Voisiko tuon muuttaa niin ettei se ole rikos? Mulla kun on nälkä niin kyllä minun tekee mieli jotain hyvää ruokaa.
Jos kaupasta varastaa nälkäänsä.
25
238
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi.
- Anonyymi
Mulla hajos telkkari ja tekee mieli töllöttää sitä.
Voisko lakia muuttaa niin että voin tulla hakeen sun telkkarin?- Anonyymi
Ei mulla o telkarii
- Anonyymi
Purra on käskenyt menemään töihin! Mikset köyhä tottele?
- Anonyymi
Tehoasiko paremmin jos Purra ja vaikka Valtonen komentaisivat meitä kurjia köyhiä "laiskoja luusereita" nahkauniformussa, ruoska kädessä?!
- Anonyymi
Vain sosialistiselta S-osuuskaupalta saa varastaa, ei yksityiseltä kauppiaalta.
- Anonyymi
Minä ajattelen päinvastoin ja niin moni muukin sillä Citymarketissa enemmän vartijoita,kuin asiakkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelen päinvastoin ja niin moni muukin sillä Citymarketissa enemmän vartijoita,kuin asiakkaita.
Vartijat on niin vähä-,älysii et nijä on helpo kusettaa.
- Anonyymi
Nälkä on itse aiheutettua . Mitenkään se ei ole kauppiaan ongelma .
- Anonyymi
Näpistelyn lisääntyessä saadaan tulevaisuudessa kaupat joissa kaikki tuotteet on tiskin takana. Sovelluksella valitaan ruuat ennakkoon tai sitten pyydetään kassalta. Sitä tuskin kukaan haluaa.
- Anonyymi
Mitenkäs olisi kaikille ei ideologisesti työttömille ja työkyvyttömyyseläkkeellä oleville asiallinen toimeentulo niin ei tarvitse varastaa? Ukraina potista olisi riittänyt murto osa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs olisi kaikille ei ideologisesti työttömille ja työkyvyttömyyseläkkeellä oleville asiallinen toimeentulo niin ei tarvitse varastaa? Ukraina potista olisi riittänyt murto osa...
Kalja, tupakka ja mieliteot pois niin riittää rahat ruokaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla menee terveydenhuollon asiakasmaksuihin ja lääkkeisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhien paikka on yksin tuijottamassa Kela yksiön seiniä. Kaikki muu on kielletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina nämä samat länkyttäjät ilmestyvät kommentoimaan tätä kulunutta länkytystään.
- Anonyymi
Karjalanpiirakoit voi noutaa juosten kaupasta, samalla reissulla voi ottaa metukkaa paketin.
- Anonyymi
Kannattavampaa on kaapata aamulla se leipomon pakettiauto. Riittää jakamista kavereillekin.
- Anonyymi
Kauppiaat on niin rikkaita ettei tunnu missään jos lauantaimakkara pötkön sujauttaa taskuun.
- Anonyymi
Puolitoistakiloinen pötkö taskussa saattaa kiinnittää pojista pitävän miesvartijan huomion.
- Anonyymi
Sosialistisessa S-kaupassa ei ole kauppiasta. Kaikki ovat renkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolitoistakiloinen pötkö taskussa saattaa kiinnittää pojista pitävän miesvartijan huomion.
Minä sujautan maksamakkarapötkön sinne mihin ei aurinko paista, sitä ei kauppiaskaan enää takaisin halua.
- Anonyymi
Helluntaiseurakunta, a-Kilta ja Katulähetys. Mitä isompi konna, sitä parempaan duuniin pääset ja voit työssäni harjoittaa kama, viinan ja hormonien kauppaa. Niinkuin näissä puljuissa tehdään.
- Anonyymi
Mene töihin! Lisäksi ruuan ei tarvitse olla hyvää. Riittää, että se on terveellistä ja siitä saa riittävästi energiaa.
- Anonyymi
Ruuan ei tarvii olla terveellistä.
- Anonyymi
a mie en varasta nälkään, mie kähvellän hammeen taskuihi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu872789Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4662074Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1751858- 891512
Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1221504Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019451408- 701337
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501306Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701138Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne581080