Anteeksi Pekka, jälkipuheet

Anonyymi-ap

Kotimaa Iltasanomat Kopio sivusta otsikolla;
""Pekka-kohussa ryvettynyt järjestö pyysi rahaa talousrikolliselle – ”En aio nyt antaa mitään haastattelua, kiitos vaan”

Lahjoititko Sinä
Oletko jonkin järjestön vakilahjoittaja?
Tiedätkö kuinka sieltä avustuklsia jaetaan / annetaan?

3

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poliisi tutkii rikosta,
      Avustuksina kerättyjä varoja ei saa kuitenkaan jakaa kuinka kerääjä haluaa ei varsinkaan tuhansia euroja vuodessa hankkineelle rikolliselle.
      Jakaja kieltäytyy kommentoimasta, johtaja ei tiedä asiasta mitään jne.
      Kieroa touhua.

• Anonyymi

Afrikkaan kannattaa laittaa avustuksia,,ovat hyvillä mielin kaikki välistävetäjät ja leobardihatut joilla kyllä on jo ennestään kaikkea mitä kuvitella saattaa...

Eräskin vaimoilleen osti kaikille kahdellekymmenelle uudet BMW avoautot....
      Etteivät joudu kuninkaan Rolls Roycen kyytiin tyytymään.

Rutiköyhän Swazimaan kuningas törsäsi 13 miljoonaa euroa luksusautoihin – hankki menopelit kaikille 14 vaimolleen
      Kuningas Mswati III hankki peräti 19 Rolls Roycea, jotka hän lahjoitti vaimoilleen sekä äidilleen. Kuninkaan tekoa pidetään itsekkäänä, sillä maassa vallitsee köyhyys.

• Anonyymi

Juu,,on ihanaa olla humaani....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe