Ei muuta sanottavaa. Onnellisin maa ja onnelisin kunta. No, voihan se olla. Up to yourself. Miksi muka maailassa onnelisia ole muutkin ihmiset? En sano. Sitähän on .. kuten on. En koe kaikkea vittuilua mitenkään onnellisena. Joku ongelma silloin on. Minä olen Kontiolahden vittuiluin ihminen. Mitä pahaa olen tehnyt? Tunnustan virheeni silloin kun on aihetta. Kunnanvaltuutettu. Kun olen tehnyt väärin, niin kadun. Se on luottamuskysymys. Kuka voi heittää ensimmäisen kiven?
Heittääkö pahatikin?
72
1376
Vastaukset
Minä ainakaan en ikinä ole Anonyymi. teoistansa pitää vastata.
- Anonyymi
Miksi otit turpaan kylillä?
- Anonyymi
JOKO out kissan kanssa sopinut hännäst vedon kumpi veti kunpi piti onhan niitä mustia hevosiikii musta ori ol tv sarja
- Anonyymi
musta kissa ja karhu kahtel oisko sammunut juomista vapun
- Anonyymi
Otahan 50-kymppinen reissumies ihan rauhallisesti.
Olet niin kihdyksissäsi että osa kirjaimistakin jää pois tekstistä.
Onneksi meillä kotikylän reissaajilla on pitkä kokemus sanaristikoiden täytössä ja siten erinomainen hahmotuskyky.
Mutta mistä kiihtymys johtuu on vielä epäselvää.
- Anonyymi
Oikein että sait turpaasi. Ei varmasti tule olemaan viimeinen kerta, jos jatkat samaa rataa.
- Anonyymi
kaikki imeiset muuttuu hyväs kuoltuusa joitakin ei kaipaa kukaan heijän eläissään eikä muista heiän kuoltuusa jotkut haluaa olla juliksuuessa jotkut rakastaa yksinäisyyttä joskus edus olla tyhmä jayksin kertanen varasa pitee ja riäkästä oikeessa kohti
- Anonyymi
Saiko? Keneltä?
- Anonyymi
Huvitukset ne on sinullakin kun kuljet kylillä ottamassa turpaasi, ei auttanut judo-otteet senseitä :D
- Anonyymi
Lässyn lässyn taas. Koe itse! Jos pystyt? Jumaliste jos ei rapakosta pääse edes ylös ja tullaan vittuilemaan, niin kasvatuslaitos kutsuu!
Miksi minun henkilökohtaiset asiat kiinnostavat? Rikostutkinta on päällä. Muuta en sano + että naapurit pahasti pettivät. Sairaalassa 4,6 promillea törkeän pahoinpitelyn jälkeen, En sohvalla voinut yksinkertaisesti yhtään mitään. Käräjäoikeus. Ei kysyttävää.
- Anonyymi
raitius järjestöt raittius tuolissaan sinusta ovat huolissaan kyllällä sanovat sua hulttios odottavat milloin maksasi sanoo poks
Paljonko minua kiinnostaa edes? Hyvä on nähdä eri paikkoja ja muistaa, missä on syntynyt. s olla Kontiolahdella? Se elämä on ohi jo monesti. Miksi olen edes yleensä täällä enää? Vaikka missä maailmalla asuneena. Ei se. Ihania naisia ja miehiäkin kuitenkin on ympärillä ihan missä vaan. Venäjän tilanne on se, että en halua enää liikkua siellä.
Ja nainen. Petti ja jätti. Ei kyllä kiinnosta yhtään. On parempia kavereita todellakin, ja tulee todellakin kunnioittaa heitä. Monen ristin ritareita.
- Anonyymi
eukko toisen mukaan lähti nyt out yksinäinen tähti musta kissa seuranas
Minun piti pysyä ulkona tältä kanavalta. Ainoastaan kiusaa kohtaan täällä . Epäkypsiä persoonia. Töysin sivistymätöntä sakkia. Rakkikoiria. Jos olisin vielä Espoossa ylläpidossa, niin tämä kanava olisi kiinni. Asiasta ei kysytä. Muuta asiaa on. En jaksa rasittaa itseäni ja muita.
