Jos kaupasta varastaa nälkäänsä.

Anonyymi-ap

Voisiko tuon muuttaa niin ettei se ole rikos? Mulla kun on nälkä niin kyllä minun tekee mieli jotain hyvää ruokaa.

25

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voi.

• Anonyymi

Mulla hajos telkkari ja tekee mieli töllöttää sitä.

Voisko lakia muuttaa niin että voin tulla hakeen sun telkkarin?

• Anonyymi

Ei mulla o telkarii

• Anonyymi

Purra on käskenyt menemään töihin! Mikset köyhä tottele?

• Anonyymi

Tehoasiko paremmin jos Purra ja vaikka Valtonen komentaisivat meitä kurjia köyhiä "laiskoja luusereita" nahkauniformussa, ruoska kädessä?!

• Anonyymi

Vain sosialistiselta S-osuuskaupalta saa varastaa, ei yksityiseltä kauppiaalta.

• Anonyymi

Minä ajattelen päinvastoin ja niin moni muukin sillä Citymarketissa enemmän vartijoita,kuin asiakkaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ajattelen päinvastoin ja niin moni muukin sillä Citymarketissa enemmän vartijoita,kuin asiakkaita.

Vartijat on niin vähä-,älysii et nijä on helpo kusettaa.

• Anonyymi

Nälkä on itse aiheutettua . Mitenkään se ei ole kauppiaan ongelma .

• Anonyymi

Näpistelyn lisääntyessä saadaan tulevaisuudessa kaupat joissa kaikki tuotteet on tiskin takana. Sovelluksella valitaan ruuat ennakkoon tai sitten pyydetään kassalta. Sitä tuskin kukaan haluaa.

• Anonyymi

Mitenkäs olisi kaikille ei ideologisesti työttömille ja työkyvyttömyyseläkkeellä oleville asiallinen toimeentulo niin ei tarvitse varastaa? Ukraina potista olisi riittänyt murto osa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs olisi kaikille ei ideologisesti työttömille ja työkyvyttömyyseläkkeellä oleville asiallinen toimeentulo niin ei tarvitse varastaa? Ukraina potista olisi riittänyt murto osa...

Kalja, tupakka ja mieliteot pois niin riittää rahat ruokaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla menee terveydenhuollon asiakasmaksuihin ja lääkkeisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhien paikka on yksin tuijottamassa Kela yksiön seiniä. Kaikki muu on kielletty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina nämä samat länkyttäjät ilmestyvät kommentoimaan tätä kulunutta länkytystään.

• Anonyymi

Karjalanpiirakoit voi noutaa juosten kaupasta, samalla reissulla voi ottaa metukkaa paketin.

• Anonyymi

Kannattavampaa on kaapata aamulla se leipomon pakettiauto. Riittää jakamista kavereillekin.

• Anonyymi

Kauppiaat on niin rikkaita ettei tunnu missään jos lauantaimakkara pötkön sujauttaa taskuun.

• Anonyymi

Puolitoistakiloinen pötkö taskussa saattaa kiinnittää pojista pitävän miesvartijan huomion.

• Anonyymi

Sosialistisessa S-kaupassa ei ole kauppiasta. Kaikki ovat renkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolitoistakiloinen pötkö taskussa saattaa kiinnittää pojista pitävän miesvartijan huomion.

Minä sujautan maksamakkarapötkön sinne mihin ei aurinko paista, sitä ei kauppiaskaan enää takaisin halua.

• Anonyymi

Helluntaiseurakunta, a-Kilta ja Katulähetys. Mitä isompi konna, sitä parempaan duuniin pääset ja voit työssäni harjoittaa kama, viinan ja hormonien kauppaa. Niinkuin näissä puljuissa tehdään.

• Anonyymi

Mene töihin! Lisäksi ruuan ei tarvitse olla hyvää. Riittää, että se on terveellistä ja siitä saa riittävästi energiaa.

• Anonyymi

Ruuan ei tarvii olla terveellistä.

• Anonyymi

a mie en varasta nälkään, mie kähvellän hammeen taskuihi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      87
      2789
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      466
      2074
    3. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
      Maailman menoa
      175
      1858
    4. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1512
    5. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
      Maailman menoa
      122
      1504
    6. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
      Ähtäri
      45
      1408
    7. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
      Pyhäjärvi
      70
      1337
    8. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1306
    9. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1138
    10. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
      Taivalkoski
      58
      1080
    Aihe