Nyt pitäisi sille yhdelle siellä sätissä saada pikaisesti apua.
Onkohan mahdollista tehdä huoli-ilmoa sätin puheiden perusteella?
Avuntarpeen arviointi
Anonyymi-ap
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvaa kuule saman tien oikein huoli video.
- Anonyymi
Alat vain sättimään, kyllä se siitä.
- Anonyymi
Virittelen jo vanhaa BetaMax-videokameraani uusiokäyttöön. Chat-seuranta kuulostaa melko tärkeältä touhulta, eikös vaan kuulostelekin!
Tuo toinen neuvo on vähän hiinä ja hiinä ellei jopa hiinäkin.
Kuulostaa niin pahapäiseltä etten uskalla alkaa kanssaan sanalle. Siitä varmasti oli kyse, että puhumalla rauhoittelisi ja johdattelisi jutut sitten kevään kasvukauteen ja siemenostoksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163542Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5382957- 961871
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821364Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa191284- 901099
- 901084
- 441083
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1071043