- Anonyymi
Noudata sitten omaa neuvoasi ja pidä turpasi kiinni.
NOUSE YLÖS! NYT! ja kerro kuka olet! Tämä on käsky! Ja toimeenpannaan välittömästi! Tutkinta on käynnissä koko Kontiolahden alueella. Oliko kysyttävvää? Jos on, niin ilmoittakaa viranomaistahoille. Palvelen itsekin, mutta tehtäviini ei kuulu ulkopuolisten asioiden hoitoon kuin rikosilmoituksella, ja sitä ei pienistä asioista tehdä.
reissumies_vm75 kirjoitti:
NOUSE YLÖS! NYT! ja kerro kuka olet! Tämä on käsky! Ja toimeenpannaan välittömästi! Tutkinta on käynnissä koko Kontiolahden alueella. Oliko kysyttävvää? Jos on, niin ilmoittakaa viranomaistahoille. Palvelen itsekin, mutta tehtäviini ei kuulu ulkopuolisten asioiden hoitoon kuin rikosilmoituksella, ja sitä ei pienistä asioista tehdä.
Minun tyttökaveri jo sanoi, että pistä se suomalainen alokassissikuriin! Kyllähän sinulla valtuuksia siihen on. Älä ole nössö ja pysy erossa niistä paskiaisista! Ja tämä järjestys käräjien myötä laitetaan kuntoon! Kontiolahdella on laki, ja sitä noudatetaan! Onko asia selvä? Jos ei ole, niin oikeudessa nähdään. Olen siellä itsekin ollut ja tulen kantajana olemaan piankin. Oliko kysyttävää? Anonyymi ei riitä
Tuo masennus, läheisten kuolemat, ero ja vaikka mitä, niin tiedättekö, miltä se tuntuu? Sitä haluaa kuolla, mutta aika ei ole vielä ja on ihania ihmisiä, joiden vuoksi haluaa elää. Naiset, tytöt ja miesystävät. Kunnioitan ja tyttäriä rakstan. Mitä muuta voin miehenä sanoa?
- Anonyymi
Tiedän, mutta en silti ole seonnut. Useimmat ihmiset kokee elämässään nuokin epämiellyttävät asiat ja paljon muutakin, et ole uniikki.
Poliisitutkinta tältäkin sivulta. Ei jaksaisi. Yleisen järjestyksen täytyy toimia ilman viranomaisvelvotteita, Se on kansalaisvelvollisuus ja jonkintasoisen sivistyksen merkki. Olen käyttäytynyt huonosti ja ylimielisesti lakia kohtaan. Se ajatusmaailma muuttuu niin, että et ehkä maalla välitä siitä kuten suurissa citeissä. Ei siis tietysti maaseudulla on turvallisuudesta pidettävä huolt. Lapset ovat rakkaita ja vnhukset + kaiken ikäiset. Karitan kanssa juuri tästä keskusteltiin. Karita on ihana Joensuun kaupunginvaltuutettu. Olen paljoan samaa mieltä ja meillä on yhteisymmärrystä. Of course, Señiorita. Arigato, Komen ni sai, En ole ehdokkaana Kontiolahdessa. Virkaa jostain ehkä haen. Todennäköisintä on kansainvälinen liiketoiminta. Niin, mitäs minä uusia paikallisia töitä hakisin, kun niitä on omasta pellosta lähtien.
- Anonyymi
Aina sama lässytys mutta mitään ei koskaan tapahdu, tuhlaat taas poliisin resursseja ihan turhaan. Ainoa asia joka ei ollut turha oli se kun poliisi haki sun aseet pois, minä olin se joka asiasta nettivinkin teki ja hyvä niin. Taitaa harmittaa kun jaksat edelleen siitä jauhaa? Se oli sulle ihan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sama lässytys mutta mitään ei koskaan tapahdu, tuhlaat taas poliisin resursseja ihan turhaan. Ainoa asia joka ei ollut turha oli se kun poliisi haki sun aseet pois, minä olin se joka asiasta nettivinkin teki ja hyvä niin. Taitaa harmittaa kun jaksat edelleen siitä jauhaa? Se oli sulle ihan oikein.
