Menkat leirillä

Anonyymi-ap

Moikka!

Kuukautiskalenterini sanoo että minulla alkaa kuukautiset juuri silloin kun minulla on kesäleiri. Joo leiri on vasta kesällä mutta kuukautiseni ovat säännölliset. Leirillä on luvassa uimista joten se pelotta menkkojen aikana, tunnen ohjaajat koska olin samalla leirillä viime vuonna joten voisin sanoa heille mutta se jännitää. Leirilläni on mukana minun paraskaveri mutta pelottaa. Mitä tekistte jos olisette minä?

9

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No elät tilanteen mukaan. Jos et voi mennä uimaan niin et mene. Jos joku kyselee niin sanot vaan että olet nyt vähän kipeä. Ei sun tarvi selitellä mitään. Etkä varmasti ole ainoa. Monet on samassa tilanteessa. Ole rohkea ja leirille vaan. Toimit sen mukaan mikä tilanne on. Kyllä sä osaat.

• Anonyymi

Kiitos paljon, teen niiin!

• Anonyymi

On olemassa pillereitä joilla voi siirtää kuukautisia. Eli kun tiedät milloin menkat alkaa niin voi harkita pillereitä jolloin menkat jää tulematta siltä ajalta.

• Anonyymi

Sukupuolenvaihdos pitkän tähtäimen suunnitelmissa ehkä paras

• Anonyymi

Heko heko.... typerä idea.

• Anonyymi

Moi, itse olisin sitä mieltä, että voisit alkaa harjoittelemaan tamppoonin käyttöä. Ehit iha varmaa enne ku kesä o nii oppiimaa. Sory jos epäselvä murre kirjoittaes

• Anonyymi

Laiduta kunnolla.
      Ala juokseen Marathonia.
      Menkat loppuu.

• Anonyymi

Lääkäriltä pillerit joilla siirretään kuukautiset. Esim. Primolut N

• Anonyymi

Hankkiudu raskaaksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      59
      3458
    2. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      151
      1758
    3. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      130
      1507
    4. Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta

Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.
      Haapavesi
      135
      1449
    5. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      93
      1369
    6. Kirjainleikki

Leikitään pienillä tunnisteilla. :) Montako samaa kirjainta etunimissänne on?
      Ikävä
      111
      1224
    7. Taidat olla aika yksinäinen

Vieraita ei käy koskaan. Ainoa kontakti on kaupan kassa.
      Ikävä
      76
      1061
    8. Kansalaisaloite etenee

Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.
      Luterilaisuus
      323
      1045
    9. Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."

Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom
      Tv-sarjat
      7
      1039
    10. Muistatko mitä sanoin sulle

ihan ekaksi? Oikea nainen tietää kyllä vastauksen. m
      Ikävä
      45
      813
    Aihe