tanssimaan jos saisin kauniin naisen matkaan!
Menisin tänään Myllykoskelle
7
236
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla nykyajan tyyliä, että tansseihin mennään jo valmiiksi pareittain, joten siellä ei saa enää kaveria itselleen iskettyä.
- Anonyymi
Kyllä tuosta sinunkin kommentistasi paistaa aika pitkälle se, että sinullekin tanssiminen on ollut ainut keino yrittää sitä puolisoa. Etkö sinä tosiaankaan ymmärrä, että aivan samalla tavalla kuin kaikessa muussakin elämässä niin myöskään tanssielämässä kenenkään toisen puoliso ei ole vähäisessäkään määrin mikään este. T a n s s e i s s a k i n jonkun toisen puoliso on ainoastaan haaste. Voi hyvänen aika teidän kanssanne nyt taas!
- Anonyymi
Renttu saa naisen minä kunnon mies en. Siihen on tultu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renttu saa naisen minä kunnon mies en. Siihen on tultu...
No nyt huomaankin, että sinähän olet sekoittanut paikat keskinään nimittäin ainakin minun tietääkseni, vaikka en koskaan ole käynyt, ainoa paikka, jossa jonotetaan seksuaalisiin käyttötarkoituksiin naista niin kauan kuin sellainen vapautuu, on ilotalo eikä tanssitalo.
- Anonyymi
Joo, se seuranhaku on aika mahdotonta ja taitaa vapaatkin olla jo vanhusiässä kun
puoliso lähti 30 vuoden kidutuksesta nuoremman/komeamman matkaan. - Anonyymi
Siellähän niitä kauniita naisia on paikanpäällä.
- Anonyymi
Ja miehet antaa naistentunnilla rukkasia ja
tanssivat loppuillasta sitten vanhemman ikäneidon käsissä.
Ilmeisesti olinkin liian nuori hakija ...🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453663
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai723225Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303015Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1612775En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142497- 252299
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?41740Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141728Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231647- 151376