Moikka!
Kuukautiskalenterini sanoo että minulla alkaa kuukautiset juuri silloin kun minulla on kesäleiri. Joo leiri on vasta kesällä mutta kuukautiseni ovat säännölliset. Leirillä on luvassa uimista joten se pelotta menkkojen aikana, tunnen ohjaajat koska olin samalla leirillä viime vuonna joten voisin sanoa heille mutta se jännitää. Leirilläni on mukana minun paraskaveri mutta pelottaa. Mitä tekistte jos olisette minä?
Menkat leirillä
9
352
Vastaukset
- Anonyymi
No elät tilanteen mukaan. Jos et voi mennä uimaan niin et mene. Jos joku kyselee niin sanot vaan että olet nyt vähän kipeä. Ei sun tarvi selitellä mitään. Etkä varmasti ole ainoa. Monet on samassa tilanteessa. Ole rohkea ja leirille vaan. Toimit sen mukaan mikä tilanne on. Kyllä sä osaat.
- Anonyymi
Kiitos paljon, teen niiin!
- Anonyymi
On olemassa pillereitä joilla voi siirtää kuukautisia. Eli kun tiedät milloin menkat alkaa niin voi harkita pillereitä jolloin menkat jää tulematta siltä ajalta.
- Anonyymi
Sukupuolenvaihdos pitkän tähtäimen suunnitelmissa ehkä paras
- Anonyymi
Heko heko.... typerä idea.
- Anonyymi
Moi, itse olisin sitä mieltä, että voisit alkaa harjoittelemaan tamppoonin käyttöä. Ehit iha varmaa enne ku kesä o nii oppiimaa. Sory jos epäselvä murre kirjoittaes
- Anonyymi
Laiduta kunnolla.
Ala juokseen Marathonia.
Menkat loppuu. - Anonyymi
Lääkäriltä pillerit joilla siirretään kuukautiset. Esim. Primolut N
- Anonyymi
Hankkiudu raskaaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1116589Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243697- 1852448
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2552310Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1911973Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001740Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91605Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281219- 691194
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.241190