Hei ryhmäläiset,
Olen tällä hetkellä valitsemassa asianajotoimistoa Hämeenlinnasta, ja törmäsin Asianajotoimisto Romo Oy:öön. Yrityksen Google-arvostelut kuitenkin huolestuttavat – keskiarvo on vain 2,7/5, ja viimeaikaiset palautteet ovat todella kriittisiä.
Mietin, onko joku teistä asioinut tämän toimiston kanssa ja voisi kertoa kokemuksia? Onko tämä toimisto edelleen toiminnassa normaalisti, vai onko syytä huoleen? Useat arvostelut mainitsevat epäasiallisen käytöksen, huolimattomuuden ja jopa Asianajajaliiton huomautuksen. Miten tällainen toimisto voi vielä pyöriä, ja voiko sen kanssa ylipäätään hoitaa asioita turvallisesti ja luotettavasti?
Onkohan ylipäätään ketään, jolle Asianajotoimisto Pekka Romo Oy olisi tehnyt hyvän ja asiallisen työn? Vaikuttaa siltä, että tuskinpa on, mutta olisi hyvä kuulla, jos jollain on poikkeava kokemus.
Mietin myös, onko kyse yhdestä huonosta työntekijästä vai laajemmasta ongelmasta toimistossa? Onko asiakkaita kohdeltu johdonmukaisesti huonosti vai voiko kyse olla yksittäistapauksista? Entä onko hinnoittelu ollut kohtuullista, vai liittyykö epäselvyyksiä siihenkin?
Olisin todella kiitollinen, jos joku teistä voisi jakaa omia kokemuksiaan tai vinkkejä vaihtoehtoisista toimistoista Hämeenlinnassa. En haluaisi tehdä virhettä näin tärkeässä asiassa.
Ystävällisin terveisin,
P. Järvinen
Asianajotoimisto Pekka Romo Oy
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882908Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4742227- 891572
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501326Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701178- 73867
- 30832
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa12820Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75786Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41757