Missä viipyy julkiset latauspisteet?
Latauspisteet
18
309
Vastaukset
- Anonyymi
Vie se vatkaimesi suosiolla romuttamolle.
- Anonyymi
Noiden vatkuleiden takia pitäsi vielä rakentaa tuulivoimaa.Aja se kuhnamoon sinne se kuuluu on jo valmiiksi likainen lätäkkö.
- Anonyymi
ongelmajätettä
- Anonyymi
Julkiset? Verorahoillako? 😂 saatana kommari ite lataan firman piikkiin
- Anonyymi
Ainoa latauspiste mitä nämä lataajat tarvitsevat on hullujenhuone.
- Anonyymi
Ei perseaukiset tarvitse mitään latauspisteitä kun ei ole varoja hankkia sellaisia tarvitsevaa kalustoakaan .
- Anonyymi
Perseaukisethan niitä sähköautoja hankkii. Ei millään hennoisi ostaa bensaa.
- Anonyymi
Autolla ajo on halpaa jos ei sitä tarvitse itse maksaa. Silloin sähköauto nollapäästöineen on parempi.
- Anonyymi
Vitun päästöt. Eiköhän ne tule
ihan muualta kuin autoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun päästöt. Eiköhän ne tule
ihan muualta kuin autoista.Kommunistin kaalisopasta ja vanhasta diesel mesestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistin kaalisopasta ja vanhasta diesel mesestä
Vanhasta? Kyllä se on suht tuoretta
- Anonyymi
Tuossa ne on monitoimiaukiolla. Ei muuta ku kännykkä lataukseen ja pelamaaan teinien kanssa pokemonia jos älykkyytesi edes riittää asentamaan koko peliä siihen telian rahoitus puhelimeesi
- Anonyymi
Sähkö tulee töpselistä, sanoi viherpoliitikko.
- Anonyymi
Sähköautot ne vasta päästöjä tuottaakin.
- Anonyymi
Itsella tesla ja ilmaiset lataukset.
- Anonyymi
niuvanniemessä on teille hyvä latauspaikka🤣
- Anonyymi
Kuka kehtaa vielä teslalla ajella? Varo, voipi tuo ameriikan malli tarttua. Osta vessapaperia jo varastot täyteen.
- Anonyymi
Koska olet nuuka ja ahne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109