Kelan hallitus esittää pääjohtajaksi Melan Heli Backmania
https://yle.fi/a/74-20150992
Hyvä ettei "mutosen salkku" tai joku muu persläpi.
Kelan uusi pääjohtaja?
20
300
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko Kela hakee omaa rahaansa sinun patjan alta palstavasemmistolainen ?
Olet huijannut noin 60.000 ?
Vai 160.000 ?
Joudut vankilaan
Vankimielisairaalaan.- Anonyymi
Mä kusetan kaikkia, olen sijoittanut kaikki "ilmaiset" kelan rahat säätiöihin, nyt on omaisuutta jo 28 000€:a ja ihan ilmaiseksi, kohta 20 vuotta kelan asiakas, mulla on 10 passia, kaikki sukulaisteni antamia, ulkonäkö on niin sama, ettei virkailijat huomaa mitään, suomessa rikastuu tekemättä mitään, kunhan osaa käyttää järjestelmää hyväksi, ja olen nytkin PS:n ehdokkaana kunta/alue vaaleissa, kiitos suomi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kusetan kaikkia, olen sijoittanut kaikki "ilmaiset" kelan rahat säätiöihin, nyt on omaisuutta jo 28 000€:a ja ihan ilmaiseksi, kohta 20 vuotta kelan asiakas, mulla on 10 passia, kaikki sukulaisteni antamia, ulkonäkö on niin sama, ettei virkailijat huomaa mitään, suomessa rikastuu tekemättä mitään, kunhan osaa käyttää järjestelmää hyväksi, ja olen nytkin PS:n ehdokkaana kunta/alue vaaleissa, kiitos suomi!
Kaikki kannattaa ottaa minkä veks saa keinoja kaihtamatta!
T:Lawetorder, savon vasemmistonuoret.
- Anonyymi
Kyllä ne varmaan samanlaisia persläpiä ovat kaikki, ei tuo ole täysjärkisten hommaa ja siksi en hakenut.
- Anonyymi
Sinä et vaikuta täysjärkiseltä eikä sen puoleen olisi ollut yhtä mahdollisuutta miljardistakaan Sinut oltaisiin valittu,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et vaikuta täysjärkiseltä eikä sen puoleen olisi ollut yhtä mahdollisuutta miljardistakaan Sinut oltaisiin valittu,
Sinä et vaikuta täysjärkiseltä arvioimaan kenenkään täysjärkisyyttä, tuskin sinulla on hajuakaan paljonko miljardi on. Hajusta puheen ollen jos paskassa on miljardi kärpästä niin pystytkö näkemään paskan?
Onneksi sinä eikä muutkaan kaltaisesi perslävet päätä noista asioista. Et päätä siitäkään milloin käyt paskalla vaan peräsuolesi päättää siitäkin kuten kaikista muista asioistasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et vaikuta täysjärkiseltä arvioimaan kenenkään täysjärkisyyttä, tuskin sinulla on hajuakaan paljonko miljardi on. Hajusta puheen ollen jos paskassa on miljardi kärpästä niin pystytkö näkemään paskan?
Onneksi sinä eikä muutkaan kaltaisesi perslävet päätä noista asioista. Et päätä siitäkään milloin käyt paskalla vaan peräsuolesi päättää siitäkin kuten kaikista muista asioistasi.167lla paskat housussa KOKO AJAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä eikä muutkaan kaltaisesi perslävet päätä noista asioista. Et päätä siitäkään milloin käyt paskalla vaan peräsuolesi päättää siitäkin kuten kaikista muista asioistasi.Maailmankaikkeuden ääliömäisen "mies", kelapostit vuosikymmenien ajalta arkistoinut kaljupäinen Viilaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
167lla paskat housussa KOKO AJAN
Joo, aivan ilmiselvästi Savon perruutuspörötyslakkipölvästi tämä kommentoija. On niin tuttua tuo ulosanti, että tunnistaa ilman paskaperseoy nimimerkkiäkin.
- Anonyymi
Kela esittää mutta poliitikot valitsee ja kokoomus palkitsee...
- Anonyymi
Numeropellellä on jännää...
- Anonyymi
Uusi elämäntehtävä ja kova homma lakkipölvästillä kaivaa uuden johtajan henkilökohtainen puhelinnumero, johon kehottaa kaikkia suomalaisia soittamaan ihan vaan kiusallaan.
- Anonyymi
Nyt poliitikoilla on näytön paikka olla valitsematta epäpätevää poliitikkoa Kelan johtoon.
- Anonyymi
Varmasti päteviä olivat myös vastaehdokkaat, mutta hienoa, jos vihdoin päästäisiin noista poliittisista palkkioviroista eroon ja osaaminen sekä kokemus merkitsevät enemmän.
Kaikkea hyvää! - Anonyymi
Onneks ei "mutosen salkusta" tule Kelan johtajaa, hävisi äänestyksen Backmanille 8 - 1, eli ollaan rauhassa, ei ole "nakkikauppiaasta" johtotehtäviin, no orpon hallituksen pakollinen ministeri on, kun on se lapanen, jolla pyyhitään lattiaa!🤡
- Anonyymi
Mutosen salkku Lapin lahja kokoomukselle, konkurssin tehnyt nakkikauppias, siinä sen saavutukset.
- Anonyymi
Pääsispä iskemään aloittajaa ns pataan
T:Lawetorder, cccp.- Anonyymi
pata kattilaa soimaa sanotaan sanalaskussa, mitenkähän tuo tapahtuu. pääsispä kahtommaan
- Anonyymi
Se on juurikin noin
Salkku Mutonen
Q-setus Oy - Anonyymi
Mutosen salkku kyllä kiinnostaisi...
®167-176, Linssiin Viilaus Oy.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu852642Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4561903Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1641801Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1121445- 881421
Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019451378- 701297
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501286Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä681059Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne581050