Onko mun tietokone ROMU
koska sen nappulat jättää aina kirjaimia pois
vaikka on painanu montaki kertaa,
todella huolestuttaa jo
varsiki kun maksaa laskuja,
menee paljon aikaa kun aina pitää monneen kertaan tarkistaa että varmasti kaikki numerot on oikeissa paikoissa,
pitääkö ostaa uusi kone
vai tuleeko vika uuteenki koneeseen,
kuka tietää ?
MIKÄ VIKANA ?
16
271
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se ihminenkin voi olla niin romu, ettei vaan saa sattumaan niitä numeroita ja kirjaimia kohdalleen. Usein kymmensormijärjestelmällä ajatukset menevät niin nopeasti, etteivät sormet pysy perässä. Mutta toki konekin voi vikaantua, joten kannattaa vaihtaa uuteen.
- Anonyymi
Onko koneesi näppäimistöä koskaan putsattu, ja ylipäätään koko konettasi? Kannattaa sitä näppäimistöä välillä putsata muutenkin kuin vain päältä rätillä huiskaista . Jos et itse saa auki ja putsattua niin kannattaa viedä osaavampiin käsiin.
- Anonyymi
AIJAAAA
EIPÄ OLE PUTSATTU
olenki ihmetelly kun vaikka kuinka usein painaa nappia se ei näy josks lyön ljasi sitten suostuu tulla näkymään,
siksi mun komentoinnissa on paljo kirjain virheitä,
aina en jaksa lukea mitä kirjoitin, huh,
vaan nappaan heti lähtöön, ja seraukset on sitten kirjaimia puttu sieltä sun täältä, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AIJAAAA
EIPÄ OLE PUTSATTU
olenki ihmetelly kun vaikka kuinka usein painaa nappia se ei näy josks lyön ljasi sitten suostuu tulla näkymään,
siksi mun komentoinnissa on paljo kirjain virheitä,
aina en jaksa lukea mitä kirjoitin, huh,
vaan nappaan heti lähtöön, ja seraukset on sitten kirjaimia puttu sieltä sun täältä,Minulla on tabletissa sama juttu aina välillä, mutta luulen että itse olen niin nopea ettei kone ehdi mukaan ja silloin tulee sekasotkua . Mutta kyllä tietsikatkin voi mennä rikki. Soita johonkin alan liikkeeseen ja kysy niiltä , voi olla että tietävät .minä teen aina niin kun tulee stoppi .
- Anonyymi
Näppis perskaantunut.
Halpinäppikset löyhiä. Jos kirjoittaa paljon, net alkaa vanhemmiten kenkkuileen. Jotkut usein käytettävät näppikset alkaa toimiin huonosti, a, i, jne.
Johtuu rakenteesta, tehty halvoille piirilevyille, joihin tulee katkoksia. Olemassa parempiakin, esim. pelinäppiksiksksi tehtyjä, mutta ne myös maksavat enenpi.
Jos pöytäkone, osta uus näppis. Niitä myydään kyllä kaupoissa, halvallakin. Jos läppäri, siihenkin voi yleensä kytkeä ulkoisen näppiksen. Voi kyllä vaihtaakkin, varaosiakin myydään. Ehkä kannattaa, tai ei. Jos ei ite osaa vaihtaa, halvemmaksi tulee ostaa uus kone.
Mulla useempikin halpisläppäri menny serriin just näppiksen takia. Kyllä ne on muutaman vuoden kestäneet, mutta kun alkaneet kenkkuileen, ei ole kannattanut alkaa vaihtamaankaan. Kun ei tarvi kovin tehokasta konetta enää, pärjään ihan halpiskoneellakin.
Just muuten hajos yhdestä kannettavasta hiirilevy. Kone vaihtoon. Vois tieten käyttää ulkopuolista hiirtä, mutta se niinkuin ois aika hankalaa surfauksessa ja mukana roudattavana. Korjauttaa konetta ei varmasti kannattanut.
Ostaissa näppiksen laatua hankala arvioida, kuin kirjoitustuntuman perusteella. Jokatapauksessa se varmaa, halvalla ei saa hyvää.
Siis, matka ostoksille. Joko uus irtonäppis, tai uus kone.
Mikään ei ole ikuista, etenkään tietotekniikassa.
=DW= - Anonyymi
mun pitää ostaa uusi kone
kertokaa mikä olisi hyvä ja kestävä konen
myös turvallinen ettei hakkerit siihen heti pääse tunkeutumaan,- Anonyymi
Minulla on siis W11 mutta varakoneena W8.1 molemmat HP pelikoneita en pelaa mitään mutta ne ovat vankkoja
Modeemina käytän käytöstä poistettua Ciscon E -modeemia jota ei voi päivittää
Defender virusohjelmana
Näihin ei hakkeri pysty
- Anonyymi
HEIIIII !!!!
IHME tapahtui, vahingossa pinelin noita nappuloita tuolta ylempääki
yllättäin tuli kysymys kuvaruudulle, jotensakki näin
KORJATAANKO PUTUVAT KIRAIMET TAKSI
napsautin kyllä sanaa ja nyt toimii ne ÄMKYRÄ KIRJAIMETKI ainaki tällähetkellä,
nyt voi seurata teenki ITSE kirjoitsvirheitä ja kinka paljon,
IHANAAAAA että vahingossa korjasin koneen, ei tarvikka ostaa uutta konetta
tai sitten ei korjaantunkkaa, seurataan- Anonyymi
Pölyt ja muu moska pois näppäimistöstä paineilmalla.
Esim. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/77850/Mr-Muskelknutte-Air-Duster-400ml-paineilmatolkki
Samaa ja vastaavaa saa marketeista.
- Anonyymi
SE vika tuli takasi, enkä enään löydä koko nappulaa josta voisi sen korjata,
muutenki sotkin koko tietokoneen,
firefoks katosi kokonaan, kuinka se palautetaan APUWWAAAAAAAA!- Anonyymi
Jos nappulat ilmestyvät ja toimivat ja sitten taas häviävät itekseen kannattaa buutata kone ja sulkea kone päiväksi taipa riksi usein sen jälkeen nappula on palannut takaisin
- Anonyymi
Kokeile näin...
''Paina Windows-näppäintä, kirjoita hakuruutuun Windows File Recovery ja valitse sitten Windows File Recovery. Kun sinua pyydetään sallimaan sovelluksen tehdä muutoksia laitteeseesi, valitse Kyllä. Tiedostojen palauttamiseen on käytettävissä kaksi perustilaa: Normaali ja Laaja.''
Valitse ''Normaali''
- Anonyymi
Nöyhtää näppäimistössä. Putsaa näppis ekana.
- Anonyymi
Vika tulee uuteenkin koneeseen ajan myötä . Halvat jokamiehen lätyskät ryppyilevät lyhyenkin käytön jälkeen .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661602Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801120- 711083