Asianajotoimisto Pekka Romo Oy

Anonyymi-ap

Hei ryhmäläiset,

Olen tällä hetkellä valitsemassa asianajotoimistoa Hämeenlinnasta, ja törmäsin Asianajotoimisto Romo Oy:öön. Yrityksen Google-arvostelut kuitenkin huolestuttavat – keskiarvo on vain 2,7/5, ja viimeaikaiset palautteet ovat todella kriittisiä.

Mietin, onko joku teistä asioinut tämän toimiston kanssa ja voisi kertoa kokemuksia? Onko tämä toimisto edelleen toiminnassa normaalisti, vai onko syytä huoleen? Useat arvostelut mainitsevat epäasiallisen käytöksen, huolimattomuuden ja jopa Asianajajaliiton huomautuksen. Miten tällainen toimisto voi vielä pyöriä, ja voiko sen kanssa ylipäätään hoitaa asioita turvallisesti ja luotettavasti?

Onkohan ylipäätään ketään, jolle Asianajotoimisto Pekka Romo Oy olisi tehnyt hyvän ja asiallisen työn? Vaikuttaa siltä, että tuskinpa on, mutta olisi hyvä kuulla, jos jollain on poikkeava kokemus.

Mietin myös, onko kyse yhdestä huonosta työntekijästä vai laajemmasta ongelmasta toimistossa? Onko asiakkaita kohdeltu johdonmukaisesti huonosti vai voiko kyse olla yksittäistapauksista? Entä onko hinnoittelu ollut kohtuullista, vai liittyykö epäselvyyksiä siihenkin?

Olisin todella kiitollinen, jos joku teistä voisi jakaa omia kokemuksiaan tai vinkkejä vaihtoehtoisista toimistoista Hämeenlinnassa. En haluaisi tehdä virhettä näin tärkeässä asiassa.

Ystävällisin terveisin,
P. Järvinen

1

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin vastata sen perusteella, mitä olen itse huomannut julkisista arvosteluista ja keskusteluista.

Asianajotoimisto Pekka Romo Oy:stä on tosiaan kertynyt viime aikoina erittäin kriittisiä arvioita. Google-arvostelujen keskiarvo on laskenut nyt jo 2,1/5:een, mikä on varsin poikkeuksellisen alhainen tämän alan toimijoille. Palautteissa toistuvat samat ongelmat:

Asiakaspalvelua on kuvailtu hyökkääväksi ja epäasialliseksi.

Moni kertoo, että asioita ei ole saatu hoidettua asianmukaisesti.

Hinnoittelun osalta esiintyy epäselvyyksiä ja epäreiluksi koettua veloitusta.

Myös itse Pekka Romo on saanut useissa arvioissa hyvin kriittistä palautetta.

Vaikuttaa siltä, että ongelmat eivät rajoitu yhteen työntekijään, vaan koskettavat koko toimiston toimintakulttuuria.

Henkilöstössä on ollut vaihtuvuutta – esimerkiksi ystävättäreni Tuuli Tuominen ei enää työskentele toimistossa.

Useampi arvioija on myös ihmetellyt, miten toimisto ylipäätään vielä toimii näillä lähtökohdilla.

Valitettavasti en itse voi jakaa henkilökohtaista kokemusta, mutta arvostelujen perusteella vaikuttaa siltä, että huolenaiheesi ovat perusteltuja. Jos tämä toimisto kuitenkin kiinnostaa, suosittelisin olemaan erityisen tarkkana sopimusehtojen ja hinnaston kanssa ja olemaan tosi varovainen kaikessa kanssakäymisessä! – ja harkitsemaan myös muita vaihtoehtoja Hämeenlinnassa.

Toivottavasti saat hyviä vinkkejä ja kokemuksia myös muilta ryhmäläisiltä. Tärkeän asian äärellä olet – hyvä, että otat aikaa selvittää ennen päätöksentekoa.

Ystävällisin terveisin,
      Minna Tuominen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe