Minä olen kuin perhonen aamunkoitossa, kokeilen joko siipeni kantaa. Kantaahan ne, vievät kuin huumattuna kohti valoa.
Varovaisesti, arkaillen kokeilen elämän makua, se polttaa kuin tuli kulottunutta heinää. Elämän pyörre tempaa minut mukaan.
Minä vasta siipiäni kokeilen, eksynkö liian lähelle tulta lennollani. Mitä jos siipeni palaa, putoanko silloin alas lujaa. Kuka ottaa vastaan siipirikon silloin, sinäkö joka sait minut elämään.
Minä, perhonen
8
417
Vastaukset
- Käli
Coitus maximus löllölöääöää pissi kakka jeei
- Iiris Clewe
Kakkaa sullekin, ei oo siis mitään sanomista sulla. Kannattaako edes kommentoida silloin, vaikutat jälkeen jääjeeltä.
- Lady
Iiris Clewe kirjoitti:
Kakkaa sullekin, ei oo siis mitään sanomista sulla. Kannattaako edes kommentoida silloin, vaikutat jälkeen jääjeeltä.
on hieno!!!
Elämä polttaa, pyörittää, mutta myös kantaa tuulen lailla kauas sille joka vain siipensä uskaltaa levittää. - Iiris Clewe
Lady kirjoitti:
on hieno!!!
Elämä polttaa, pyörittää, mutta myös kantaa tuulen lailla kauas sille joka vain siipensä uskaltaa levittää.kiitos sinulle, on mukava saada positiivista palautetta. yritä löytää mun aiemmin kirjoittama "Mustaa tuhkaa" se on joskus kesäkuun puolivälissä kirjoitettu tänne. Jos kiinnostaa etsiä ja löydät, anna palautetta.
- Lady
Iiris Clewe kirjoitti:
kiitos sinulle, on mukava saada positiivista palautetta. yritä löytää mun aiemmin kirjoittama "Mustaa tuhkaa" se on joskus kesäkuun puolivälissä kirjoitettu tänne. Jos kiinnostaa etsiä ja löydät, anna palautetta.
muistan sen, luin ja pidin. Miksen sitä silloin kommentoinut? Noh, kumminkin, hyvin voimakas tunteinen runot.
Älä lopeta kirjoittamista. Nämä ovat tosi hyviä. - Käli
Iiris Clewe kirjoitti:
Juu oon retardi
- Anonyymi
Tämän runon löytää moni Googlella, koska Japanissa on Minä perhonen -niminen vaatekauppa. :)
https://www.mina-perhonen.jp/en/- Anonyymi
Näin perhosen
Kohta näin parinsa
Aina kaksin
Ei yksin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048