Minä olen kuin perhonen aamunkoitossa, kokeilen joko siipeni kantaa. Kantaahan ne, vievät kuin huumattuna kohti valoa.
Varovaisesti, arkaillen kokeilen elämän makua, se polttaa kuin tuli kulottunutta heinää. Elämän pyörre tempaa minut mukaan.
Minä vasta siipiäni kokeilen, eksynkö liian lähelle tulta lennollani. Mitä jos siipeni palaa, putoanko silloin alas lujaa. Kuka ottaa vastaan siipirikon silloin, sinäkö joka sait minut elämään.
Minä, perhonen
8
437
Vastaukset
- Käli
Coitus maximus löllölöääöää pissi kakka jeei
- Iiris Clewe
Kakkaa sullekin, ei oo siis mitään sanomista sulla. Kannattaako edes kommentoida silloin, vaikutat jälkeen jääjeeltä.
- Lady
Iiris Clewe kirjoitti:
Kakkaa sullekin, ei oo siis mitään sanomista sulla. Kannattaako edes kommentoida silloin, vaikutat jälkeen jääjeeltä.
on hieno!!!
Elämä polttaa, pyörittää, mutta myös kantaa tuulen lailla kauas sille joka vain siipensä uskaltaa levittää. - Iiris Clewe
Lady kirjoitti:
on hieno!!!
Elämä polttaa, pyörittää, mutta myös kantaa tuulen lailla kauas sille joka vain siipensä uskaltaa levittää.kiitos sinulle, on mukava saada positiivista palautetta. yritä löytää mun aiemmin kirjoittama "Mustaa tuhkaa" se on joskus kesäkuun puolivälissä kirjoitettu tänne. Jos kiinnostaa etsiä ja löydät, anna palautetta.
- Lady
Iiris Clewe kirjoitti:
kiitos sinulle, on mukava saada positiivista palautetta. yritä löytää mun aiemmin kirjoittama "Mustaa tuhkaa" se on joskus kesäkuun puolivälissä kirjoitettu tänne. Jos kiinnostaa etsiä ja löydät, anna palautetta.
muistan sen, luin ja pidin. Miksen sitä silloin kommentoinut? Noh, kumminkin, hyvin voimakas tunteinen runot.
Älä lopeta kirjoittamista. Nämä ovat tosi hyviä. - Käli
Iiris Clewe kirjoitti:
Juu oon retardi
- Anonyymi
Tämän runon löytää moni Googlella, koska Japanissa on Minä perhonen -niminen vaatekauppa. :)
https://www.mina-perhonen.jp/en/- Anonyymi
Näin perhosen
Kohta näin parinsa
Aina kaksin
Ei yksin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920