Moikka, tässä vaan mietiskelin onko mahdollista että, kuukautiset nostaa korkean kuumeen? Oon 15 v ja ollu just normaalisti kyllä kipeenä, mutta juuri kun menkat alkoi niin kuume nousee vaikka olisikin laskenut jo ajat sitten. Mulla on aina ollu tosi runsaat menkat ja muutenkin aina niin huono ja paha olo silloin, niin mietin tässä vaan, että olisiko niillä jotain yhteistä mikä saisi aikaan tälläisen kuumeen.
Ps. Vettä ja mehua oon juonut tosi tosi paljon joten senkään ei kaiketi paljoon pitäisi kuumeen nousuun vaikuttaa. :(
Kuume ja kuukautiset
Anonyymi-ap
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kerroit, että olet ollut just kipeänä. Voihan sekin olla, että tauti on tullut takaisin, ei voi koskaan tietää. Oliko sulla flunssa, tai jotain muuta ?
Kannattaa seurata tilannetta.
Jos kuumetta on, niin juominen tekee vain hyvää. Se, että on juonut mehua ja vettä, ei pitäisi olla yhteydessä kuumeen nousuun tai sairastamiseen muuten.
En oikein osaa yhdistää kuumeen nousua menkkoihin, jos niin ei ole esim. aiemmin käynyt.- Anonyymi
Joo mulla on just ollu flunssa, mutta kiitos vastauksesta. :)
- Anonyymi
Menkat ei nosta korkeaa kuumetta. Kuumeen syy on muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593418- 1511748
- 1301497
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1331435- 931359
- 1111214
- 761051
Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3231035Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71029- 45813