Moikka, tässä vaan mietiskelin onko mahdollista että, kuukautiset nostaa korkean kuumeen? Oon 15 v ja ollu just normaalisti kyllä kipeenä, mutta juuri kun menkat alkoi niin kuume nousee vaikka olisikin laskenut jo ajat sitten. Mulla on aina ollu tosi runsaat menkat ja muutenkin aina niin huono ja paha olo silloin, niin mietin tässä vaan, että olisiko niillä jotain yhteistä mikä saisi aikaan tälläisen kuumeen.
Ps. Vettä ja mehua oon juonut tosi tosi paljon joten senkään ei kaiketi paljoon pitäisi kuumeen nousuun vaikuttaa. :(
Kuume ja kuukautiset
Anonyymi-ap
3
308
Vastaukset
- Anonyymi
Kerroit, että olet ollut just kipeänä. Voihan sekin olla, että tauti on tullut takaisin, ei voi koskaan tietää. Oliko sulla flunssa, tai jotain muuta ?
Kannattaa seurata tilannetta.
Jos kuumetta on, niin juominen tekee vain hyvää. Se, että on juonut mehua ja vettä, ei pitäisi olla yhteydessä kuumeen nousuun tai sairastamiseen muuten.
En oikein osaa yhdistää kuumeen nousua menkkoihin, jos niin ei ole esim. aiemmin käynyt.- Anonyymi
Joo mulla on just ollu flunssa, mutta kiitos vastauksesta. :)
- Anonyymi
Menkat ei nosta korkeaa kuumetta. Kuumeen syy on muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237