Nyt varmasti koko maahan leviää suuri ahdinko kun teatterilaiset ovat lakossa.
Teatterilaiset lakkoon
30
262
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sen kummempi ahdinko kuin muista lakoistakaan! Joten ei uponnut tällä kertaa viisastelusi!
- Anonyymi
Kajaani ei edes ole mukana joten hukkaan meni provoilut. Koetahan josko keksisit jotain muuta valittamisen aiheita ja sultahan se kyllä onnistuu.
- Anonyymi
Kukaan ei huomaa vaikka teatteriväki jäisi pysyvästi lakkoon koko valtakunnassa.
- Anonyymi
Alkoholin kulutus pomppaisi aika mahtavasti ja sitä kautta valtion verotulot. Nämä kun eivät osaa käydä hakemassa ulkomailta, koska kaikki vähänkään käytännön puuhastelu on niin vierasta.
- Anonyymi
Kajaanin Teatteriin toivoisin sellaisia esityksiä, jotka keräisivät jonot lippuluukulle.
Ei mulla muuta.- Anonyymi
Ootko ite jonossa.
- Anonyymi
Minä toivon kansa jonoja ja lippu vähintään satasen. Tulisi veronmaksajille tämän pienen porukan harrastus vähän halvemmaksi. Teatterista pitää tehä liikelaitos. Ja liikelaitoksen idea on se että se tulee toimeen omillaan. Eli pitäkööt lippujen hinnat semmoisina että pärjäävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ite jonossa.
Teatteriväki lakkoon? No voi nyt itku ja parku! Jos meinaa lakkoilla, niin kokeilkaapa samalla, tuleeko lippuluukulle yhtään jonoa ilman verotukea!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä toivon kansa jonoja ja lippu vähintään satasen. Tulisi veronmaksajille tämän pienen porukan harrastus vähän halvemmaksi. Teatterista pitää tehä liikelaitos. Ja liikelaitoksen idea on se että se tulee toimeen omillaan. Eli pitäkööt lippujen hinnat semmoisina että pärjäävät.
Millä lailla se tuntuisi sinun elämässäsi? Tuskin mitenkään.
- Anonyymi
Mitä virkaa teatterilaitoksella on? Millä tavoin sellaisen ylläpito hyödyttää yhteiskuntaa?
- Anonyymi
Teatterin voisi lailla määrätä pysyvästi "lakkoon", lähtisi kansantalous nousuun.
- Anonyymi
Veit sanat suustani. Niin kauan on tuettu verorahoilla korkeakulttuuria, tanssia ja teatteria. Kulttuuri on ollut vasemmistohallitusten lempilapsi.
- Anonyymi
Menisit sinäkin töihin, se olisikin jo jotain, siitä saisi oikein komedian teatteriin.
- Anonyymi
Sekö pitäisi lopettaa vain sillä varjolla että sinä et pidä tai ymmärrä sitä? Silloinhan sinutkin voisi määrätä lakkoon kun minä en ymmärrä sinua, etkä oikein tuotakaan muuta kuin paskanlemua.
- Anonyymi
Hömppää teatteria köyhillä varaa vain vasemmiston ajanviettoa veronmaksajien piikkiin kun muuta aikaa ole.
- Anonyymi
Paavollakin oli aikaa veronmaksajien rahoja tuhlata ja "rikastuttaa" tageilla aikoinaan.
- Anonyymi
Jos teatteri pysty itse kustantamaan menoja niin jossain vika ja se ei ole veronmaksajien vika.
- Anonyymi
Mitä virkaa on turkistarhaajalla ja ministerillä joka lappaa hänelle ilmaista rahaa. Rahaa on 🤔
- Anonyymi
Teatterilaitokselle olisi eduksi pyöriä omakustanteisesti ja teatteriväki voi maksaa palkkaa toisilleen. Ne maksakoon ketkä palvelua käyttää. Ei taida ovella olla jono.
- Anonyymi
Teatteri on vihervasemmiston pyhä lehmä, joka syö verorahoja kuin heinää, mutta tuottaa vain poliittisesti väritettyä paasausta kansan rahoilla. Kun duunari huhkii pitkää päivää ja miettii, miten sähkölaskun maksaa, punaviherkermalla on aikaa istua veronmaksajien rahoilla pyörivässä katsomossa nyökyttelemässä teatterille, jossa syyllistetään juuri ne, jotka tämän lystin maksavat. Jos tämä on kulttuuria, niin kyllä kansa pärjäisi ilmankin.
- Anonyymi
En ole ikinä istunut teatterissa enkä mene.
- Anonyymi
Koulutkin tais enimmäkseen jäädä istumatta, paitti jälki-istuntojen osalta.
- Anonyymi
Pesismusikaali on hyvä. Loppuunmyytyjä näytöksiä, joten turha ulista.
- Anonyymi
Tehkää teatterista liikelaitos, koulutettua porukkaa talo täynnä, varmaan saatte firman pyörimään tulorahoituksella, kaikkihan olemme valmiita maksamaan markkinahinnan päästäksemme katsomaan naaman vääntelyä ym. hauskaa ja ennenkaikkea kansantalouden kannalta tuottavaa "työtänne".
- Anonyymi
🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌👍👍👍👍👍👍👍👍🦝
...
- Anonyymi
Nauran vihervasemmistolle.
- Anonyymi
Kajaanin teatterin vappuhupailu herättää tunteita. Siis myötähäpeän tunteita siitä kun heillä ei riitä taidot tehdä hauskaa ohjelmistoa.
- Anonyymi
Sama havainto tästä "taiteesta".
- Anonyymi
Sama juttu jos mustalaiset menis lakkoon.
- Anonyymi
🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌👍👍👍👍👍👍👍👍👍🦝....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1406678Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746002426Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461680Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141381Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891232- 691079
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956