reissuli ÄÄNESTÄMÄÄN muuten musta kissa KORJAA tai PEKKA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
reissuli ÄÄNESTÄMÄÄN muuten musta kissa KORJAA tai PEKKA
Ei se jouda. Ratkaisee parhaillaan maailmassa vellovaa sotaa ja sen uhkaa. Yhteydet maailman johtajiin on avoinna ja Galaxyn neuvosto avaruudesta tulee apuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se jouda. Ratkaisee parhaillaan maailmassa vellovaa sotaa ja sen uhkaa. Yhteydet maailman johtajiin on avoinna ja Galaxyn neuvosto avaruudesta tulee apuun.
joko out vastanna sen kissan hännästä vedon ai sinä pidit kissaa hännästä kissa itse veti
- Anonyymi
Nyt se luulee että on olemassa pleaidianeja jotka on ystävällisiä ihmiskuntaa kohtaan kun on nähny tekoälyn tekemän videon :D
- Anonyymi
on ko reissumies hännystelijä
- Anonyymi
Omassa maailmassaan elävä joka luulee olevansa jotain muuta parempaa ja syy löytyy aina muissa, koska vaan hänen täydellisyytensä parantaa kaiken.
Elää myös kaksois moralismissa ja haluaa muiden tottelevan häntä ja hänen käskyjään mutta itse unohtaa noudattaa lakia.- Anonyymi
laki on niiku luetaan asia on niiku ajetaan elekee antoo sille skuuttii antakaa laine lauta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laki on niiku luetaan asia on niiku ajetaan elekee antoo sille skuuttii antakaa laine lauta
elä laske sitä mustaa kissaa sen tuonelan joutsenen kimpuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elä laske sitä mustaa kissaa sen tuonelan joutsenen kimpuu
jospa se on joutuna venäjälle vankis kiinalaisena sotilaana
- Anonyymi
minä iänestin reissu miestä tilanne joka paikassa sama vasta mäkeen hammasta purren vaolko se purra
No jo on. Kukahan siellä anonyyminä kirjoittelee ja toisille tekee kiusaa? Rikoshan tämä jo on. Montakin syytekohtaa. Sovussa sitä pitää elää. Välitetään toisistamme. Minä autan Kontiolahden yrittäjiä ja Joensuun yrittäjiä, Helsinki + koko maailma omalla tavallani. Pyrkikää siihen samaan! En tahdo kenellekään mitään pahaa.
- Anonyymi
Tahdoithan sinä vasta pahaa jollekin ja sen johdosta sulta käytiin aseet hakemassa pois :)
Sinänsä turha ilmoitus, mutta nykyisen lain mukaan lukko kaappiin. Ennen Koukkuvaarassa esimerkiksi seinillä olivat metsästysaseet. Maaseutua ja vanha aika. Samoin Onkamossa. Rääkkylässähän minulla oli ihan oikea entinen lukittava putka, entinen nimismiehen kanslia oli kotini. On minulla liipasinlukko. Se oli vielä 2000 -luvulla laki niin. Nykyisin pitäisi olla asekaappi. Joku ilmoitushan se oli KRP. SUPOn tarkkailussahan tehtävieni puolestakin olen ollut, ei ehkä enää. Kansainvälinen turvakysymys, johon sinänsä saisi hakemalla aseenkanto-oikeuden. Ei sitä tarvitse. On ne vartijat sitä varten. Ja kameravalvonta maailman liikepaikoilla. Satelliitistakin saa tarkkaa kuvaa nykyaikana. Satun tietämään ja käyttäjätunnuksetkin on käytettävissä. Täyttä jargonia tällä palstalla kirjoitetaan Anonyyminä.
Enhän minä ollut edes ehdokas. Virkapätevyys näet on. Huh huh taas kerran.
Suomen Thaimaalaisetkin ihmettelevät tämän palstan juttuja, että "Ei hitto, mitä paskaa." En mainitse nimeltä.
