Missä viipyy julkiset latauspisteet?
Latauspisteet
18
348
Vastaukset
- Anonyymi
Vie se vatkaimesi suosiolla romuttamolle.
- Anonyymi
Noiden vatkuleiden takia pitäsi vielä rakentaa tuulivoimaa.Aja se kuhnamoon sinne se kuuluu on jo valmiiksi likainen lätäkkö.
- Anonyymi
ongelmajätettä
- Anonyymi
Julkiset? Verorahoillako? 😂 saatana kommari ite lataan firman piikkiin
- Anonyymi
Ainoa latauspiste mitä nämä lataajat tarvitsevat on hullujenhuone.
- Anonyymi
Ei perseaukiset tarvitse mitään latauspisteitä kun ei ole varoja hankkia sellaisia tarvitsevaa kalustoakaan .
- Anonyymi
Perseaukisethan niitä sähköautoja hankkii. Ei millään hennoisi ostaa bensaa.
- Anonyymi
Autolla ajo on halpaa jos ei sitä tarvitse itse maksaa. Silloin sähköauto nollapäästöineen on parempi.
- Anonyymi
Vitun päästöt. Eiköhän ne tule
ihan muualta kuin autoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun päästöt. Eiköhän ne tule
ihan muualta kuin autoista.Kommunistin kaalisopasta ja vanhasta diesel mesestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistin kaalisopasta ja vanhasta diesel mesestä
Vanhasta? Kyllä se on suht tuoretta
- Anonyymi
Tuossa ne on monitoimiaukiolla. Ei muuta ku kännykkä lataukseen ja pelamaaan teinien kanssa pokemonia jos älykkyytesi edes riittää asentamaan koko peliä siihen telian rahoitus puhelimeesi
- Anonyymi
Sähkö tulee töpselistä, sanoi viherpoliitikko.
- Anonyymi
Sähköautot ne vasta päästöjä tuottaakin.
- Anonyymi
Itsella tesla ja ilmaiset lataukset.
- Anonyymi
niuvanniemessä on teille hyvä latauspaikka🤣
- Anonyymi
Kuka kehtaa vielä teslalla ajella? Varo, voipi tuo ameriikan malli tarttua. Osta vessapaperia jo varastot täyteen.
- Anonyymi
Koska olet nuuka ja ahne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265