MIKÄ VIKANA ?

Anonyymi-ap

Onko mun tietokone ROMU

koska sen nappulat jättää aina kirjaimia pois
vaikka on painanu montaki kertaa,
todella huolestuttaa jo

varsiki kun maksaa laskuja,
menee paljon aikaa kun aina pitää monneen kertaan tarkistaa että varmasti kaikki numerot on oikeissa paikoissa,

pitääkö ostaa uusi kone
vai tuleeko vika uuteenki koneeseen,
kuka tietää ?

16

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se ihminenkin voi olla niin romu, ettei vaan saa sattumaan niitä numeroita ja kirjaimia kohdalleen. Usein kymmensormijärjestelmällä ajatukset menevät niin nopeasti, etteivät sormet pysy perässä. Mutta toki konekin voi vikaantua, joten kannattaa vaihtaa uuteen.

• Anonyymi

Onko koneesi näppäimistöä koskaan putsattu, ja ylipäätään koko konettasi? Kannattaa sitä näppäimistöä välillä putsata muutenkin kuin vain päältä rätillä huiskaista . Jos et itse saa auki ja putsattua niin kannattaa viedä osaavampiin käsiin.

• Anonyymi

AIJAAAA
        EIPÄ OLE PUTSATTU

olenki ihmetelly kun vaikka kuinka usein painaa nappia se ei näy josks lyön ljasi sitten suostuu tulla näkymään,

siksi mun komentoinnissa on paljo kirjain virheitä,
        aina en jaksa lukea mitä kirjoitin, huh,
        vaan nappaan heti lähtöön, ja seraukset on sitten kirjaimia puttu sieltä sun täältä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AIJAAAA
        EIPÄ OLE PUTSATTU

olenki ihmetelly kun vaikka kuinka usein painaa nappia se ei näy josks lyön ljasi sitten suostuu tulla näkymään,

siksi mun komentoinnissa on paljo kirjain virheitä,
        aina en jaksa lukea mitä kirjoitin, huh,
        vaan nappaan heti lähtöön, ja seraukset on sitten kirjaimia puttu sieltä sun täältä,

Minulla on tabletissa sama juttu aina välillä, mutta luulen että itse olen niin nopea ettei kone ehdi mukaan ja silloin tulee sekasotkua . Mutta kyllä tietsikatkin voi mennä rikki. Soita johonkin alan liikkeeseen ja kysy niiltä , voi olla että tietävät .minä teen aina niin kun tulee stoppi .

• Anonyymi

Näppis perskaantunut.

Halpinäppikset löyhiä. Jos kirjoittaa paljon, net alkaa vanhemmiten kenkkuileen. Jotkut usein käytettävät näppikset alkaa toimiin huonosti, a, i, jne.

Johtuu rakenteesta, tehty halvoille piirilevyille, joihin tulee katkoksia. Olemassa parempiakin, esim. pelinäppiksiksksi tehtyjä, mutta ne myös maksavat enenpi.

Jos pöytäkone, osta uus näppis. Niitä myydään kyllä kaupoissa, halvallakin. Jos läppäri, siihenkin voi yleensä kytkeä ulkoisen näppiksen. Voi kyllä vaihtaakkin, varaosiakin myydään. Ehkä kannattaa, tai ei. Jos ei ite osaa vaihtaa, halvemmaksi tulee ostaa uus kone.

Mulla useempikin halpisläppäri menny serriin just näppiksen takia. Kyllä ne on muutaman vuoden kestäneet, mutta kun alkaneet kenkkuileen, ei ole kannattanut alkaa vaihtamaankaan. Kun ei tarvi kovin tehokasta konetta enää, pärjään ihan halpiskoneellakin.

Just muuten hajos yhdestä kannettavasta hiirilevy. Kone vaihtoon. Vois tieten käyttää ulkopuolista hiirtä, mutta se niinkuin ois aika hankalaa surfauksessa ja mukana roudattavana. Korjauttaa konetta ei varmasti kannattanut.

Ostaissa näppiksen laatua hankala arvioida, kuin kirjoitustuntuman perusteella. Jokatapauksessa se varmaa, halvalla ei saa hyvää.

Siis, matka ostoksille. Joko uus irtonäppis, tai uus kone.

Mikään ei ole ikuista, etenkään tietotekniikassa.

=DW=

• Anonyymi

mun pitää ostaa uusi kone

kertokaa mikä olisi hyvä ja kestävä konen

myös turvallinen ettei hakkerit siihen heti pääse tunkeutumaan,

• Anonyymi

Minulla on siis W11 mutta varakoneena W8.1 molemmat HP pelikoneita en pelaa mitään mutta ne ovat vankkoja

Modeemina käytän käytöstä poistettua Ciscon E -modeemia jota ei voi päivittää

Defender virusohjelmana
        Näihin ei hakkeri pysty

• Anonyymi

HEIIIII !!!!

IHME tapahtui, vahingossa pinelin noita nappuloita tuolta ylempääki
      yllättäin tuli kysymys kuvaruudulle, jotensakki näin

KORJATAANKO PUTUVAT KIRAIMET TAKSI

napsautin kyllä sanaa ja nyt toimii ne ÄMKYRÄ KIRJAIMETKI ainaki tällähetkellä,

nyt voi seurata teenki ITSE kirjoitsvirheitä ja kinka paljon,

IHANAAAAA että vahingossa korjasin koneen, ei tarvikka ostaa uutta konetta

tai sitten ei korjaantunkkaa, seurataan

• Anonyymi

SE vika tuli takasi, enkä enään löydä koko nappulaa josta voisi sen korjata,

muutenki sotkin koko tietokoneen,

firefoks katosi kokonaan, kuinka se palautetaan APUWWAAAAAAAA!

• Anonyymi

Jos nappulat ilmestyvät ja toimivat ja sitten taas häviävät itekseen kannattaa buutata kone ja sulkea kone päiväksi taipa riksi usein sen jälkeen nappula on palannut takaisin

• Anonyymi

Kokeile näin...

''Paina Windows-näppäintä, kirjoita hakuruutuun Windows File Recovery ja valitse sitten Windows File Recovery. Kun sinua pyydetään sallimaan sovelluksen tehdä muutoksia laitteeseesi, valitse Kyllä. Tiedostojen palauttamiseen on käytettävissä kaksi perustilaa: Normaali ja Laaja.''

Valitse ''Normaali''

• Anonyymi

Nöyhtää näppäimistössä. Putsaa näppis ekana.

• Anonyymi

Vika tulee uuteenkin koneeseen ajan myötä . Halvat jokamiehen lätyskät ryppyilevät lyhyenkin käytön jälkeen .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2284
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2030
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1973
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1670
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      66
      1602
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      193
      1509
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1241
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1124
    9. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      80
      1120
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1083
    Aihe