What I was about to say? Niin, toisten elämää, parisuhde-elämää ja työelämää jos yllättäen väkivalloin kohdellaan, niin mikä siinä on sitten edessä? Tämän palstan kirjoittelukaan eivät osoita kunnioitusta, vaan häiritsevät. Jos oikeasti kaveria jeesaa, niin sävy on ihan toinen. Reaalielämässä auttavia ihmisiä on joka päivä, ja me tuetaan toistemme ammattia ja elämää. Perheiden tuki myös. Minulta on lapsi menehtynyt ja eronnut olen. Silti uusia suhteita ja elämää jatketaan. Tietäisin, kenestä haaveilen, en kerro. Parempia naisiakin näet tunnen kuin keiden seurassa olen liikkunut täällä. En moiti, ystävä on ystävä aina. Ja joitain on vaan pakko sietää. Vai sääliksikö sitä kutsutaan?
Asiasta toiseen. Näin unta, että rakastelin koulukaverini kanssa. En ole häntä nähnyt vuosiin oikeasti. Mitähän tämä uni tiesi? Tunteita toisiamme kohtaan tietysti. No tietenkin. Telepaattinen kyky ihmisillä on alikehittynyt, mutta voin todistaa sen todeksi. Kyllä. Kerran soitin kaverilleni Joensuusta Helsingin Hakaniemessä, niin siinähän se oli samassa kadunkulmassa nurkan takana. Ihmettelinkin jutellessa, että puhe kuuluu ja siinäpä sitä oltiinkin nenäkkäin ihan heti. Halasin samassa paikassa muuten entistä ministeriä, joka silloin vielä ei ollut eduskunnassa. Sattuma vai ei? Ei ole sattuma, meidän pitikin mennä samaan kokoukseen.
Niin tuosta säälistä. Ylioppilaslehti kerran vitsaili "säälipillusta". No joskus niinkin on käynyt. Ja eihän siinä mitään pahaa ole. Luonnollinen juttu, jos toinen henkilö kiinnostaa tarpeeksi, Hormonithan ne hyrrää miehellä ja naisella. Aina, jos terve ja hengissä on. Kai me se tiedetään, jos vähääkään kiinnostaa. Kyllä sitä kiihottuu biologisesti kun nätin vastakkaisen sukupuolen näkee.
Jatkan vielä... eräs ylikersanttinainen kertausharjoituksissa hyökkäsi kiihkeänä kimppuuni, No sainoin, että etkö näe, että minulla on sormus? Haittaakos se? Samoin väääpelinainen Haminassa oli kaulailemassa kerran. Ei siis ihan kiva juttu, ja tuvassa kaikkien joukkueen jäsenten nähden. Oli ihana hali ja pusu, ei siinä.
- Anonyymi
SA int suomen armeija itäisen naapurimme tähden kiina toimittaa venäjälle aseita kuka sävelsiTUONELAN JOUTSENEN
- Anonyymi
Huomasitko muuten että puhut taas feikki prinsessan kanssa Facebookissa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SA int suomen armeija itäisen naapurimme tähden kiina toimittaa venäjälle aseita kuka sävelsiTUONELAN JOUTSENEN
SOTAA EI VOITETA SOTIMALLA EI HERRAT TIEDÄ NIMELTÄ EI KEHTAA MAINITAKAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SOTAA EI VOITETA SOTIMALLA EI HERRAT TIEDÄ NIMELTÄ EI KEHTAA MAINITAKAAN
reissulista ollaan huolissaan maailmassa on monta sota toimi aluetta miinat luvallisii suomessaa
Huomasin. Ei ole oikea Leonor. Kyllä oikean Leonorin tunnistan. Ei käyttäydy mitään feikkikortteja kysellen maksamaan. Jos ulkoministeriön töistä on oikeasti kyse, niin työstä maksetaan eikä toisinpäin, että virkailija itse maksaa. Sama prinssi Williamista feikki. Ilmoitin jo London Police ja Interpol. Nämä feikit ovat haitta kansainväliselle yhteistyölle. Se on kukkarosta pois itse kultakin. Toinen oikeasti haluaa tehdä töitä, niin rosvo -huijari vedättää välistä, jos pystyy.
Siis prinsessa Leonor on oikeasti ihana henkilö. Ei koskaan käyttäytyisi noin. Samoin englannin prinssi William ja prinsessa Catherine.
