Voitaiskohan joskus istua ja jutella pari tuntia, niin sitten kai saisin susta tarpeekseni. Ei vaiskaan, sitten alkaisin vaatia kokonaisia päiviä, ja iltoja, viikkoja, kuukausia, vuosia. Koko loppuelämän.
Sait yllätettyä mut, kun meillä oli illan viimeinen kohtaaminen. Aiheutit mussa oikosulun, menin sanattomaksi. Pidin siitä, mitä teit. Sellainen käytös sopii sulle, ja se on vastaisuudessakin erittäin suotavaa. Jatkakaa, herra. 🤺
Mulla on heti sua ikävä
8
244
Vastaukset
- Anonyymi
Me varmasti voitaisiin istua ja jutella yhdessä sitten kun sinä uskallat. Se vaatii sinun juuriltasi paljon. Luotan siihen, että olet joskus valmis kohtaamiseen.
Omassa elämässäni en enää odota mitään ihmeitä.
Teen töitä ja elän yksin.
Olet herättänyt minussa paljon tunteita. Suuntaan ja toiseen. Palstalla en näitä ole enää halunnut puida.
Mistä syystä edes pitäisi?
Olet tärkeä ja rakas minulle. Jostain kumman syystä.
Hyvää ja levollista yötä.
🫂- Anonyymi
Elät täysin yksin?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elät täysin yksin?
ApJos luotat täällä olevaan tietoon niin olen elänyt yksin jo muutaman vuoden ajan.
00.53 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos luotat täällä olevaan tietoon niin olen elänyt yksin jo muutaman vuoden ajan.
00.53Sitten menee ohi.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten menee ohi.
ApOnneksi täällä voi jatkaa etsintää.
- Anonyymi
Kesäillat on kyllä mukavia istuksia. Katella ja kuunnella ja ihailla kaikkee..
- Anonyymi
Lämpimiä kesäiltoja odotellessa. Mitä kaikkea tykkäät ihailla?
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1693319Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732141Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii482048- 411951
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 45864