Mistä johtuu että kaikki käyttöjärjestelmät on amerikkalaisia? windows,linux,android,apple os,google jne??. Sama myös et kaikki sosiaaliset mediat on amerikkalaisia ja kaikki ohjelmat, hakukoneet, sähköpostit jne jne. Miksi ei sallita muita kuin amerikkalaisia käyttiksiä yms??
Miksi on vain amerikkalaisia käyttiksiä
12
94
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kaikki sähköpostit ole amerikkalaisia ja on niitä kotimaisiakin vaihtoehtoja, ja Linuxitkin oli alunperin suomalaislähtöisiä, onhan sen kehittäjä Linus Torvalds alunperin suomalainen vaikkakin asuu nykyään amerikoissa.
- Anonyymi
Linuxin ytimen eli kernelin on kehittänyt suomalainen Linus Torvalds. Linux -jakeluistakaan kaikki eivät ole amerikkalaisia. Esim. SuSe on saksalainen, Mint on peräisin Irlannista. Manjaro tulee kolmesta eri maasta, Itävalta, Saksa ja Ranska. ZorinOS on Irlannista. Vanhemmissa koneissa hyvin toimiva Q4OS:n kotimaa on Tshekki.
- Anonyymi
Ja Ubuntu Britannialainen!
- Anonyymi
Juuri näin, ja minä esim. käytän juuri irlantilaista Linux Mintiä jolla tämäkin viesti on lähetetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Fedora (on itsellä:))?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysikin itse jo vastauksen:) Jenkki Red Hat:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fedoran koti on USA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fedoran koti on USA
Joo! Kiitos! Löysikin jo ton tiedon:)
- Anonyymi
Tizen on Eteläkoreasta, HarmonyOS Kiinasta. Orbis OS Japanista.
- Anonyymi
Tizeniä ei taideta käyttää missään muissa laitteissa, kuin Samsungin telkkareissa?
- Anonyymi
Jolla/Sailfish OS Suomi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041804- 2091577
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591040Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311010Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61917En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k52833Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49795Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉61782The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5782Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37777