Vammainen häädettiin kodistaan

Anonyymi-ap

Ei maksanut vuokraa oli tärkeämpää ostettavaa. Tietokone.
Vammainen käyttää tietoisesti hyväksi etuuksia. Avustajat raataa vammainen vaan katselee naureskelee partaansa

4

1317

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ota kantaa muuhun kuin tuohon vuokraan. Huoneenvuokrak

• Anonyymi

Huoneenvuokralaki on kaikille sama. Ulkomuistista sanon, että siinä lukee vuokranmaksupäivän olevan kuun 2. päivä. Jos päivä on viikonloppu tai jokin pyhä, niin stä seuraava ensimmäinen arkipäivä. Parin päivän säännöllinen myöhädtyminen ei ole huomautuksen aihe, eli jos maksat vuokran esim. kuun 6. päivä, niin siinä ei ole moitittavaa. Kannattaa kuitenkin itse ymmärtää ettei maksua voi lykätä lähelle kuun loppua koska seuraavan kuun vuokra tulee jo viikon päähän.

Lisäksi asumistuki on hyvä ohjata suoraan vuokranantajan tilille. Kun maksu menee suoraan vuokranantajalle niin maksun suoritus ja oma kirjanpito helpottuu aivan hitosti.

• Anonyymi00004

Vähän vanha juttu jo, mutta ei ollut mitään tietoisuutta. Vammainen vaan halusi uuden tietokoneen niin kuin lapsi haluaa kaupassa äidin ostavan karkkipussin tai muuta kivaa. Vammainen ei ymmärtänyt, että hänen rahat eivät riitä molempiin, sekä vuokran maksuun että tietokoneen ostoon. Olisi pitänyt maksaa vuokra ja lykätä tietokoneen ostoa vaikka vuoteen 2030, mutta vammainen ei osannut ajatella näin. Ei hän tahallaan tehnyt, järki ei vaan riittänyt.

• Anonyymi00005

Mitä tekemistä vammaisuudella on tämän kanssa? Vuokrat on maksettava; eikös juu?
      Enempi niitä vuokria kuitenkin jättää maksamatta ihan vammaton, mutta ajattelematon, joka ei enää välitä hoitaa asioitaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe