Pikku-Kalle oli himo-onkija. Päiväkaudet hän istui laiturilla ongella milloin vain ei ollut muuta mukavaa tekemässä - tiedättehän nyt Pikku-Kallen.
Kallella vain ei tahtonut olla kastematoja. Hän oli kuullut että hautausmaalla oli mutta sieltä ei saanut niitä poimia kun sade tuli ja madot nousivat nurmikolle. Mutta yöllä kun kukaan ei näe Pikku-Kalle meni niitä keräämään. Paljon niitä olikin. Kalle ei tiennyt että lähellä olevalla haudankaivajalla oli hammassärky ja hän valvoi ja sattui katsomaan ikkunasta hautausmaalle. Siellä ristien ja paasien joukossa kyykisteli pieni valkovaatteinen olento. Haudankaivaja luuli oitis sitä kummitukseksi ja teki niin kuin hänelle oli opetettu. Hautausmaan laitaan pysähtyen hän huusi kumealla äänellä: - Kuka olet sinä rauhaton sielu joka rohkenet häiritä hautausmaan hiljaisuutta. Hautausmaalta kuului kirkas pojan ääni: - Minä oon Kalle ja kerään kastematoja!
Kastematoja
Virne
0
1103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423