Aluehallintovirastosta taas huomautus ks hyvinvointialueelle

Anonyymi-ap

Tällä kertaa va.maishoito.

23

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta,kun pitää säästää ja leikata sanoo Purra. Rahat tarvitaan yksityisten lääkäriasemien Kela korvauksiin!

• Anonyymi

Aluehallintovirastohan on joutunut jatkuvasti puuttumaan Keski-Suomen hyvinvointialueen toimintaan.
      Puutteellisten asiakirjamerkintöjen vuoksi,
      johto ei vastaa asiakkaiden sähköposteihin,
      hoitajat tekevät hoitopäätöksiä jotka kuuluisivat oikeasti vastaavalle lääkärille,
      potilaalle uskotellaan, että jos kieltäytyy yhdestä hoidosta niin ei voi saada toista,
      hyvinvointialue ei ole toimittanut totuudenmukaista tietoa aville vastineessaan...ym... ihan vain muutaman mainitakseni

• Anonyymi

Eikö sotessa tosiaankaan k7rjata kuka kävi ja miksi. Eikö siinä ole jo potilasturvallisuus vaarassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sotessa tosiaankaan k7rjata kuka kävi ja miksi. Eikö siinä ole jo potilasturvallisuus vaarassa?

Tottakai on. Siksi siihen puututaankin

• Anonyymi

Kyllä tuonne Kantaan näyttää kaikki tulleen. Vähän sinne päin, mutta kuitenkin.

• Anonyymi

No miksi ne sitten yrittävät hyvaksissa saada lisää rahaa?

• Anonyymi

Jos sinua hoidetaan hyvin se ei tarkoita sitä että kaikkia hoidettaisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinua hoidetaan hyvin se ei tarkoita sitä että kaikkia hoidettaisiin

Niinpä niin. Kun kunnat hoitivat terveydenhuollon, se toimi ja tuli paljon halvemmaksi. Nyt kallis sote, eikä hoitoa saa.

• Anonyymi

Hyvaks ei vastaa kirjausten muutospyyntöihin eikä huomautuksiin. Laki sanoo että 2 kk on yläraja. Nyt on mennyt jo 7 kk ei vastausta. Kymmenen yhteydenottoa lähtenyt. Mitään ei tapahdu. Kohta lähtee aviin tämä asia ja muualle

• Anonyymi

Etsi ensin toimittaja joka suostuu tekemään asiastasi jutun.( yleä ja keskisuomalaista on ihan turha yrittää)
        Sitten kantelu aville ja kerrot heille sinne toimittajan nimen jolle jutun annat kunhan saat avin päätöksen. Se vaikuttaa kummasti heidän lopullisen päätöksen sisältöön.
        Jotkut toimittajat tekevät jutun, vaikka et haluaisikaan omaa nimeäsi mukaan. Todisteet pitää kuitenkin olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsi ensin toimittaja joka suostuu tekemään asiastasi jutun.( yleä ja keskisuomalaista on ihan turha yrittää)
        Sitten kantelu aville ja kerrot heille sinne toimittajan nimen jolle jutun annat kunhan saat avin päätöksen. Se vaikuttaa kummasti heidän lopullisen päätöksen sisältöön.
        Jotkut toimittajat tekevät jutun, vaikka et haluaisikaan omaa nimeäsi mukaan. Todisteet pitää kuitenkin olla

Kysy hyvaksin valtuutetuilta, hah haa...luusereita

• Anonyymi

Tuollaisten muikkareiden jako on typeryyden huipentumaa virkahenkilöiltä . Ollaan tekevinään jotain . Kun asia kuitenkaan ei ole toteutettavissa varojen/työvoiman vähyyden takia .

• Anonyymi

Lakia pitää sentään noudattaa vaikka olisi ylilääkäri ja iso mielestään.

• Anonyymi

Taidat olla hyvaksissa töissä, kun noin huonoa toimintaa puolustat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lakia pitää sentään noudattaa vaikka olisi ylilääkäri ja iso mielestään.

Ja valtuutetut ovat sitä varten että vahtivat, että sote toimii lakien mukaan. Mutta ku valtuutetut kokouksissaan selailevat kännyköitään, eihän sitä ehdi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja valtuutetut ovat sitä varten että vahtivat, että sote toimii lakien mukaan. Mutta ku valtuutetut kokouksissaan selailevat kännyköitään, eihän sitä ehdi.

Yli 65 vuotiaita ei saa äänestää valtuustoon.

• Anonyymi

Miksi sitten vähensitte työvoimaa?

• Anonyymi

Työvoimaa on kyllä riittävästi. Luultavasti varojakin. Menevät vain väärään osoitteeseen

• Anonyymi

Keikkalääkärit hoono soomi söössivät eikä kukaan korjaa…

• Anonyymi

No, ottaako opiskelen,?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4313
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4158
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3572
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3143
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2812
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2354
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1491
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1292
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1079
    Aihe