Varma kevään merkki on torin penkkilöille saapuvat puli ukot. Siinä sitä istutaan nuama punasena kaljaa yleisellä paikalla siemaillen on siistii. Vanhan liiton puliukkoo aikonaan huastatin. Sano kun juopi gamppinaa suap oikein tumman punaseks nuamasa. Hehkuu niin jotta torin laijalta lumi penkattii nopeemin sulaa. Kokeilkee suavat turistit nauttii siitä komeasta näystä.
Varma kevään merkki
23
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Liity seuraan. Ei sinunkaan kaappijuopon tarvihe piilossa juuva.
- Anonyymi
Puliukon olonen komentti. Varmaan oot vakituisia puliukko istujia. Eipä siinä mittään otahan kunnon puna naamaan.
- Anonyymi
On se outoo kun sitä rahoo tuntuu riittävän 24/7 juopotteluun. Työssäkäyvälläkin tekee välillä tiukkaa rahan riittävyydessä seuraavaan palkkaan asti.
- Anonyymi
Ei pohjalla lauleta Hallelujaa!
Ei siihen tarvita kummempaa, kun juopuneen päivä on pelastettu ja ihmisarvon tunne edes hetkeksi palautettu. Nuorena miehenä sain itse kokea tällaisen pienen ihmeen, ja tapaus jätti mieleeni lähtemättömän vaikutuksen.
Istuin kerran linja-autoasemalla odottamassa bussia, kun viereeni asettui tuntematon mies. Hän oli selvästi vahvasti juovuksissa, istui kumarassa puoliksi juotu Koskenkorva-pullo kädessään. Huomatessaan minut hän kääntyi ja kysyi aikaa. Siitä alkoi lyhyt keskustelu jonka aikana miehen koko olemus muuttui, aivan kuin hän olisi herännyt painajaisesta tähän päivään. Itse vielä maailman pahuutta tuntemattomana kohtelin häntä vertaisenani, ja ilmeisesti juuri se hämmästytti häntä – ettei häntä kohdeltu kuin jotain sikaa.- Anonyymi
Ikävä ilmiö, alkoholismi!
- Anonyymi
Menikö monta kymmentä vuotta sitten puli ukkona ollessa.
- Anonyymi
Kyllä se yksi ilmaantuu kun sää lämpenee
- Anonyymi
Ei kampiakseli huonoa ole. Väkevä viini.
- Anonyymi
Nykyisin piknikeillä juomme vain remuta ja henukkaa ranskalaiseen hienostuneeseen tapaan. Ilmeisesti olet vähän jälkijättöinen kuravelleinesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin piknikeillä juomme vain remuta ja henukkaa ranskalaiseen hienostuneeseen tapaan. Ilmeisesti olet vähän jälkijättöinen kuravelleinesi?
Ennen vanhaa oli sprii eli tenttu eli liekkiviini ja eri jäähyttimen nesteet kovia juttuja viinaporukoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Almmatti taitoisen puli ukon kommentti.
- Anonyymi
Voi hyvä ihme nuita juttuja. Jos istuu torin laijalla niin heti leimattaan juopoksi. Penkkit on tarkotettu istumista varten ja niissä käypi monenlaissii immeissii. Itehi oon monesti koipiani leppuuttana työpäivän ruokkiksen aikana. Oon huastellut nuihen parempiin immeisten sanan mukkaan juoppojen kanssa. Ihan tavallissii immeissii ovat.
- Anonyymi
En kyllä istu torinpenkeillä sillä ne kusella kyllästetty
- Anonyymi
Ei sais ruokatunnilla juopotella.
- Anonyymi
Torille soppatykki,joutasivat tekemään hernerokkaa,myisivät litran kipoissa asiakkaille 5 euroa kippo,samalla hankkisivat tuloja kunnan kassaan.Vähemmän tarvitsesi sosiaalitukea maksaa.
- Anonyymi
Outoa että puliukot saa olla palstalla mutta puliakoista kun puhutaan niin poistetaan. onko niin että ukot istuu torilla ja akat juo edelleen kotona. ?
- Anonyymi
Kyllä on nyt niin hienon näköistä uudet viirit ja puliukot penkillä.
- Anonyymi
Kukin elää tyylillään.joka kylässä on näitä jotka istuu torilla.ja eihän nuo ole aiheuttanut ongelmia.
- Anonyymi
Jokainen nauttii keväästä omalla tyylillään,ei ole meidän tehtävä tuomita,annetaan istua sitä varten penkit on ja jos aiheuttavat harmeja niin potkupukumiehet käy kyllä pois miekka-autolla.
- Anonyymi
Eihän nuo puistokemistit ole vaaraksi liikenteessä.taas joku tyhmä oli ajellut humalassa ilman ajo oikeutta.
- Anonyymi
Näitä jatkuvasti humalassa ajavia ei sakot hetkauta pätkääkään. Sitten kun jonkun päälle ajavat, löytyy silloinkin päähän taputtelijoita,sitä kun alkoholistia täytyy ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä jatkuvasti humalassa ajavia ei sakot hetkauta pätkääkään. Sitten kun jonkun päälle ajavat, löytyy silloinkin päähän taputtelijoita,sitä kun alkoholistia täytyy ymmärtää.
Ilomantsissa on sarja rattijuoppojahi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilomantsissa on sarja rattijuoppojahi.
Nimet vaan julki sarjarattijuopoilta. Luulis suurin hinku humalassa ajamiseen jäävän. Tosin juoppohan löytää aina syyn muista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171