Moikka!
Kuukautiskalenterini sanoo että minulla alkaa kuukautiset juuri silloin kun minulla on kesäleiri. Joo leiri on vasta kesällä mutta kuukautiseni ovat säännölliset. Leirillä on luvassa uimista joten se pelotta menkkojen aikana, tunnen ohjaajat koska olin samalla leirillä viime vuonna joten voisin sanoa heille mutta se jännitää. Leirilläni on mukana minun paraskaveri mutta pelottaa. Mitä tekistte jos olisette minä?
Menkat leirillä
9
388
Vastaukset
- Anonyymi
No elät tilanteen mukaan. Jos et voi mennä uimaan niin et mene. Jos joku kyselee niin sanot vaan että olet nyt vähän kipeä. Ei sun tarvi selitellä mitään. Etkä varmasti ole ainoa. Monet on samassa tilanteessa. Ole rohkea ja leirille vaan. Toimit sen mukaan mikä tilanne on. Kyllä sä osaat.
- Anonyymi
Kiitos paljon, teen niiin!
- Anonyymi
On olemassa pillereitä joilla voi siirtää kuukautisia. Eli kun tiedät milloin menkat alkaa niin voi harkita pillereitä jolloin menkat jää tulematta siltä ajalta.
- Anonyymi
Sukupuolenvaihdos pitkän tähtäimen suunnitelmissa ehkä paras
- Anonyymi
Heko heko.... typerä idea.
- Anonyymi
Moi, itse olisin sitä mieltä, että voisit alkaa harjoittelemaan tamppoonin käyttöä. Ehit iha varmaa enne ku kesä o nii oppiimaa. Sory jos epäselvä murre kirjoittaes
- Anonyymi
Laiduta kunnolla.
Ala juokseen Marathonia.
Menkat loppuu. - Anonyymi
Lääkäriltä pillerit joilla siirretään kuukautiset. Esim. Primolut N
- Anonyymi
Hankkiudu raskaaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1089463Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645909Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1545349Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El265311Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään434263Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783489En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102881Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1142878Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä462808