu kyllä tiesin, joten älä yleistä
Teet ihan oikein kun vaihdat kanavaa m samalla ei edes olisi tarvinnut siitä tehdä tiedoitusta edes nettiin .
Me muut kyllä seuraamme tapahtumia , ja emme vaihda kanavaa .- Anonyymi
Ja, kukaan ei hermostu jos hän kertoi sen netissä!!!!
Voi teitä, haluatteko rajoittaa jonkun mahdollisuutta sanoa mitä mieltä hän on jostain asiasta.
Olisiko pitänyt hänenkin järjestää kysely ensiksi?
"Kysynpä vielä.... " - ei näy teitä yhtään vaivaavan.
- Anonyymi
Vaihda pois. Kukaan ei siitä hermostu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163542Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5382957- 961871
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821364Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa191284- 901099
- 901084
- 441083
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1071043