No nyt ehkä sain yhteyden oikeaan prinsessa Leonoriin, mutta varmistetaas puhelinsoitolla... En turhaan tarjoudu töihin. Haastattelu luotettavasti.
- Anonyymi
Ei varmasti ole sekään oikea vaan taas feikkiprofiili. Ihan turhaan koitat ottaa yhteyttä niillä ei ole sinun kanssa aikaa joutavia haastella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti ole sekään oikea vaan taas feikkiprofiili. Ihan turhaan koitat ottaa yhteyttä niillä ei ole sinun kanssa aikaa joutavia haastella.
säikähdin kun ravi mies ol puonnu hevosineen imatran koskeen kokeneleeni ravi miehelle käy köpelösti loppu hyvin joko oli reissulin loppu
- Anonyymi
Joko olet kysynyt avaruus alukseen töihin alieneille?
Kyllä sinulle komentajan töitä pitäs löytyä, muista laittaa niille viestiä.
Koska salassapidettäviä asioitani ei tiedä kukaan muu + paikannusjärjestelmä. Minä olen suunnitellut esimerkiksi tämänkin sivuston RTS Networks Finland. Paikannus on täysin varma. Ihan milloin vaan.
- Anonyymi
Ai olet suunnitellut? Avaruusolioiden kanssako, joilla om kertomasi mukaan lazerpyssyt :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai olet suunnitellut? Avaruusolioiden kanssako, joilla om kertomasi mukaan lazerpyssyt :D
asiahan eikuulu kiinostaa MÄNETKÖ PAAVIN hautajaisiin
- Anonyymi
Nousetko vihtajärven tukikohdasta alienien kyytiin vai mistä? Millonka kuninkaallisten luokse syömään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nousetko vihtajärven tukikohdasta alienien kyytiin vai mistä? Millonka kuninkaallisten luokse syömään?
karhun pentu kulhossa ei mitään vaaraa jatkakaa
- Anonyymi
Nyt se puhuu feikki leonorin ja karolinan kanssa :D
- Anonyymi
Mites viktuuria...?
- Anonyymi
Taas junttijuttuja. Feikit ovat paha uhka tietoturvalle. Katsokaa tarkkaan, mitä pyyntöjä tulee. Huijausyrityksiä on paljon. Tietoturva ei ole aina oikeaa, että vähintään videopuhelu tai suora puhelu ja face to face -tapaaminen.
- Anonyymi
Unohtui taas sinulla kirjautua sisälle, kirjoituksesta tunnistaa että ehta matkaaja kyseessä. Montako lahjakorttia ostit prinsessalle ennen kun tajusit että on feikki?
Tämä palsta on mennyt ihan pilalle. Joutaisi poistaa.
- Anonyymi
KAIKEEN TYMPÄÄTYY AIKANAAN KAIKKI PAITSI PURJEHTIMINEN ON TURHAA
- Anonyymi
Onko tullu taas otettua maksuhäiriö lager olutta sen verran, että humanoidit käyny piipahtaa takapihalla? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tullu taas otettua maksuhäiriö lager olutta sen verran, että humanoidit käyny piipahtaa takapihalla? :D
julkisuuden kirot ei hyvä purra kin on mukava mut joutuu leipäsä eteen selittämään
- Anonyymi
Sinultapa sitä ei kysytä, taakse poistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinultapa sitä ei kysytä, taakse poistu.
Kessu ei poistuta edes 19 v alokkaita ja nekin syljeskelee kengille...😂
- Anonyymi
Jospa antaisit vaan niiden kuninkaallisten olla ihan rauhassa, eivät jouda sinun kanssa joutavia höpöttelemään.
- Anonyymi
raide leveyet muuttuu ota oikeen merkkistä ollutta viinit on käytävä käytävän päästä alkosta
- Anonyymi
OUTOkumussako reissuli iänesti 60 ääntä ol jääny posti rollakkoo
- Anonyymi
Hyvää tarinointia on ollu taas pitkän aikaa naamakirjassa :D Totta ei ole enää paljoa jäljellä vaan juurikin tarinan kerrontaa ja siitähän iso yleisö pitää.
- Anonyymi
Niin on ja tämänkin palstan haluaisi lopettaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517033Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414774HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1411989
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161479
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki211263mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111153