Jos pistäs prossulle (ja ehkä muillekin vermeille) vesi blokit ja letku hanaan ja toinen pää viemäriin, hana kylmälle ja kohtuullisella nopeudella "valumaan". Eikös se ajais saman asian kuin muutkin systeemit vai jotain huomioon otettavaa? Oletetaan ettei tartte maksaa vesi laskua erikseen vaan sisältyy vuokraan =) Tietenkin koneen pitäis olla vaikka esim. vessassa (tarttis hommata mukavampi istuin) jottei letkut nyt liian pitkiks venyis...
vesijäähy
2
544
Vastaukset
- miten olis?
Eikös noissa vesijäähdyttimissä käytetä oikeasti jotain nesteitä?
Ilman oikeita lisäaineita voi tulla ongelmia mm. korroosion kanssa, ja sitten vituttaa kun joku blokki syöpyy puhki. - Boble76
Ensinnäkin raanavesi sellaisenaan on likaista, letkuihin alkaa muodostua kalvo (jotain bakteeri-levä-moskaa) joten on suositeltavaa käyttää asiaan tarkoitettua nestettä. Sen käyttö taas vaatii sen että neste on suljetussa kierrossa.
No kyllä raanavettä kokeilla voi, MUTTA..Jos ajattelit vääntää hanan jääkylmälle niin KONDENSSI-VESI on ongelma. Nyt on niin kostea ilmasto että 8C vesi saa aikaiseksi kondenssin todella nopeasti - blokille muodostuu kosteutta joka jossain vaiheessa muuttuu "pisaroiksi" joka jossain vaiheesse tipahtaa emolevylle ja *POKS*!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940