Sensaatio kuski oli safari rallissa neljäs .
Ralli sensaatio kuljettaja pajari oli neljäs.
Sensaatio oli safarissa neljäs.
9
277
Vastaukset
- Anonyymi
Taisteli sentään palkintopallisijasta jo kolmannessa rallissa.
- Anonyymi
Missä vaiheessa oli mahdollisuus päästä kolmanneksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaiheessa oli mahdollisuus päästä kolmanneksi?
Siinä vaiheessa kun tänäk olisi muokannut kunnolla niin kuin aina ennenkin. Mutta Nyt jollain ihmeen kaupalla pääsi maaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun tänäk olisi muokannut kunnolla niin kuin aina ennenkin. Mutta Nyt jollain ihmeen kaupalla pääsi maaliin.
Pajarinen ei haastanut Tänakia missään vaiheessa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Todella hyvä sijoitus. Olet juuri niin hyvä kun sinun viimeinen tuloksesi on.
- Anonyymi
Kankkusen olisi pitänyt ajaa katsutan autoa niin olisi ollut toinenkin Toyota palkintopallilla😁👍
- Anonyymi
Tää aloittelija on todellinen sensaatio. Miten se jaksaa tuolla negatiivisella asenteella edes avata oluen.
- Anonyymi
Onko lukemisen ymmärtämisessä jotain vikaa? Aloittaja kehui pajaria!! Pajari on sensaatio ja neljäs on hyvä tulos.. mitä kohtaa sinä et ymmärtänyt?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lukemisen ymmärtämisessä jotain vikaa? Aloittaja kehui pajaria!! Pajari on sensaatio ja neljäs on hyvä tulos.. mitä kohtaa sinä et ymmärtänyt?!
Juuri näin. Kehuin pajaria. Mutta samalla pieni piikki rallit piste netille kun heille kaikki kuskit on sensaatioita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859